Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Ο χρήστης «Κυρήνεια Αθάνατη Ελληνική», υποστηρίζοντας τον Εφραίμ, είπε: Και δεν μου λέτε… Οι μονές και τα μοναστήρια, πώς θα συντηρούνται;

Η Eleni Kallianezou, για τον Γέροντα Εφραίμ: «μὴ ποιεῖτε τὸν οἶκον τοῦ πατρός μου οἶκον ἐμπορίου» (Kατά Ιωάννη, Κεφ. 2)

Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ.....ΠΡΙΝ ΓΙΑΤΙ ΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΙΣΤΟ...ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ;....ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΟΙ ΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ; ΠΩΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ;ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΠΗΡΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΡΗΜΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ;


Και δε μου λες ρε συ «Κυρήνεια Αθάνατη Ελληνική»… 
Αυτές οι… «μονές και τα μοναστήρια», σε ποια Εκκλησία ανήκουν; Στην Εκκλησία του Χριστού θα μου πείτε! 

Θα σας πω κι εγώ: 
Και το πρώτο κοινόβιο, αυτό με τον Χριστό και τους μαθητές του, πώς συντηρείτο; 
Με κομπίνες, με εταιρίες και με διαπλοκή πολιτική; 

Πώς βοηθούσαν οι Απόστολοι τον κόσμο; Έκαναν μοναστήρια μεγαθήρια με λουξ κελιά και ανελκυστήρες που θα τα ζήλευαν και τα πιο χλιδάτα ξενοδοχεία; Και καλούσαν για διαμονή σε αυτά, ...άγγλους διαδόχους;

ΣΧΕΤΙΚΟ:

ΕΙΠΕ: "ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ BLOG ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ...."

4 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Κυρήνεια Αθάνατη Ελληνική:
ΜΑΣ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΑΣΤΙΑΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΜΟΛΥΝΤΟ "ΡΕ" ΑΚΟΥ "ΡΕ" ΜΕ ΗΞΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ¨ΡΕ" ....
(πριν από μία ώρα)

Κυρήνεια Αθάνατη Ελληνική:
ΣΟΥ ΕΔΩΣΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΕ BLOGS; ΝΑ ΤΕΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑΥΤΑ,,,
(πριν από μία ώρα)

Chris Christodoulides:
ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ.

https://www.facebook.com/vous.tronios/posts/122873807829873

P. MICHALOPOULOS είπε...

Chris Christodoulides:
ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΦΡΑΙΜ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΟΧΟΣ " Η ΑΘΩΟΣ.
(Πριν από 2 λεπτά)

https://www.facebook.com/vous.tronios/posts/122873807829873

vous είπε...

ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ BLOG ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ....

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΕΙΠΕ: "ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ BLOG ΘΑ ΚΙΝΗΘΩ ΝΟΜΙΚΑ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΒΑΖΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ...."

http://xairete.blogspot.com/2011/12/blog-blog.html