Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

ΜΗΝΥΜΑ (από Mary Roumeliotis) ΣΤΟ FACEBOOK

Mary Roumeliotis
YIASOU PANAGIOTI...
POLIXRONOS NA ISE PADA ME YGIA AGAPI KE XARA!
ANAROTIEME TI EGINE EFOSON ISOUN STOUS FILOUS MOU TORA DEN ISE...
ME APERIXES APO TOUS FILOUS SOU???? 
DEN MPIRAZI OMOS SOU EFXOME NA TA EKATOSTISIS
(Πριν από 31 λεπτά)

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ:

Καλή μου φίλη Μαίρη, χαίρε!

Πρώτα, να σε ευχαριστήσω για τις ευχές που μου στέλνεις από σήμερα, για τα γενέθλια μου που είναι αύριο… 
Καλά που έχουμε και το facebook, που μας ενημερώνει σχετικά με το πότε γιορτάζουν οι διαδικτυακοί «φίλοι» μας, αυτοί τέλος πάντων με τους οποίους μιλάμε σ’ αυτή τη σελίδα της κοινωνικής δικτύωσης…

Δεύτερον, να σου εξηγήσω το γιατί είσαι αναγκασμένη σαν πρώην φίλη τώρα, να μου στέλνεις εσωτερικό μήνυμα και να μην μπορείς να μου γράψεις πια στον τοίχο μου…

Ξέρεις Μαίρη, εγώ δεν έκανα φίλους και φίλες στη σελίδα αυτή, με τη στενή ή την ευρύτερη έννοια της φιλίας… Έκανα «φιλίες» σαν μπλόγκερ, και διατήρησα μόνον όσες δεν ήταν προβληματικές σχετικά με αυτήν την ιδιότητα μου…

Άλλωστε, σαν μπλόγκερ ήμουν και είμαι και εκεί, πάντα… 
Δεν μπαίνω σε σελίδες φίλων, δεν ανοίγω κουβέντα με μηνύματα, δεν κάνω προσωπικές σχέσεις… 
Μόνο ενημερώνω μέσα από τον τοίχο μου για τις αναρτήσεις μου στο μπλογκ… Και οι «φίλοι» μπορούν να έρθουν μετά στο «χαίρετε», αν τους αρέσει ένα θέμα μου, ώστε να διαβάσουν όλο το άρθρο…

Αν λοιπόν υπάρξει κάποια προστριβή, αν έχω αντιδράσεις εκεί, τότε απαλλάσσω τον φίλο ή την φίλη από το να με βλέπει στις «ανακοινώσεις» του facebook, να τρώει στη μάπα και τις δικές μου ενημερώσεις… 
Πώς; Έτσι απλά, με μια διαγραφή… 

Αν κάποιος από αυτούς, θέλει – παρά ταύτα - να με δει, ας έρθει μόνος του στη σελίδα μου… Όπως έκανες κι εσύ τώρα…

Άλλωστε, εγώ είμαι φευγάτος στο facebook… 
Έρχομαι για λίγα μόνο λεπτά… Για μια ανάρτηση μόνο, ή για κάποιο μικρό δημόσιο διάλογο - αστραπή…

Το σπίτι μου, είναι το μπλογκ μου το «χαίρετε», όπου είστε όλοι ευπρόσδεκτοι!

Χαίρετε! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια: