Μάλλον για άρρωστο, κίτρινο και χλεμπονιάρη τον κόβω, ...
...με τα λόγια του αυτά τα χλιαρά, ...μάλλον...
Και γι αυτό, πρέπει να του λέμε την αλήθεια…
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
4 σχόλια:
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Μονη του Αγιου Γεωργιου Αρμα βρισκεται στην κεντρικη Ευβοια κοντα στο χωριο Φυλλα, 20 χιλιομετρα ανατολικα της Χαλκιδας, σε υψομετρο 340 μ.
Το καθολικο ειναι αφιερωμενο στον Αγιο Γεωργιο, ενω η προσωνυμια Αρμα, συμφωνα με προσφατη αποψη οφειλεται σε τοπωνυμιο της περιοχης.
Η παλαιοτερη διαπιστωμενη οικοδομικη του φαση χρονολογειται το 13ο αιωνα, χωρις να αποκλειεται η υπαρξη προγενεστερου παλαιοχριστιανικου ναου στην ιδια θεση
https://www.facebook.com/profile.php?id=100001993373649&sk=info
Ετσι ακριβώς είναι. Βέβαια ο απόστολος Παύλος δεν κρίνει ανθρώπους του κόσμου. Στην επιστολή του αναφέρεται σε άνθρωπο που συμμετείχε στην εκκλησία..
Γιώργος Ρόκκας
Δεν νομίζω να έχει τεθεί τέτοιο θέμα στα πιο πάνω…
Θέμα διάκρισης δηλαδή, ανάμεσα στην κρίση προς τους κοσμικούς και την κρίση προς εκκλησιαστικούς.
Ο γέροντας, μιλάει γενικά: «να μην κρίνουμε το κακό», να μη λέμε ότι το κακό είναι κακό, να μη λέμε ότι κακώς πράττει το κακό αυτός που το πράττει…
Ο αμαρτωλός, για τον γέροντα, δεν είναι κακός, και γι αυτό πρέπει να το βουλώνουμε, να σεβόμαστε έτσι την… ελευθερία του!!!..
Αυτό δεν καταλάβατε κι εσείς;
Άλλωστε, τόσο για τους ψευτο-γέροντες, τους ψευτο-επισκοπους, τους ψευτο-παπάδες γενικά, όσο και για τον συρφετό των φασιστο-«χριστιανών» που τους ακολουθούν, δεν υπάρχει καμία συστολή στο να κάνουν κριτική στους κοσμικούς…
Αυτούς, τους κοσμικούς, τους πολεμάνε με θανάσιμο μίσος, με γλώσσα που στάζει δηλητήριο…
Το πρόβλημα τους είναι (εκεί δεν δέχονται καμία κριτική) στο να μη θίξει κανείς τα κακώς κείμενα στον εκκλησιαστικό χώρο…
Μη πειράξει το παπαδαριό…
...Τα κακά!
Αυτά τα «κακά», υπερασπίζονται…
αυτό κατάλαβα και εγώ
Γιώργος
Δημοσίευση σχολίου