Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

«Θαυμάστε» το (κατώτατο) επίπεδο του πολιτικού ενός κόμματος που τα έχει καλά με την Εκκλησία!

Σε άρθρο της «ζούγκλας» με τίτλο «Μάτιασαν τον πρώην υπουργό», διαβάζω:

Πήγε να χάσει το κεφάλι του ο πρώην υφυπουργός από τον ξαφνικό ανεξήγητο πόνο που τον χτύπησε.

Τι ακριβώς συνέβη; Έξω απ’ άδικο και από το κακό το μάτι!

«Με μάτιασε μία από τις δύο γραμματείς, μάλλον εκείνη του βουλευτή, και είμαι σίγουρος γι’ αυτό. Ήρθα στο καφενείο να πιω ένα καφέ και κει συνάντησα τα δύο κορίτσια (του βουλευτή και του υπουργού), τα οποία με χαιρέτησαν. Η μία με κοίταξε κάπως και από εκείνη τη στιγμή μου ’φυγε το κλαπέτο» είπε για το... μάτι της κυρίας ο πρώην υφυπουργός και βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.

«Αν δεν με είχε ξεματιάσει ένας φίλος μου, κεφάλι δεν θα είχα σηκώσει ακόμα. Πήγε να μου σπάσει όλο το κούτελο!» συμπλήρωσε ο βουλευτής, ο οποίος, αν και δεν φημίζεται για την ομορφιά του, είναι γνωστός για το δικό του... μάτι: το «eye of the tiger»!

«Πιστεύετε στο μάτι, κύριε Κώστα;» ρώτησε ο δημοσιογράφος, ο οποίος θέλησε επίσης να μάθει από πού έμαθε τα λόγια ξεματιάσματος ο φίλος του βουλευτή.

«Τι σου λέω τόση ώρα! Ότι με μάτιασε η μία από τις δύο. Και συ με ρωτάς αν πιστεύω; Πλάκα μου κάνεις; Όσο για το φίλο μου, δεν ξέρω να σας απαντήσω πώς και από ποιον έμαθε τα λόγια. Ξέρω, όμως, να σας πω με σιγουριά ότι ηρέμησα μόνο όταν με ξεμάτιασε, οπότε μετά πήγε το χασμουρητό... σύννεφο» απάντησε φεύγοντας ο βουλευτής…
[Μαυρογιαλούρος.jpg]
Τον μάτιασαν, ή τον… μούντζωσαν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: