Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Άντε...να τελειώνουμε...

 
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Άντε...να τελειώνουμε...

Το ίδιο σκηνικό... κάθε λίγο και λιγάκι.. ή μέτρα ή χρεοκοπία!
Διαλέγω χρεοκοπία λοιπόν... 
ρε φίλε πως να στο πω... 
ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΕΚΒΙΑΜΟΥΣ!!

Δεν θέλω να με λές Ευρωπαίο στο κάτω-κάτω...

Γιατί αυτο που ζω τώρα τι είναι;;;
Eγώ χρεοκοπία το λέω, μιας και λίγοι είναι αυτοι που πληρώνουν πλέον...
η πλειοψηφία σε πληρώνουν στις 32 του μηνός ή τον μήνα που δεν έχει Σάββατο...

Άντε ρε...μια ψυχή που είναι να βγει ας βγει, αυτό ξέρω εγώ.

Θα μου πείς για να γίνει χρεοκοπία πρέπει να υπάρχει και ηγέτης με καρύδια ΝΑΑΑΑΑΑ μετα συγχωρησεως...
εάν υπολογίσουμε με τους τωρινούς ηγέτες-μαριονέτες, θα πάμε για χρεοκοπία διαρκείας....

Εφόσον λοιπόν ήμουν ένα (άτακτο) κράτος, άφησέ με να πληρώσω τα λάθη μου...
χρεοκόπησε με..
γιατί ετσι θα ξαναναστηθώ...
αργά μεν αλλα θα ΑΝΑΣΤΗΘΩ κάποια στιγμη...

Μα εσύ δεν το θέλεις...
όχι επειδή με αγαπάς, αλλα γιατι θα χάσεις και εσυ...
μην μου πεις όχι τώρα..
μην γελιόμαστε!!!

Μοιάζετε σαν λιοντάρια που έχουν μαζευτεί 5-6, πάνω απο το σχεδόν νεκρό θήραμα τους και τσακώνεστε ποιος θα πρωτοφάει... 

Άσε με λοιπόν να έχω μια υπερηφάνεια...
να πω οτι ΕΦΤΑΙΞΑ αλλά ΠΛΗΡΩΣΑ...
δεν θέλω psi, δεν θέλω τρόικα, δεν θέλω να ξανακούσω για μέτρα, χαράτσια...
δεν θέλω τίποτα...

Άσε με να κάτσω με την διαλυμένη οικογένεια μου, μετά την (επικήδειο) ακολουθία που θα μου έχεις κάνει και να δούμε που φταίξαμε και οδηγηθήκαμε στην αυτοκτονία...

Μπας και ξυπνήσουμε επιτέλους και διώξουμε τους πολιτικούς-παρασιτα-προδότες, και πάρει ανάσα η χώρα...
Μπας και ξυπνήσουμε και νοιαστούμε για την ρημάδα την πατρίδα..
Μπας και ξυπνήσουμε και δεν ανέχτουμε πλέον τους πονηρούς που φοροδιαφευγουν...εις βάρος μας. 

Μπας και στρωθουμε στην δουλειά, με ιδρώτα και μόχθο για ένα καλύτερο αυριο...
γιατι πίστεψε με πως οτι γίνεται τώρα γίνεται για το αυριο των ΑΛΛΩΝ, και όχι για το δικό μας...

Άντε λοιπόν...ΟΥΣΤ!!!!  
Άντε να τελειώνουμε γιατί σας βαρέθηκα πια!!!

http://nikos63.blogspot.com/2012/01/blog-post_8182.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: