Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

"Άλλον άνθρωπο γνώρισα, άλλον παντρεύτηκα και διαφορετικός ήταν όταν χωρίσαμε", λέει η πρώην σύζυγος του εγκεφάλου του κυκλώματος της Θεσσαλονίκης

Παρασκευή, 27 Ιανουάριος 2012, 8:29
Από: dailynews24
info@dailynews.gr
Προς: ιστολόγιο «χαίρετε»
michalopoulos_p@yahoo.gr
Θέμα: «Άλλον άνθρωπο γνώρισα, άλλον παντρεύτηκα και διαφορετικός ήταν όταν χωρίσαμε», λέει η πρώην σύζυγος του εγκεφάλου του κυκλώματος της Θεσσαλονίκης
Η πρώην σύζυγος του φερόμενου ως εγκεφάλου της μαφίας της Θεσσαλονίκης μίλησε στην εκπομπή Μίλα, προκειμένου όπως είπε να αποκαταστήσει το όνομά της σχετικά με όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό.

Η Κατερίνα Βασιλάκου τόνισε πως όσο ήταν παντρεμένη, για 9 μήνες, δεν ζούσε μια βασιλική ζωή όπως λένε. «Ζούσα όπως ζούσα και στο πατρικό μου σπίτι. Προέρχομαι από μια οικογένεια που είναι πολύ καλά οικονομικά και έτσι πέρασα όσο ήμουν παντρεμένη. Οι γονείς μου είναι γιατροί. Ο πατέρας μου είναι στρατιωτικός γιατρός διευθυντής σε στρατιωτικά νοσοκομεία, ευυπόληπτο μέρος της πόλης και αγαπητός σε όλους. Αισθάνομαι άσχημα για μένα αλλά και του γονείς μου επειδή το 2003 είχα κάνει ένα ολιγόμηνο γάμο με τον προαναφερόμενο. »είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε:

«Ποτέ δεν προσέγγιζα τα μέσα ενημέρωσης, τώρα αναγκάζομαι να βγω και να μιλήσω επειδή τα μέσα ενημέρωσης φέρουν εμένα ως σύζυγο του φερόμενου ως εγκεφάλου του κυκλώματος μαφίας, ενώ έχει κάνει δύο γάμους πριν από μένα κι ενώ υπήρχε και μια σύντροφος πριν ακόμα τελειώσει ο γάμος ο δικός μου και μέχρι τώρα απ όσο ξέρω. Έχω να έρθω σε επαφή μαζί του και με το περιβάλλον του από το 2005. Δεν έχω καμία σχέση.»

Όσον αφορά για την διαφορά ηλικίας που είχε με τον φερόμενο ως εγκέφαλο σημείωσε «Είχα βγει από μια σχέση από έναν άνθρωπο τον οποίο αγαπούσα και αγαπούσε. Χωρίσαμε όμως για τρίτους. Τότε πίστεψα ότι ένας μεγαλύτερος άνδρας μπορεί να μου προσφέρει σιγουριά και προστασία. Έτσι έτυχε και γνώρισα τον προαναφερόμενο.»

«Δεν έχω παιδιά μαζί του ώστε να μου δίνει διατροφή. Ακόμα και τα δώρα που μου είχε πάρει τα απαίτησε πίσω προκειμένου να μου δώσει διαζύγιο. Ήταν μια σχέση ψεύτικη.» υπογράμμισε στην συνέχεια ενώ εξομολογήθηκε πως απ' όταν χώρισε ηρέμησε.

«Πέρασα ένα μεταβατικό στάδιο μέχρι να το ξεπεράσω. Συνεχίζω την ζωή μου και είμαι πολύ καλά.»

Τέλος σε ότι αφορά το αν εντυπωσιάστηκε όταν πληροφορήθηκε για την σύλληψή του απάντησε: «Δεν συνηθίζω να εντυπωσιάζομαι και στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν μπορώ να πω κάτι γιατί μαζί με το διαζύγιο απέβαλα ότι έχει σχέση που με συνέδεε με εκείνον. Σοκαρίστηκα σαν πολίτης αυτής της χώρας βλέποντα ότι κάποιοι πλουτίζουν με αυτόν τον τρόπο.»

«Άλλον άνθρωπο γνώρισα, άλλον παντρεύτηκα και διαφορετικός ήταν όταν χωρίσαμε. Είδα τρία διαφορετικά πρόσωπα...» κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: