Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Κληρικοί από πατριαρχεία, από επαρχίες του Φαναρίου, από μοναστήρια (Μετέωρα, κλπ) ποζάρουν σαν πριμαντόνες στα άλμπουμ τους στο Facebook!..

Andreas Logothetis

Φωτογραφίες του χρήστη


ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ:


Εγώ άλλο δεν μπορώ να καταλάβω. Γιατί Κληρικοί να έχουν Facebook και να ανεβάζουν φωτογραφίες από κάθε στάση στην Θεία Λειτουργία. 
Καλό είναι το Τμήμα Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να έχει έναν Υποφάκελο Κληρικοί και να ελέγχει καλύτερα τους (κληρικούς) που δημιουργούν Facebook και ανεβάζουν φωτογραφίες θαυμασμού. 

Καλό είναι το Facebook για Λαικούς αν τώρα ένας κληρικός θέλει να έχει το Facebook για να συνομιλεί με (Φίλους του) μπορεί να έχει και το Skype.

(πριν από μία ώρα)
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=173893582646465&set=a.173870169315473.31197.100000774743238&type=1&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011


"ΕΦΑΓΕΣ ΚΑΛΑ ΠΑΠΑ ΜΟΥ..."

http://xairete.blogspot.com/2011/04/blog-post_7772.html

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι ανώνυμος, και θα παραμείνω ανώνυμος Παναγιώτη!
Θα ήθελα να σχολιάσω με το όνομα μου και το επώνυμο μου την υπέροχη αυτή την τόσο εύστοχη ανάρτηση σου, και να καυτηριάσω χιουμοριστικά κι εγώ αυτά τα κακώς κείμενα…
...Αλλά έχω λαμβάνειν από την Εκκλησία (με έχει χρησιμοποιήσει καλλιτεχνικά στο παρελθόν), και δεν θέλω να με κακοχαρακτηρίσουν οι δεσποτάδες πιστωτές μου…
Είναι πολλά τα λεφτά Τάκη!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

Όπα! Και άλλος καλλιτέχνης στην παρέα; Χαίρομαι! Καλωσορίσατε!

Μόνο που εμένα δεν με λένε Τάκη, αλλά Παναγιώτη, όπως σωστά με είπατε στην αρχή του σχολίου σας.

...Εκτός κι αν στο τέλος απευθυνθήκατε στον Τάκη τον συνάδελφο σας, τον γνωστό μας σχολιαστή.
Έτσι είναι;
Τον γνωρίζετε;

Ούτως ή άλλως, βάλτε κι εσείς ένα ονοματάκι, ό,τι να είναι (Φίφης, Πίπης, κλπ) για να μη σας μπερδεύω, τους δυο καλλιτέχνες της Εκκλησίας μας…

P. MICHALOPOULOS είπε...

http://xairete.blogspot.com/search/label/TAKIS

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τετάρτη, 3 Απρίλιος 2013, 18:13
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr

Ο χρήστης «GALLAGHER», είπε:

Ο παπάς αυτός, είναι συγγενής μου, και πέθανε πριν 2 εβδομάδες.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Τι είναι αυτό το GALLAGHER; Ψευδώνυμο;