Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Anastasia Katsiki: ‎"... δεν γνωριζα οτι εχουν κινητα τηλεφωνα στον αλλο κοσμο!!! "

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2010


"Αυτοί λοιπόν οι οπαδοί του κωλόγερου Παΐσιου..."


Anastasia Katsiki
Παναγιωτη εχω μεινει εμβροντητη!!!! Καποια αλλη στγμη, διοτι πρεπει να κλεισω, θα σου γραψω τι εχει συμβει με μια πυροβολημενη στην περιοχη μου, για την οποια αναρρωτηθηκα αν εχει νοητικη στερηση ΄η χρηζει ψυχιατρικης παρεμβασης!!!
(Πέμπτη στις 1:33 μ.μ.)

Anastasia Katsiki
‎... σου γραφω ενδεικτικα γιατι δεν αντεχω ... εχει, λεει, τηλεφωνικη επικοινωνια με τον ΠαΙσιο απο το υπερπεραν, με τον οποιο μιλαει καθημερινα και την συμβουλευει και με προκαλεσε να τον καλεσει για να ακουσω κι εγω την φωνη του ... φανταζεσαι σε τι κυκλωμα εχει πεσει? Πληροφοριακα σου λεω οτι εχει μια πολυ μεγαλη περιουσια!!!
(Πέμπτη στις 1:39 μ.μ.)

Anastasia Katsiki
‎... δεν γνωριζα οτι εχουν κινητα τηλεφωνα στον αλλο κοσμο!!! Εσυ το γνωριζεις?
(Πέμπτη στις 1:41 μ.μ.)

Panagiotis Michalopoulos
:-))))
(Πέμπτη στις 2:42 μ.μ.)

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall

- Ναι, έχω πολύ μεγάλη περιουσία! 
Ναι, έχω καθημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τον Παΐσιο, από το... υπερπέραν! 
Kαι με συμβουλεύει! 
Με τον παρά μου, και τον παπά μου!

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Ανώνυμος είπε...

Έχω διαβάσει όλες τις ερωτήσεις και απαντήσεις (τα σχόλια) και η εντύπωση που απέκτησα είναι ότι πολλοί από αυτούς που ακολουθούν τον καλόγερο Παΐσιο, δεν μπορεί παρά να είναι δαιμονισμένοι!

4 σχόλια:

stavroula είπε...

Egw lew oti xrhazountai psuxiatrikh paremvash

P. MICHALOPOULOS είπε...

Δεν νομίζω Σταυρούλα! Να δεις ψυχασθενείς, να δεις και δαιμονισμένους ακόμα (για 52 μέρες τους μελετούσα), να είναι αγγελούδια μπροστά τους!
Αυτοί, είναι σωστοί σατανάδες…
Και η «θεραπεία» τους, … προσεχώς στην κόλαση!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το θέμα αυτό το επανέφερα, διότι είδα προηγουμένως να διαβάζεται από την Κέρκυρα. Από την Αναστασία προφανώς, τη φίλη μου στο facebook, στη σελίδα που είχα και που μου την έκοψαν…
Θα απορούν οι άνθρωποι που με γνώρισαν εκεί, τι άραγε να έγινα…
Νωρίτερα δε, η ίδια η κοπέλα θα ήταν πάλι, διαβαζόταν και εκείνη η ανάρτηση μου για το σαμποτάζ των σχετικών λογαριασμών μου!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αναρτήθηκε από P. MICHALOPOULOS χθες, στις 11:36 μ.μ.

Anastasia Katsiki: Παναγιωτη εχω μεινει εμβροντητη!!!!

http://xairete.blogspot.gr/2011/08/anastasia-katsiki.html