Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Τιμόθεος Λαμπέτης (ΑΡΧΕΙΟ)

Αυτός είναι:
Ο Τιμόθεος Λαμπέτης.
Ο εφημέριος του καθεδρικού ναού των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης της Μητρόπολης Γλυφάδας.

Που πάει και στο Island στο Καβούρι και παντρεύει διάσημους!


Πίσω του ο μητροπολίτης Σύρου, στον (και «γαμώ τον») γάμο Λιάγκα – Σκορδά με κουμπάρο τον Χατζηνικολάου.
 
Τιμόθεος Λαμπέτης, είπε:

«Όσα χρόνια είμαι εφημέριος στη Γλυφάδα έχω παντρέψει δεκάδες επώνυμα ζευγάρια και έχω βαπτίσει επίσης αρκετά παιδιά επωνύμων.

Έχω παντρέψει - και λέω τυχαία κάποια ονόματα - τον Κώστα Καζάκο (υιό), την Ελλη Κοκκίνου, την Ευγενία Μανωλίδου με τον Άδωνη Γεωργιάδη, τον Κώστα Γιαννακόπουλο με τη Φαίη Ξυλά και κουμπάρο τον Λάκη Λαζόπουλο, τον Γιώργο Λεμπέση και πριν από λίγες μέρες τον Γιώργο Λιάγκα με τη Φαίη Σκορδά.

Έχω βαπτίσει επίσης αρκετών επωνύμων τα παιδιά, όπως της Ελένης Μενεγάκη, της Έλλης Κοκκίνου, του Θάνου Πετρέλη, του Τάκη Φύσσα, του Χρήστου Τεντόμα (σ.σ.: αντιδήμαρχος Αθηναίων) και άλλων πολλών».


http://www.gossip-tv.gr/story/44259/o-iereas-ton-eponumon

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.