Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Όπου ο Παναγιώτης, περιμένει τη Σούλα στο μπλογκ «χαίρετε». (ενημερωτικό σχόλιο)

Soula
Καλημέρα σας,
Σχετικο το αίτημα μου, για φιλία στο facebook...
Μου αρέσουν οι δημοσιεύσεις σας.

Panagiotis
Αγαπητή Σούλα, χαίρε!
Στο facebook, δεν κάνω δημοσιεύσεις θεμάτων άλλα ενημερώνω σχετικά με τις δημοσιεύσεις που κάνω στο μπλογκ μου. Το facebook, είναι η βιτρίνα μου!
Σε καλώ λοιπόν να περάσεις μέσα… Σε προσκαλώ στο μπλογκ μου, να τα λέμε εκεί πλέον… Σαν καλοί φίλοι που είμαστε…

Soula
Ευχαριστώ για την πρόσκληση...Θα τα πούμε εκεί... :-p

Panagiotis
Θα τα πούμε εκεί... :-p

Soula
Kαλημέρα σας, ελπίζω να είστε καλά, ...
...επειδή είμαι καινούρια στο ίντερνετ, μπήκα στο μπλογκ σας αλλά δεν σας είδα να μιλήσουμε...
Συγνώμη για την άγνοια μου ελπίζω να τα καταφέρω κάποια στίγμη...


Panagiotis

Καλή σου μέρα Σούλα! Χαίρομαι για το μήνυμα σου. Είμαι καλά, το ίδιο επιθυμώ και για σένα. 
Δεν με είδες στο μπλογκ; Μα, "εγώ είμαι" το... μπλογκ! Χα, χα!

Δεν χρειάζεται να ζητάς εσύ συγγνώμη, άλλα εγώ που σε κάλεσα και σε έριξα στα βαθειά νερά!

Λοιπόν το μπλογκ, έχει τις λεγόμενες «αναρτήσεις». Έτσι λέγονται τα θέματα που βάζω συνέχεια. Όλες οι αναρτήσεις είναι δικές μου, αποκλειστικά. Και είναι πάνω από 7.000! Οι επισκέπτες μου, οι αναγνώστες μου, μόνο να σχολιάσουν μπορούν…

Το μπλογκ, είναι σαν βιβλίο, σαν ημερολόγιο με πολλές σελίδες. Μπροστά, είναι η πιο πρόσφατη. Η σελίδα με τα πιο πρόσφατα δημοσιεύματα. Στο κάτω μέρος κάθε σελίδας, υπάρχει το στοιχείο για το ξεφύλλισμα, για να πας μπρος ή πίσω στα θέματα μου.
Υπάρχουν βέβαια και οι κατηγορίες θεμάτων, αυτές δηλαδή όπου έχω κατατάξει τις αναρτήσεις μου ανάλογα με το περιεχόμενο τους, κατηγορίες γνωστές με το όνομα «ετικέτες». Μπορείς λοιπόν και από εκεί για να βρεις κάποιο θέμα που θες να διαβάσεις και να σχολιάσεις (υπάρχει σχετική στήλη δεξιά). Υπάρχει και η ομαδοποίηση, των θεμάτων, ανά μήνα.

Το πώς θα σχολιάσεις ένα θέμα και να αρχίσει μια κουβέντα (ή να μπεις σε μια συζητηση που έχει ανοίξει), είναι απλό. Κάτω δεξιά από κάθε ανάρτηση υπάρχει το στοιχείο που το πατάς και ανοίγει η φόρμα για να γράψεις το κείμενο σου…

Αυτά, και ελπίζω να μη σε ζάλισα…

Προσπάθησε λοιπόν και πάλι, και αν υπάρξει πρόβλημα ξανά, πες μου. 
Καλή αντάμωση στο μπλοκ! 
Χαίρε! :D

Δεν υπάρχουν σχόλια: