Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Τρέμετε χριστιανοί! Εγώ είμαι ο 666, και θα σας φάω όοοολους!

 
"Τρέμετε χριστιανοί! Εγώ είμαι ο 666, και θα σας φάω όοοολους!

Εγώ, ο ίδιος απατεώνας αλλά και γνώστης της αγίας γραφής. 

Εγώ, που με ρητά από την Γραφή προσπαθούσα τότε, να πλανέψω ακόμα και τον Χριστό (στους πειρασμούς, στην έρημο). 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg2xJP76XQAccjLB-1px2P08UfnBQKbjvAP6kmqO7BgwVoZ2XgRBZ4_fUFO9oFulL1XOSm7OtD_HCVrUeiQhAgoYA3WO4EkjB-8E4b281vzJkBT55O8GzhEDEEW0uuMPWn0tdc0zwoLN1kW/s1600/African_Face_.gifΝα λοιπόν τι σας κάνω, ω αγαθοί (και λειψοί στο πνεύμα) χριστιανούληδες: 

Επιστρατεύω που λέτε, και τώρα εδάφια... για να σας τρομοκρατήσω!
...Και αντί για θαρραλέους - Χριστολόγους, να σας έχω δικούς μου, από κάτω μου (και χεσμένους από το φόβο), ως... Σατανολόγους! 

Ποιο είναι το πιο αγαπημένο μου κομμάτι; 

Είναι ρε σεις, αυτό που εγώ ο ίδιος ο παμπόνηρος το έχω βαφτίσει… 666. Και λέει: 

«…ΚΑΙ ΙΝΑ ΜΗ ΤΙΣ ΔΥΝΗΤΑΙ ΑΓΟΡΑΣΑΙ Ή ΠΩΛΗΣΑΙ ΕΙ ΜΗ Ο ΕΧΩΝ ΤΟ ΧΑΡΑΓΑΜΑ, ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΘΗΡΙΟΥ Ή ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ…. ΚΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΥΤΟΥ χξστ» (Αποκ. Κεφ 13 στιχ 17).

Εμπρός, ...Χε(ξ)στήτε τώρα! Χα, χα, χααααα!"

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς, χξς΄ λέει και όχι 666.

Γιατί ο χξς΄ στο δυαδικό σύστημα αρίθμησης, με το οποίον δουλεύει το καταραμένο εργαλείο, που λέγεται κομπιούτερ είναι ο αριθμός:

1010011010.

Λοιπόν ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν. Αρχίσατε να ψάχνετε γι' αυτόν.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

:D

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ:

Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010

Έλεος με την γκρίνια για την κάρτα πολίτη από όλους τους θρησκόληπτους!

Μπορείτε να κατανοήσετε πως είστε ήδη φακελωμένοι σε δεκάδες υπηρεσίες ή όχι; Εφορίες, τράπεζες, ΔΕΚΟ ακόμα και καταστήματα έχουν τα στοιχεία σας ήδη. Εδώ η κυβέρνηση πήρε πράσινο φως για να δημοσιεύει τις φορολογικές μας δηλώσεις στο διαδίκτυο και εσείς έχετε λυσσάξει για την κάρτα πολίτη επειδή βλέπετε σημάδια του «όξω από εδώ»
που έρχεται να μας τιμωρήσει; Λες και αν έρθει ο σατανάς θα μας ζητάει την κάρτα πολίτη για να κρίνει ποιους θα πάρει μαζί του και ποιους όχι!

Ακόμα και δίκιο να έχετε και να γίνει η αποκάλυψη εσείς τι ζόρι τραβάτε; [...]

Άσε που γράφει για χάραγμα του θηρίο στο χέρι, όχι σε κάρτα πολίτη. [...]

Αναρωτηθείτε και το άλλο. Αν ο Χριστός ήταν αυτός που διέλυσε τον ναό που είχε μετατραπεί σε παζάρι στα Ιεροσόλυμα, τι θα πρέπει να κάνει στην Ελλάδα...
...του Βατοπεδίου
...και τους ναούς των πανεριών, των παγκαριών, του εμπορίου εκκλησιαστικών ειδών, των επαγγελματιών παπάδων που για να κάνουν το κατά τα άλλα λειτούργημα τους ζητάνε χρήματα,
...της τεράστιας ακίνητης περιουσίας και της ανωμαλίας που κυκλοφορεί στους κύκλους τους;

[...]

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
Αναρτήθηκε από tro(ma)ktikos στις 1:14 μ.μ.