ΜΕΤΑΦΕΡΩ 2 ΣΧΟΛΙΑ:
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ:
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
3 σχόλια:
Ο καθενας μας πρεπει να διορθωσει τον εαυτο του ωστε να γινει παραδειγμα για τον αλλον.να ασχοληθουμε ολοι με την εργασια αυτη και ας αφησουμε την κριτικη μονο γιατον εαυτο μας..μην κοιταμε να βρουμε ζημιες και να διορθωσουμε τηβαρκα του γειτονα οταν η δικη μας εχει βαλει ηδη νερα..πολυ κριμα.πραγματι,πολυ κριμα να μιλατε με τοση αναιδεια σε εναν ιερεα οπως ο π.Αθανασιος ο οποιος ξεχειλιζει απο αγαπη και καλοσυνη.,ΕΙμαστε παντα σε ετοιμοτητα να δειχνουμε με το δαχτυλο τον αλλον ενω τα χερια μαςειναι δεν ειναι καθαρα...Ας παψουμε καποια στιγμη να κρινουμε τον διπλανο μας, ανεξαρτητα απ'την ιδιοτητα του κι ας φροντισουμε για τον εξαγνισμο της δικης μας ψυχης...
1. «Ο καθενας μας πρεπει να διορθωσει τον εαυτο του ωστε να γινει παραδειγμα για τον αλλον.»
(σωστό αυτό)
2. «να ασχοληθουμε ολοι με την εργασια αυτη και ας αφησουμε την κριτικη μονο γιατον εαυτο μας.» (πρέπει δηλαδή, να φοράμε παρωπίδες;)
3. «μην κοιταμε να βρουμε ζημιες»
(κι αν οι ζημιές είναι πραγματικές και τις βλέπουμε, θέλετε να τις αγνοήσουμε;)
4. «και να διορθωσουμε τη βαρκα του γειτονα οταν η δικη μας εχει βαλει ηδη νερα.»
(το σωστό είναι να ενδιαφερθούμε για τη βάρκα μας, αλλά να βοηθήσουμε και τον γείτονα. Έτσι δεν είναι;)
5. «πολυ κριμα πραγματι, πολυ κριμα να μιλατε με τοση αναιδεια σε εναν ιερεα οπως ο π. Αθανασιος ο οποιος ξεχειλιζει απο αγαπη και καλοσυνη.»
(Αυτόν τον τόσο σοβαρό δημόσιο διάλογο που κάνω – απαντώντας απλά στο ιερέα σας, τον ονομάζετε αναίδεια; Εδώ, σε έναν ιδεολογικό διάλογο, δεν μετράνε τα προτερήματα του φίλου σας, του (και ανορθόγραφου) ιερωμένου… Δεν μετράνε αυτά προτερήματα που εσείς (ανώνυμα) ισχυρίζεστε ότι έχει… Αλλά γενικά, στο ποιος έχει δίκιο, μετράνε πάντα τα επιχειρήματα όλων μας όσων συμμετέχουμε σε ένα δημόσιο διάλογο. Έτσι δεν είναι;)
6. «ΕΙμαστε παντα σε ετοιμοτητα να δειχνουμε με το δαχτυλο τον αλλον ενω τα χερια μας ειναι δεν ειναι καθαρα...»
(Έχετε κι εσείς, βλέπω, αυτήν την… ετοιμότητα! Και τώρα δείχνετε εμάς με το δάχτυλο σας, το… καθαρό υποτίθεται! Ε;)
7. «Ας παψουμε καποια στιγμη να κρινουμε τον διπλανο μας, ανεξαρτητα απ' την ιδιοτητα του»
(αυτό λένε όλοι οι δούλοι των δεσποτάδων, οι διαπλεκόμενοι εμπορικά με αυτούς, αυτό λένε τα γιουσουφάκια τους, αυτό λένε και οι δούλες των δεσποτάδων, αυτές που υπακούουν στο παράγγελμα τους το γνωστό ως… «σκύψε ευλογημένη»!)
8. «κι ας φροντισουμε για τον εξαγνισμο της δικης μας ψυχης...»
(Ευχαριστούμε για το κήρυγμα! Παπάς είστε (διαπλεκόμενος;), γιουσουφάκι (με πρωκτικό πρόβλημα), ή παπαδιά (σκυμμένη);)
Είχαμε δυο επισκέπτες εδώ στο μπλογκ, μέσα στη νύχτα. Ανώνυμοι και οι δυο, σχολιαστές σε δυο διαφορετικά θέματα. Πρέπει να είναι και διαφορετικοί, διότι ο ένας τονίζει τις λέξεις, ο άλλος όχι. Τώρα τους είδα (με τον πρωινό καφέ), και τους έδωσα τις σχετικές απαντήσεις. Απολαύστε, τον σχετικό μας διάλογο…
http://xairete.blogspot.gr/2013/10/blog-post_7.html
Δημοσίευση σχολίου