Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Έχουν να πουν ένα καλό λόγο για το blog «xairete»...


Έχουν να πουν ένα καλό λόγο για το blog «xairete»...

1. Σταυρούλα – εκπαιδευτικός στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ (παλιά φίλη): 
Διαβάζει αναδρομικά από χτες («εφ΄ όλης της ύλης») το μπλογκ, διότι… «έχασε πολλά τεύχη», όπως μου είπε σε μέηλ της, πριν από λίγο…

2. Τάκης, από Αθήνα, καλλιτεχνικός παραγωγός (νέος φίλος): Βρίσκει ότι το «χαίρετε» είναι μια όαση στην μπλογκόσφαιρα, και το έχει πρώτο στα αγαπημένα του, όπως μου είπε τις προάλλες που μου τηλεφώνησε…

3. Χρήστος Πολίτης, από Τορόντο Καναδά (φίλος από το Facebook): Το μάτι του μπλογκ τον συνέλαβε να είναι και πάλι μαζί μας – εδώ στο «χαίρετε» - πριν από λίγα λεπτά…

Διάλογος με τον Χρήστο στο facebook:

Panagiotis 
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

Christos 
Χριστὸς Ἁνέστη, φίλε Παναγιώτη! Χρόνια πολλά!!!

Panagiotis 
Αληθώς Ἁνέστη, φίλε Χρίστο! Χρόνια πολλά!!..

Christos 
Ἑπίσης, άγαπητέ μοι φίλε Παναγιώτη!!! Πάντα διαβάζω τὸ BLOG σου!!! Νὰ τὸ ξεύρεις αὐτό!!! ...ἐκτιμῶ τοὺς Ἁγῶνες σου διὰ τὴν ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ μας!!!

Panagiotis 
‎:D

Christos 
Δὲν εἶνα κενὰ λόγια. Εἶνα λόγια μὲ ἐκτίμησιν πρὸς τὸ πρόσωπόν σου!!!

Panagiotis 
H αδελφική φιλία, η χριστιανική αγάπη και η βαθύτατη εκτίμηση, είναι συναισθήματα αμοιβαία - μεταξύ μας ! :D
Κυριακή στις 4:30 π.μ.

Christos 
Εύχαριστῶ φίλε μου Παναγιώτη! Πάντα προσεύχομαι διὰ ἐσένα καὶ τὴν οἰκογένιά σου.
Κυριακή στις 4:31 π.μ. 

Panagiotis 
Σας είδα που περάσατε πριν από λίγο, και, από το φτωχικό μου, το μπλογκ... Tο «χαίρετε»… Χαίρετε! :D
Πριν από 19 λεπτά

Δεν υπάρχουν σχόλια: