Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010

Ακούς Σταυρούλα;

Ακούς Σταυρούλα;

"Άκου να δεις", θαύματα που γίνονται! 

Εγώ νόμιζα ότι υπάρχει μόνο μια Σταυρούλα. Μόνο μια φίλη του μπλοκ: Η Σταυρούλα «με το όνομα», η Σταυρούλα από την Βιρτζίνια της Αμερικής. 

Σήμερα, έμαθα ότι υπάρχει και δεύτερη «Σταυρούλα», μια σεβαστή κυρία από την Καβάλα. 

Δεν ξέρω το όνομα της, ξέρω μόνο το επίθετο της, αυτό με το οποίο μου συστήθηκε στο τηλεφώνημα που μου έκανε λίγο πριν.

Είναι η αξιότιμη κυρία Μιχαηλίδου, μια εργαζομένη μητέρα, η οποία μου τηλεφώνησε μόλις τώρα, για να μου συμπαρασταθεί. 

Συμφωνεί, λέει, με το μπλοκ «χαίρετε» το οποίο διαβάζει κάθε μέρα.

Μου είπε πολλά, είπαμε πολλά, και στο τέλος έκλεισε την συνομιλία μας με το γνωστό σλόγκαν, το «με τη χαρά νικούμε τη θλίψη, από τα κακώς κείμενα στην εκκλησία», που το διάβασε εδώ, στο ιστολόγιο αυτό!

Ακούς Σταυρούλα;



Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2009


stavroula είπε... Xa Xa Xa!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: