Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

NASOS-GOUMENIDIS: "Σήμερα βαφτίζω την κόρη μου" (Μπάτε σκύλοι αλέστε - και χέστε - στην κωλο-εκκλησία στο ISLAND)


Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου. Μια ακόμη σημαντική μέρα για την οικογένειά μου. Η βάφτιση της κόρης μου. Θα πάρει το όνομα Φαίδρα. 

Την τελευταία εβδομάδα στο σπίτι επικρατούσε αναβρασμός. Η γυναίκα μου έτρεχε απο το Γκόλφ της Γλυφάδας όπου και θα τελεστεί το μυστήριο στο ξωκλήσι του Αϊ Δημήτρη, στην αγορά για τις τελευταίες λεπτομέρειες, μιλούσε στα τηλέφωνα με την κολλητή της φίλη Άντζυ Γεωργακοπούλου-ιδιοκτήτρια της only for you-και διοργανώτρια της βραδιάς, πρόσεχε τα τραπέζια και το πού θα καθίσουν οι καλεσμένοι. 

Ένας Πανικός. 

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην βραδιά θα παίξει το αγαπημένο παιχνίδι της κόρης μου. ο Σκύλος μας ο Χάρης. Το Terrier. Το υποσχεθήκαμε στη μικρή μας...και το κάναμε. Βεβαίως δεν ξεχνάμε ότι η βάπτιση είναι κυρίως μια θρησκευτική τελετή…

http://www.gossip-tv.gr/nasos_blog/135646/semera-baphtizo-ten-kore-mou


Στην πρώτη σελίδα του Νάσου Γουμενίδη, βλέπουμε επίσης:
Η φωτογραφία της ημέρας

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η "σέξι" ιστοσελίδα του κ. Νάσου Γουμενίδη:
http://www.gossip-tv.gr/category/g-sexy

Δεν υπάρχουν σχόλια: