ΚΑΤΩ: ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟ
johnsanidopoulos.com
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
10 σχόλια:
Ο Αδάμ και η Εύα με αφαλό!
Χά, χα, χα!
Άρα τους γέννησαν γονείς!
Το ξέρει η Θεοτόκος;
Ασφαλώς!
ΙΚ
Κι αυτός ο Αδάμ πάλι, τι σου λέει; Τι μοντέλο να χρησιμοποίησε άραγε ο/η αγιογράφος γι αυτόν; Μια κοπέλα με ψεύτικα γένια, μήπως;
Γιατί αν ήταν ευνούχος, τοτε πώς γέννησε μετά και η Εύα, ε; Με κρίνο;
Που το ξέρεις;
Αλλά έλα που το "έγνω την γυναίκα αυτού" συνεπάγεται Κάιν κ.λπ;
Εκτός και εάν συνεχίστηκε η παϊδο-γέννηση!
ΙΚ
Ωχ! Μη μελετάτε παϊδάκια σήμερα, μέρα που είναι!
Το ερώτημα είναι: γιατί ο αγιογράφος έκοψε τα αμελέτητα του Αδάμ, μόνο, και όχι και τα μπαλόνια της Εύας!
Με τα αμελέτητα (κοινώς δίδυμα) γεννιέται ο Κάιν.
Άρα παϊδι έπεσε και εδώ.
ΙΚ
Κέα από ποιον γεννήθηκε η γυναίκα του Κάιν; Αυτή που βρήκε και την παντρεύτηκε, εκεί που πήγε, όταν εγκατέλειψε το πατρικό του σπίτι μετά από την αδελφοκτονία που διέπραξε;
Έλα ντε!
Μα από γονείς, όπως και ο Αδάμ και η Εύα (εξ ου και οι αφαλοί), που πρώτοι μπήκαν στον Παράδεισο, αλλά που τελικά τα σκάτωσαν και μας πήραν στο λαιμό τους και εμάς, που προσβλέπαμε μπας και γλύψουμε..... κανά κοκαλάκι.
ΙΚ
Μπα! Μπήκαν, λέτε, στον Παράδεισο! Δηλαδή; Δεν δημιουργήθηκαν εκεί μέσα; Και αν όχι, τότε πού λέτε ότι ήταν πρώτα; Μαϊμούδες στα δέντρα;
Πάντως για τον Κάιν, δεν νομίζω ότι βρήκε κάποια κοινότητα μαϊμούδων, κάπως εξελιγμένων ίσως, και από εκεί διάλεξε γυναίκα.
Πιστεύω ότι ο Κάιν και ο Άβελ, δεν ήταν τα πρώτα παιδιά του Αδάμ και της Εύας, άλλα είχαν προηγηθεί πάρα πολλά, πολύ πιο πριν, τα οποία και είχαν σκορπιστεί και είχαν κάνει και κάποιες πρώτες κοινότητες.
Ποιός είπε, ότι ο Αδά και η Εύα πλάστηκαν στον Παράδεισο, αφού ο Παράδεισος προέκυψε την 7η ημέρα, ημέρα ανάπαυσης του Θεού;
Απλούστατα κάποιοι από τους ανθρώπους, που πλάστηκαν την 6η ημέρα θέλησαν να θεωθούν και έτσι ο Θεός τους έβαλε στον Παράδεισο την 7η ημέρα, μέρα κατάπαυσης του Θεού ("στην κατάπαυσή σου Κύριε, όπου οι δίκαιοι αναπαύονται.....).
Αυτά τουλάχιστον λέει η Γραφή στο 1ο και 2ο κεφ. της Γένεσης και όχι τα παραμυθάκια των Παπικών, που μας ήρθαν από τη Δύση!
'Οσο για τον Κάϊν, αυτός έφυγε, βρήκε γυναίκα σε άλλη χώρα και έκτισε πόλη (δυο κούκοι κτίζουν πόλη;). Έτσι λέει το κεφ. 4.17. Άρα υπήρχαν άνθρωποι και εκτός Παραδείσου και πολύ πιο πριν από τον Αδάμ. Αυτός, απλώς ήταν ο πρώτος άνθρωπος που εκτός από το κατ' εικόνα της 6ης ημέρας ήρθε και στο καθ' ομοίωσιν την 7η ημέρα, άρα Πρωτόπλαστος (στο καθ' ομοίωσιν).
Αυτά λένε οι Γραφές, αρκεί να βάλουμε το μυαλό μας να δουλέψει λίγο (όπως λέει και ο Μ. Βασίλειος).
ΙΚ
«Άρα υπήρχαν άνθρωποι και εκτός Παραδείσου» λέτε, ...
και εκεί τους βρήκε ο Κάιν μετά το φονικό που έκανε!
Μα, ο Κάιν δεν έζησε ούτε βγήκε από κανένα Παράδεισο. Ήταν παιδί του Αδάμ και της Εύας, εξόριστων (πριν από πολύ καιρό) από τον Παράδεισο...
Και πιστεύω, ότι δεν ήταν αυτός και ο αδελφός του τα πρώτα παιδιά, άλλα πολύ μεταγενέστερα.
Απλά εστιάζει σε αυτούς η Βίβλος την περιγραφή της, λόγω του γεγονότος της αδελφοκτονίας, του πρώτου εγκλήματος προφανώς (και τόσο ειδεχθούς) στον πλανήτη.
Δημοσίευση σχολίου