Κυριακή 26 Δεκεμβρίου 2010

K. Δανδουλάκη: Θα ήθελε να της κάνουν θρησκευτική κηδεία;

ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΗΜΕΡΑ:

K. Δανδουλάκη: «Έχω μεταφυσικές ανησυχίες»

Η Κάτια Δανδουλάκη, αποκάλυψε πως έχει μεταφυσικές ανησυχίες. Για την ακρίβεια δήλωσε: 

«'Όταν μπαίνεις σε αυτά τα βαθειά νερά πρέπει να μπεις με όλη σου την ψυχή και να αφοσιωθείς για να βγάλεις μια άκρη. 

Όμως διαισθητικά και μόνο με την ψυχή μου, πιστεύω ότι έχουμε ζήσει και σε άλλες ζωές. Και ίσως με όλες αυτές τις ζωές που ζούμε να καταλήγουμε σε ένα σκοπό, να μάθουμε τι είναι αγάπη... 
Πιστεύω ότι τα μαθηματικά είναι η μεγαλύτερη φιλοσοφία της ζωής.» 

ΠΗΓΗ: gossip-tv.gr

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Η κυρία, μου είναι συμπαθής. Την είχα γνωρίσει και προσωπικά μάλιστα! Ήταν εκεί γύρω στο 1980. Τότε που είχα κι εγώ κάποιες ανησυχίες (γάμπριζα και πρόσεχα τη σιλουέτα μου) και η κυρία Δανδουλάκη, μου είχε δώσει να αντιγράψω ένα έντυπο μια μοναδική δίαιτα που είχε. Τώρα βέβαια, βγαίνει και δηλώνει ότι πιστεύει στην μετεμψύχωση και στους αριθμούς! Φυσικό λοιπόν είναι να μην έχει καμιά σχέση με τον χριστιανισμό και την Εκκλησία. Έτσι δεν είναι; Γιατί λοιπόν «αύριο» να έχουν την απαίτηση οι συγγενείς της να της γίνει χριστιανική κηδεία; Γιατί;