Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2011

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΤΑΞΙΑΡΧΗ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ


Λένε ότι ο αρχάγγελος είναι και κλέφτης. 
Ότι αν κάποιος δεν του αποδώσει κάποιο τάμα, πάει ο ίδιος ο Άγγελος και τιμωρεί τον ασεβή, αρπάζοντας του ό,τι του βρει να έχει και να κατέχει… 

Φαίνεται ότι στην περίπτωση αυτή, ο παραβάτης πιστός ήταν καλά ασφαλισμένος στο σπίτι του και το μόνο που κατάφερε ο Μιχάλης μας, ήταν να... 

...πηδήξει την μάντρα του κήπου, και να του μαδήσει του άπιστου την τριανταφυλλιά που είχε στη γλάστρα! 

Αμέ, πώς!!!..

(Toronto, Ontario)
Είμαι πιο ρομαντική Παναγιώτη και πιστεύω ότι το τριαντάφυλλο ήταν δώρο από κάποιον που είχε ανάγκη!

Panagiotis Michalopoulos
"Δώρο"; Και ποιος του έδωσε τα κλειδιά για να ανοίξει το τζάμι και να βάλει το μαραμένο τριαντάφυλλο στην αριστερή φτερούγα του αγγέλου; Κάποιος από το παγκάρι μήπως που ΑΥΤΟΣ είχε "ανάγκη" και κόψιμο;

Betty Panagiota
Να μην είσαι έτσι Παναγιώτη! O Ταξιάρχης πηγαίνει όταν κάποιος τον καλεί για βοήθεια!

Panagiotis Michalopoulos
Δεν χάθηκε λοιπόν ο ρομαντισμός!
Και δεν μου λέτε… Αυτός που του έκανε δώρο το τριαντάφυλλο, άντρας φαντάζεστε να είναι; Και αν ναι, άραγε σαν σε άντρα Άγγελο να έδωσε το τριαντάφυλλο;
Δεν μου λέτε… Τι άλλο θα δούμε κολλημένο στην εικόνα προσεχώς; Μήπως και κανένα ξεραμένο σύκο; Χαμός!



Ο αρχάγγελος Μιχάλης, με προειδοποιεί μέσα από τη σελίδα της Alexandra Alice Cooper στο facebook, που τον έχει σαν εικόνα στο προφίλ της…

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Alexandra Alice Cooper
ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝΕ!ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ!
(Πριν από 11 λεπτά)

Panagiotis Michalopoulos
Τι έχω να φοβηθώ; Το σπαθί του αρχάγγελου; Μήπως με ευνουχίσει με αυτό και γίνω… «Άγγελος» κι εγώ; Χα! :))))))

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/234018503335156

P. MICHALOPOULOS είπε...

Alexandra Alice Cooper
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ!ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟ'Ι'ΔΕΥΕΙΣ ΟΚ,ΠΑΩ ΠΑΣΟ!ΨΑΞΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΓΝΩΜΗ!
(Πριν από 7 λεπτά)

Panagiotis Michalopoulos
Ποτέ δεν είναι αργά; Είσαι σίγουρη; Πόσο χρόνο έχω δηλαδή, μέχρι να έρθει «να μου τα κόψει» ο αρχάγγελος; Όσο ζω; Αν είναι έτσι, τότε… εντάξει! Κανένα πρόβλημα! Θα συνεχίσω, μέχρι τέλους… Χα! :))))))

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/23401850333515