Κυριακή 17 Απριλίου 2011

Σας πρόλαβε ο Σεβασμιότατος κ. Τάκη, και με επισκέφτηκε απόψε στο σπίτι μου!..

Ο κ. Τάκης - που θέλει να τον λέω απλά Τάκη - είναι ένας καινούργιος φίλος. Όχι στο facebook, αλλά ένας καινούργιος αναγνώστης του μπλογκ αυτού, ένας φίλος που μας γνώρισε πριν από 2 μήνες περίπου από τις αναρτήσεις μας εδώ, και έγινε λέει καθημερινός αναγνώστης. 

Ο κ. Τάκης, που ασχολείται με τα καλλιτεχνικά θέματα, μου έχει τηλεφωνήσει αρκετές φορές στο διάστημα αυτό, έχουμε μιλήσει πολύ, και με θεωρεί πια φίλο του... 
Μου πρότεινε δε κατ' επανάληψη τις τελευταίες μέρες (και σήμερα ακόμα) να συναντηθούμε, να με επισκεφτεί… 

Κάτι που θα μου ήταν ευχάριστο βέβαια, αν δεν είχα ένα πρόβλημα με το πόδι μου που το κούρασα πολύ τελευταία με τις εργασίες στον «κήπο». Το πόδι μου το ταλαιπωρημένο μετά από ένα τροχαίο ατύχημα που είχα το 1978, το κούρασα με τις εργασίες που σας είπα ότι είχα πρόσφατα μετατρέποντας την αυλή του σπιτιού μου που ήταν κήπος και είχε καταντήσει γκαράζ - μπαζωμένη με τσιμέντο επιφάνεια - σε υποψήφιο κήπο πάλι. 
Με βοήθησαν βέβαια, διάφοροι, άλλα έσπασα κι εγώ πολλά τσιμέντα με τη βαριά, μετέφερα πολλά μπάζα - τσιμέντα με το φτυάρι… Και «έστρωσα» - διαμόρφωσα - με το πόδι αυτό το πονεμένο μια έκταση (χώματος πλέον), 50 τ.μ. περίπου.

Έτσι, ακόμα και σήμερα να είναι σε εξέλιξη οι εργασίες αυτές (σήμερα το μεσημέρι ήρθε ένα παιδί και καλουπώναμε σκαλιά στην είσοδο του σπιτιού που είχε καταντήσει ράμπα μετά την ανέγερση υποκείμενης οικοδομής το 1999), σήμερα λοιπόν, πού να δεχτώ τον κ. Τάκη; Και που να κάτσει; Σε μια ετοιμόρροπη ξύλινη καρέκλα πλάι σε εργαλεία όπως βαριές, φτυάρια, τσουγκράνες, τσάπες, βαριοπούλες, σκαλιστήρια και αξίνες;

Δεν ήμουν λοιπόν έτοιμος για επίσκεψη, και σήμερα μάλιστα που το πόδι μου αυτό ξαναθυμήθηκε να με πονάει αφού βοηθούσε σε αυτό ο σημερινός ψυχρός και υγρός καιρός. Έτσι, η συνάντηση μας αναβλήθηκε για άλλη μια φορά, πάλι.

Αν και δεν πραγματοποιήθηκε όμως αυτή, είχα απόψε την καλή παρέα ενός άλλου «φίλου», του μητροπολίτη από τα Σπάτα. 

Πώς; Κλινήρης λόγω ποδιού απόψε, παρακολούθησα την ακολουθία του Νυμφίου από την τηλεόραση που είχε μετάδοση από την εκκλησία όπου χοροστατούσε ο Σεβασμιότατος, τον οποίο και χάρηκα για όλη την παρουσία του, άλλα κυρίως για το πολύ καλό κήρυγμα στο τέλος. 

Ας είναι καλά, τον ευχαριστώ θερμά. Μακάρι να είχα το κείμενο να το δημοσιεύσω, η ένα βίντεο με την ομιλία αυτή!..

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σωστός !