Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Αν και δεν έχω δικό μου αυτοκίνητο, παραλίγο να με γράψουν διότι… «έτρεχα» στην οδό Βασιλίσσης Σοφίας με υπερβολική ταχύτητα!

Συνέβη πολύ νωρίς σήμερα το πρωί!

Κατέβαινα που λέτε, σιγά - σιγά από την Ακρόπολη προς το Σύνταγμα, και όταν έφτασα στην Βασιλίσσης Σοφίας, έστριψα δεξιά (έρημος ο τόπος) και ανέπτυξα ταχύτητα…

Έτρεχα πολύ, διότι είδα ότι και τα λιγοστά αυτοκίνητα εκείνη την ώρα το ίδιο έκαναν!

Και εκεί στο ύψος της Πύλης του Αδριανού, ένας τροχονόμος μου έκανε σήμα για να σταματήσω. Λόγω όμως της κεκτημένης ταχύτητας, κατάφερα να ακινητοποιηθώ μόλις έστριψα αριστερά, κάπου ανάμεσα στις Στήλες του Ολυμπίου Διός και στην Αγία Φωτεινή!

Εκεί, μου έκαναν απλά μια σύσταση, να μην τρέχω τόσο πολύ, και συνέχισα να… βαδίζω κανονικά!

(Με κανονικό βήμα, χωρίς να τρέχω σαν δρομέας όπως στο δωμάτιο μου με τον ηλεκτρικό διάδρομο (όργανο γυμναστικής) που αγόρασα της μέρες αυτές, και με έχει επηρεάσει θετικά ακόμα και στα όνειρα μου!)


Και μετά, ξύπνησα!

Ξύπνησα ανάλαφρος κατά 20 κιλά που έχασα μέσα σε δυο εβδομάδες με την γυμναστική και τη δίαιτα που μου συνέστησαν οι γιατροί μετά την πρόσφατη περιπέτεια με την υγεία μου! : D



Έτρεχα πολύ, διότι είδα ότι και τα λιγοστά αυτοκίνητα εκείνη την ώρα το ίδιο έκαναν!


4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τι έπαθες με την Υγεία σου αδελφέ ; τι αρρώστεια ; Πίεση ; σάκαρο ;
Ενας φίλος σου

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ:

Ήταν Τετάρτη (4/8/2010), και ένα πρόβλημα υγείας (έντονη δυσφορία που είχα) συνεχιζόταν... Kαι επιδεινωνόταν τόσο, που στα σοβαρά σκεφτόμουν πια, να πάω και να βρω έναν καρδιολόγο για να με εξετάσει. Ήδη, από μια εβδομάδα πριν είχαν αρχίσει κάποια ανησυχητικά μηνύματα...

http://xairete.blogspot.com/2010/08/482010.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Όλα τα σχετικά με το θέμα αυτό, τα έχω κατατάξει στην ενότητα «ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ»

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον σας αγαπητέ αδελφέ, αγαπητέ άγνωστε φίλε! : D