Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Mιχάλης είπε... "Κατάλαβες τώρα, Παναγιώτη, γιατί τέτοιου είδους φαινόμενα ..."

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ: «Θες γαλατάκι, μωρό μου; Έλα στη νουνά!»

- Θες γαλατάκι, μωρό μου; Έλα στη νουνά!»

Mιχάλης είπε...

Από το βιβλίο "Μάγια και Δαιμονισμός" του Μοναχού Μιχαήλ, σελ .141 ...
" Θυμάμαι στην Αργολίδα έναν Αρχιμανδρίτη, από τους πραγματικά ωραίους ανθρώπους.
- Πάτερ μου μου είπε. Κατάντησε πια αηδιαστικό, να βλέπεις στο γάμο τη νύφη, αλλά και την κουμπάρα και τις άλλες, να έχουν τα στήθη τους έξω. Μου ήρθε μια νύφη, που το φουστάνι της με το ζόρι έκρυβε τις ρόγες της.
"Δεν μπορούσες ευλογημένη να το κάνεις λίγο πιο κλειστό πάνω"? της είπα. 
"Γιατί ρε παπά μου, μου απάντησε, ζήλεψες που δεν τα 'χεις?" 

Κατάλαβες τώρα, Παναγιώτη, γιατί τέτοιου είδους φαινόμενα αυξάνονται και πληθύνονται και γιατί οι κληρικοί τηρούν σιγήν ιχθύος μπροστά σε τέτοιο θέαμα? 

Αυτό είναι το επίπεδο των Χριστιανών του αιώνος τούτου του απατεώνος!

2 Οκτωβρίου 2011 12:50 μ.μ. 
http://xairete.blogspot.com/2011/10/blog-post_2648.html
 
- Γιατί ρε παπά μου, ζήλεψες που δεν τα 'χεις?


ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2009


Όλο και πιο τυχεροί γίνονται τελικά οι παπάδες μας, στις μέρες μας!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: