Το ξέρετε ότι μας μαγνητοσκοπούν μέσα στην εκκλησία;
Ο παπα-Θόδωρος (Θεοδοσίου) είπε για τη νεωκόρο:
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
5 σχόλια:
Επειδή μας μαγνητοσκοπούν εντός των Ι. Ναών, γι' αυτό κάνουμε διαμαρτυρίες και λαοσυνάξεις, για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
ΙΚ
Άραγε, να ρυθμίζεται κιόλας αυτή η λήψη σκηνών; Και η αποτύπωση προσώπων μέσα στο ναό;
Μπορεί δηλαδή μέσα από το ιερό κάποιος παπάς-σκηνοθέτης να ζουμάρει την εικόνα για προσωπική χρήση;
...Για μια στιγμιαία – «κατά μόνας» - ευχαρίστηση;
Αν είναι ας πούμε γάμος ή βάφτιση, να μπορεί να ζουμάρει με το ένα χέρι (το ελεύθερο) π.χ. στο μπούστο - βαθύ ντεκολτέ (και όχι μόνο) των ξετσίπωτων γυναικών;
...Και θα μπορεί μετά να γίνει επανάληψη της κακής πράξης, με τη χρήση της κασέτας - τσόντας από τον ίδιο παπά...
...στο κρεβάτι του να πούμε, πιο άνετα από ότι μέσα σε ένα ιερό ναού;
Επειδή μας μαγνητοσκοπούν εντός των Ι. Ναών, γι' αυτό κάνουμε διαμαρτυρίες και λαοσυνάξεις, για την υπεράσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
http://xairete.blogspot.com/2011/02/blog-post_7742.html
Οι αναφορές σε τέτοιες σκηνές είναι πολύ προχωρημένες, αν και δεν αποκλείεται να συμβαίνουν.
Αλλά υπάρχουν άλλα που οπωσδήποτε συμβαίνουν, όπως το τσιγαράκι, που κάνει ο παπάς, από την πλαϊνή πόρτα του ιερού, στα διαλείμματα της θ. λειτουργίας ή τα αλληλοτσεπώματα των ιερών χρημάτων, όταν καταμετράται ο δίσκος, κ.ά.π.
ΙΚ
«Στα διαλείμματα της θ. λειτουργίας»;
Κάνουν και διαλείμματα; Θέατρο είναι;
Και το εκκλησίασμα τότε, πού πάει για να καπνίσει; Στον πρόναο – φουαγιέ;
Εγώ πάντως, έχω δει ιερέα (Μεταμόρφωση Σουρμένων) να καπνίζει μέσα στο ναό, στο γραφείο των ιερέων.
Όσο για τα χρήματα του δίσκου, το είδα κι αυτό, στην καταμέτρηση στο υπόγειο του Αγίου Αρτεμίου οδού Φιλολάου στον Παγκράτι, όταν ήμουν επίτροπος εκεί για ένα φεγγάρι (παραιτήθηκα μετά από όλα αυτά, καταγγέλλοντας τα επίσημα, το 1987) με τον παπα-Τσάκαλο να αφαιρεί συστηματικά τα χαρτονομίσματα – πριν την καταμέτρηση - και να αφήνει μόνο τα κέρματα (τις δραχμούλες με τις υποδιαιρέσεις της) στο δίσκο.
Δημοσίευση σχολίου