Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
5 σχόλια:
Από πότε οι γυναίκες διδάσκουν τις άγιες Γραφές;
Τα περί της διδασκαλίας των Γραφών διαλαμβάνουν κυρίως οι παρακάτω Κανόνες της Εκκλησίας: ιε΄ Αποστ. ιγ΄ της Δ΄, ιθ΄, ξδ΄ και ο΄ της Πενθ. και ιγ΄ της Αντιόχειας.
Σύμφωνα με τους Κανόνες αυτούς, η διδασκαλία από την Αγία Γραφή, από τα Πατερικά Κείμενα ή από τους Όρους των Οικουμενικών Συνόδων γίνεται αποκλειστικά από τους Επισκόπους (ιθ΄ Πενθ.), οι οποίοι δύναται να μεταβιβάσουν το έργο της διδασκαλίας σε άλλον Κληρικό ανώτερο (Πρεσβύτερο, Διάκονο) ή κατώτερο (Υποδιάκονο, Αναγνώστη), ποτέ δε σε Λαϊκό (ξδ΄ Πενθ.) ή Γυναίκα (ο΄ Πενθ.).
Επομένως, η διδασκαλία των Γραφών επιτρέπεται να γίνεται στην Εκκλησία (ή στην κατ’ οίκον Εκκλησία) μόνον από άνδρες και μόνον από Κληρικούς (με τον βαθμό του Αναγνώστη και πάνω).
Δεν επιτρέπεται η διδασκαλία των Γραφών από άνδρες Λαϊκούς ή Γυναίκες στην Εκκλησία (ή την κατ’ οίκον Εκκλησία). Οι Κανόνες δεν αναγνωρίζουν την ιδιότητα του θεολόγου ή του ιεροκήρυκα.
Σύμφωνα λοιπόν με τους παραπάνω Κανόνες, η δημόσια διδασκαλία (στην Εκκλησία) ή η ιδιωτική (στην κατ’ οίκον Εκκλησία) των Γραφών από Λαϊκό (σε Επισκοπή, όπου βεβαίως ανήκει ο Λαϊκός) απαγορεύεται, ο δε παραβαίνων τον Κανόνα (ξδ΄ Πενθ.) αφορίζεται, εάν δε είναι Κληρικός και διδάσκει άνευ αδείας του Επισκόπου καθαιρείται.
Εάν η διδασκαλία αυτή υπό Κληρικού (τουλάχιστον Αναγνώστη) γίνει σε ετέρα Επισκοπή, άνευ αδείας του επιχώριου Επισκόπου, τότε υπάρχει η κανονική παρέκκλιση της Εισπήδησης, η οποία τιμωρείται με καθαίρεση (ιγ΄ Αντιόχειας).
ΙΚ
Οι κανόνες, είναι ανώτεροι από την Αγία Γραφή;
Το ρωτάω αυτό, διότι και το διαζύγιο απαγορεύει η Άγια Γραφή, άλλα το δίνει απλόχερα η Εκκλησία....
...Όχι μόνο για του άλλου το πήδημα (το ξένο) αλλά και για... ψύλλου πήδημα.
Από την άλλη, υπήρχαν και γυναίκες που ακολουθούσαν και βοηθούσαν στο έργο τους, τους Αποστόλους.
Έτσι δεν είναι;
Επίσης, όλα αυτά τα πρόσωπα που ακολουθούσαν αρχικά τον Χριστό, που ήταν κάποιες εκατοντάδες, δεν φαντάζομαι να ήταν μόνο άντρες, ε;
Έμειναν όμως μόνο αυτοί οι 12 τελικά, που ήταν άντρες, που άντεχαν να τον ακολουθούν.
Τι λέτε για όλα αυτά;
Η Εκκλησία είναι πάνω από την Αγία Γραφή, την οποίαν η ίδια έγραψε και η ίδια ερμήνευσε (δια των αγίων της).
Αυτό λέγει η ίδια η Αγία Γραφή. Λέει, ότι Εκκλησία είναι το Σώμα του Χριστού, το Σώμα των Αγίων. Δεν λέει, ότι Εκκλησία είναι η Αγία Γραφή. Εξ άλλου στον καθαγιασμό της αγίας Τράπεζας, σώμα αγίου (λείψανο) τίθεται και όχι αγία Γραφή.
Τους Ι. Κανόνες τους θέσπισε η Εκκλησία και επομένως αυτή είναι αρμόδια ακόμη και να τους αλλάξει, ανάλογα με τις δημιουργούμενες καταστάσεις. Αυτή λοιπόν αποφάσισε, ότι ναι μεν ο Χριστός απαγόρευσε το διαζύγιο, αλλά στην πράξη (και λόγω της πτώσης του ανθρώπου) η ίδια το επέτρεψε. Και όλα αυτά τα κάνει σε συνεννόηση με την κεφαλή της, τον Χριστό, δεδομένου, ότι κανένας Πατέρας της Εκκλησίας δεν αντέδρασε σ' αυτό.
Όσον αφορά τις μαθήτριες, δεν έχουμε πληροφορίες να δίδαξαν τις Γραφές, είτε στα πλήθη, είτε στους Ι. Ναούς αργότερα.
Ως προς την διδασκαλία των Γραφών, αυτοί είναι οι Κανόνες που θέσπισε η Εκκλησία (το σώμα του Χριστού, όχι του Χριστόδουλου), είτε μας αρέσει, είτε όχι.
Αν δεν μας αρέσει, τότε εξερχόμεθα της Εκκλησίας και φτιάχνουμε τους δικούς μας κανόνες.
ΙΚ
Κατάλαβα!
Η Εκκλησία, είναι πάνω από την Αγία Γραφή, την οποίαν η ίδια έγραψε και η ίδια την… διέγραψε με τους ιερούς κανόνες ΑΥΤΟΥΣ που έρχονται σε αντίθεση με αυτήν την Αγία Γραφή…
Και όλα αυτά, λέτε, σε συνεννόηση με… την κεφαλή της, τον Χριστό!!!
Εντάξει τότε! Να μείνουμε, γιατί να φύγουμε;
Πού να καθόμαστε τώρα να φτιάχνουμε δικούς μας κανόνες! Χα!
Και μιλάτε για μια Εκκλησία στην οποίαν δεν βρίσκετε εκκλησία να εκκλησιαστείτε, με πάπα που να είναι πραγματικά άνθρωπος της Εκκλησίας!
Ξανά, χα!
Μιλήσαμε για την Εκκλησία-Σώμα Χριστού και όχι για την Εκκλησία ΝΠΔΔ του Χριστόδουλου ή του Ιερώνυμου με τους μισθωτούς παπάδες της (που οι Κανόνες απαγορεύουν να είναι δημόσιοι υπάλληλοι).
ΙΚ
Δημοσίευση σχολίου