Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
2 σχόλια:
Φιλμογραφία
Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται (1953) [Μυρτώ]
Η ωραία των Αθηνών (1954) [Τώνια]
Κόκκινα τριαντάφυλλα (1955) [Αυγή Μολφέτα]
Το φιντανάκι (1955) [Τούλα]
Έχει θείο το κορίτσι / Ο θείος της Βιολέττας (1957) [Βιολέττα Γιούπη]
Η θεία από το Σικάγο (1957) [Ελένη Μπάρδα-Ζέριγκα]
Ο Φανούρης και το σόι του (1957) [Κατίνα Σκαρβέτσου]
Της τύχης τα γραμμένα (1957) [Ελένη]
Δύο αγάπες δύο κόσμοι (1958) [Καίτη ...-Μαρή]
Έγκλημα στο Κολωνάκι (1959) [Μυρτώ Καψή]
Οι 900 της Μαρίνας (1960) [Μαρίνα Δαλέγκου]
Μυρτιά (1961) [Μυρτιά Τσακάλου]
Ο γολγοθάς μιας αθώας (1961) [Μαρίνα]
Εταιρία θαυμάτων (1962) [Μίνα]
Η κυρία του κυρίου (1962) [Εύα Καλούδη]
Κάθε λιμάνι και καημός (1964) [Σοφία Ραζή]
Ευτυχώς... τρελάθηκα! (1966) [Ηρώ Λεκάκη]
Ο ανακατωσούρας (1967) [Λίλα Καρατουλπάνη]
Η λεωφόρος της προδοσίας (1969) [Άννα Βέργου]
Οι γενναίοι πεθαίνουν δύο φορές (1973) [Δήμητρα Αυγέρη]
Ταξείδι του μέλιτος (1979) [Ερατώ]
17 σφαίρες για έναν άγγελο (1980) [Ελένη Κωνσταντοπούλου]
Έξοδος κινδύνου (1980) [Κάτια Θεοχάρη]
Μαυροπούλου Γκέλυ
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη στις 21 Οκτωβρίου του 1932. Γονείς της ήταν οι ηθοποιοί Άγγελος Μαυρόπουλος και Μαρίκα Κρεββατά. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης και στην Ανώτατη Εμπορική. Στο θέατρο πρωτοεμφανίστηκε το 1955 στο Θέατρο "ΡΕΧ", με το έργο "Επτά χρόνια φαγούρα". Στη συνέχεια συνεργάστηκε με δεκάδες θιάσους και πήρε μέρος σε έργα όπως: "Τα χτυποκάρδια", "Αγαπημένε μου κλέφτη", "Κόσμος και κοσμάκης", "Σιμούν", "Οθέλλος", "Ο θηριοδαμαστής" κ.ά. Το 1957 ξεκίνησε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο μέχρι το 1961 και πήρε μέρος σε παραστάσεις όπως: "Το σκοτάδι είναι αρκετά φωτερό", "Βρικόλακες", "Τέσσα", "Οθέλλος", "Ιουλιανός ο παραβάτης", "Ορέστεια", "Το ημέρωμα της στρίγγλας", "Φιλάργυρος", "Τα οργισμένα νιάτα" κ.ά.
Στη συνέχεια και πάλι στο ελεύθερο θέατρο με τα έργα "Σκάνδαλα στην εξοχή" και "Ο κύριος πάει κυνήγι". Από το 1963 με δικούς της θιάσους, αλλά και του τότε συζύγου της Στέφανου Στρατηγού, πρωταγωνίστησε σε έργα όπως: "Ο τετραγωνισμός του κύκλου", "Πως να γίνετε πλούσιοι", "Η κυρία του κυρίου", "Ήξερα πως θα 'ρθεις", "Λευκές νύχτες", "Ο αρχιμάστορας Σολνές", "Άνθρωποι και άλογα", "Η κυρία που δεν πενθεί", "Δον Ζουάν", "Ωχ", "Η ερυθρά νήσος", "Κατ' οίκον εργασία", "Οι παραθεριστές", "Ο ποπολάρος" κ.ά. Επέστρεψε στο Εθνικό Θέατρο και πήρε μέρος σε παραστάσεις όπως: "Οι έφηβοι", "Ο Ταρτούφος", "Ο επιθεωρητής", "Κατα φαντασίαν ασθενής" κ.ά.
Το 1977 βραβεύτηκε με το Α' βραβείο ερμηνείας στο Φεστιβάλ Ιθάκης, στο έργο "Χιροσίμα αγάπη μου". Έχει μεταφράσει θεατρικά έργα ανάμεσα στα οποία τα : "Το σύστημα Φαμπρίτσι" και "Τα χωριστά τραπέζια", που ανέβηκαν από τους Θιάσους Αντωνόπουλου και Βεργή - Κατράκη αντίστοιχα.
Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1953, στην ταινία Ο μπαμπάς εκπαιδεύεται. Έπαιξε σε αρκετά μελοδράματα αλλά και σε κωμωδίες. Στην τηλεόραση πήρε μέρος σε σειρές όπως: "Άγνωστος πόλεμος", "Ποιος σκότωσε τον Άβελ", "Ταύρος με τοξότη", "Φωτογραφηθείτε παρακαλώ" κ.ά. Στο ραδιόφωνο συμμετείχε σε πολλά θεατρικά έργα, καθώς επίσης και στην ανάγνωση σε συνέχειες των βιβλίων "Η νοσταλγία δεν είναι πια αυτό που ήταν" και "Αφροδίτη" του Γρ. Ξενόπουλου.
Χαρακτηριστικοί Ρόλοι: Το Φιντανάκι, Ο Φανούρης και το Σόϊ του, Το Παραστράτημα μιας Αθώας. Η Κυρία του Κυρίου.
πηγή: Multimedia CD-ROM Ελληνικός Κινηματογράφος 1997 ΕΘΝΟDATA
Δημοσίευση σχολίου