Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Δεν φταίω εγώ αν όλα αυτά που "εσείς" όλοι τα δέχεστε σαν "χριστιανικά" τάχα, είναι σκατά και μόνο σκατά! Φταίω;



ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Τι έκανες στον ανταρτοπόλεμο, καλόγερε Παΐσιε;


Ανώνυμος είπε...
Noμιζω φιλε Μιχαλοπουλε οτι δεν διαβασες το βιβλιο ολο γιατι το πηρες μονο για να δεις τι υα βρεις να γραψεις εναντια σε αυτο αλλα και καθε τι αλλο χριστιανικο.δεν πειραζει ομως σου ευχομαστε καη χρονια και ευλογημενη....
6 Ιανουαρίου 2012 8:02 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Ποιοι είστε που μου εύχεστε; Εσείς, οι… «παντογνώστες»;

Πέφτετε έξω πάντως. Το βιβλίο αυτό «Βίος Γέροντος Παϊσίου Του Αγιορείτου», δεν το πήρα, δεν το αγόρασα, διότι τότε (πριν από 5 χρόνια που «μόλις εκυκλοφόρησε») ήταν στο φόρτε της η μακρά ανεργία μου, και δεν είχα χρήματα ούτε για ένα κουλούρι…

Το βιβλίο αυτό, το πήρε από το βιβλιοπωλείο του, εκεί στο ναό, ο προϊστάμενος της αγίας Βαρβάρας Αργυρουπόλεως (στη γειτονιά μου) ο π. Θόδωρος, και μου το χάρισε... «σαν δώρο από την Αγία Βαρβάρα», όπως μου είπε! 
Ήταν καθαρά δική του αυτή η πρωτοβουλία, η επιλογή αυτή, η «φώτιση» ας την πούμε, να μου κάνει δηλαδή ένα δώρο και μάλιστα το συγκεκριμένο βιβλίο!

Αυτό το δώρο εγώ, το αξιοποίησα. Το διάβασα καλοπροαίρετα μιας και ήταν δώρο της εκκλησίας μου, το διάβασα όμως χωρίς παρωπίδες…
Και έβγαλα τα συμπεράσματα αυτά…

Δεν φταίω εγώ αν όλα αυτά που "εσείς" όλοι τα δέχεστε σαν "χριστιανικά" τάχα, είναι σκατά και μόνο σκατά! Φταίω;

6 Ιανουαρίου 2012 10:59 μ.μ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: