Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Τα μάθατε τα νέα; Η «Ιερά-Μονή Προφήτου-Ηλιού-Θήρας», τσαντίστηκε με το σχόλιο μου...

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011


Η "Ιερά-Μονή Προφήτου-Ηλιού-Θήρας" στο Facebook...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τα μάθατε τα νέα;

Η «Ιερά-Μονή Προφήτου-Ηλιού-Θήρας», τσαντίστηκε με το σχόλιο μου.

Μου τηλεφώνησε σήμερα το απόγευμα κάποιος από τους πατέρες της μονής, ο πατήρ Τιμόθεος, για να μου πει ότι ο νεαρός Γέροντας της μονής στενοχωρήθηκε από αυτά που έγραψα διότι τα θεώρησε αρνητικά για τη μονή.

Καθησύχασα τον πατέρα ότι δεν υπονοώ τίποτε για το μοναστήρι, και ότι απλά κατέθεσα τη γνώμη μου με σχόλιο κάτω από μια ανάρτηση στον τοίχο τους, στο Facebook.
Πώς θα μπορούσα να υπονοήσω κάτι για εσάς, του είπα, αφού δεν σας γνωρίζω πέρα από αυτήν την τυπική «φιλία» στο facebook.

Παρά την εξήγηση αυτή, ο Γέροντας φαίνεται ότι δεν ηρέμησε, με αποτέλεσμα (όπως μόλις τώρα διαπίστωσα) όχι μόνο να διαγράψει το σχόλιο μου, αλλά να διαγράψει και εμένα από φίλο!!!..

26 Αυγούστου 2011 10:43 μ.μ.

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:

1. Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ

Σας έβρισαν και σας πρόσβαλαν. Καλό σημάδι! Μην τα χάνετε! Ιαματική λάσπη είναι! Χωρίς αυτήν, ίσως θα πετούσατε στα σύννεφα με τα φτερά της υπερηφάνειας. Ο Κύριος, λοιπόν, που σας αγαπά, παραχώρησε να πέσει πάνω σας αυτή η λάσπη, για να ταπεινωθείτε. Μην πολυασχολείστε με τον εαυτό σας. Πολύ περισσότερο, μην έχετε μεγάλη ιδέα γι’ αυτόν, μην τον εκτιμάτε και μην τον θαυμάζετε. Όλα τούτα

2. ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ:

Όχι μόνο «όλα τούτα»!
Διότι η λεγόμενη λάσπη, μπορεί να είναι ΑΠΛΑ μια καλόπιστη κριτική… Και τότε, όταν ο ελεγχόμενος είναι αδιόρθωτος εγωιστής, αυτό μπορεί να το εκλάβει αλλιώς… Ότι τάχα τον ζηλεύουν, δηλαδή, και γι αυτό ασχολούνται μαζί του! Και να νομίζει ότι είναι καθαρός και καλός, και τάχα του πετάνε λάσπη οι κακοί και οι άδικοι… Με αποτέλεσμα, να τους γράφει όλους κανονικά, να το παίζει τάχα «υπεράνω», και να συνεχίζει έτσι τον κατήφορο του, σφυρίζοντας αδιάφορα…
«Όλα τούτα», όταν στην πραγματικότητα αυτός ο «καλός άνθρωπος» (ο «άδικα λασπωμένος») είναι μια λέρα και μισή… Όταν αυτός ο ίδιος είναι βουτηγμένος στα σκατά ανόμων πράξεων. Και ΤΟΤΕ, εκεί, μέσα στα σκατά αυτά, θα πεθάνει αμετανόητος… Ο… «υπεράνω», το τάχα θύμα!..