Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Τώρα: Δυο μηνύματα στα «εσωτερικά» μας, στο Facebook.

Anastasia Katsiki

Καλημέρα Παναγιώτη! 

Χθές μου έκανε αίτημα φιλίας μία κυρία ονόματι Athina Elefteriu A και είδα ότι εσύ είσαι κοινός μας φίλος. 
Είδα ότι είναι ένας άνθρωπος πράος και γαλήνιος και ντρέπομαι να την αποδεχθώ, διότι εδώ και αρκετό καιρό είμαι πολύ φορτισμένη συναισθηματικά, με αποτέλεσμα μερικές φορές να χρησιμοποιώ ένα πολύ άσχημο λεξιλόγιο. 

Τι να κάνω??? Σ' ευχαριστώ πολύ!!!


Panagiotis Michalopoulos

Καλημέρα Αναστασία μου!

Πράγματι είναι φίλη μου η Αθηνά, και είναι θαύμα που με ανέχεται! Φαίνεται πως πρόκειται για μια σπάνια, για μια αγία ψυχή, μπορώ να πω… Δεν είναι απλά και μόνο ένας «άνθρωπος πράος και γαλήνιος»!..
Μη διστάζεις λοιπόν να αποδεχτείς έναν τέτοιον Άγγελο που σου τον στέλνει ο Θεός…
Θα σε βοηθήσει η φιλία αυτή, όπως βοηθάει κι εμένα.

[Αν θέλεις μάλιστα, θα δημοσιοποιήσω ευχαρίστως αυτόν τον διάλογο μας στο μπλογκ μου.]

Χαίρε καλή μου φίλη! :D


Anastasia Katsiki

Οπου θέλεις Παναγιώτη μου!!! Δεν έχω να κρύψω τίποτα από κανέναν!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: