Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Καλή σου μέρα, αγαπητή SANDRA! :-)

Σήμερα 08:48 από χρήστη SANDRA
KALHMERA PANAGIOTH MIXALOPOULE

Σήμερα 08:58 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Καλή σου μέρα, αγαπητή SANDRA! :-)
http://xairete.blogspot.com/search/label/FOTO-XAIRETISMATA


Σήμερα 09:03 από χρήστη SANDRA
PANAGIOTH ONTOS SE LENE MIXALOPOULO H, TO EBALES ETSI SAN PSEYDONYMO???? SORRY, EILIKRINA APO PERIERGEIA SE ROATO DIOTI EINAI POLY SPANIO NA BLOGAREI KANEIS ME TON ONOMATEPONYMO TOU....DE TO EXO XANADEI....NA'SAI KALA KAI BRAVO GIA TIS APOPSEIS SOU....SYMFONOUME 1000%.

Σήμερα 10:22 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
Χαίρομαι που συμφωνούμε! Πράγματι, αυτό είναι το όνομα μου και το επώνυμο μου: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ (του Γεώργιου και της Διονυσίας, για να συμπληρώσω και τους γονείς μου). Είναι βλέπεις οι θέσεις μου τέτοιες, αυτές που κυρίως διατυπώνω για τα εκκλησιαστικά κυρίως θέματα, που μου επιβάλουν να μη κρύβομαι. Αν έγραφα ανώνυμα ή με ψευδώνυμο, θα μπορούσε κάποιος κακοπροαίρετος να με διαβάλει, εύκολα, να πει για παράδειγμα ότι είμαι κρυφός αιρετικός, εχθρός της εκκλησίας, κλπ.

Γράφω λοιπόν με πλήρη τα στοιχεία μου (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, τηλέφωνο) και αποκαλύπτω και την ιδιότητα μου, τη θρησκευτική, ότι είμαι δηλαδή πτυχιούχος κατηχητής της Αποστολικής Διακονίας (από την εποχή του αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου Κοτσώνη, 1969). Αποκαλύπτω ακόμη ότι είμαι και χειροθετημένος «Αναγνώστης» (μικρός «κληρικός») από τότε που ήταν μητροπολίτης στη Φλώρινα ο Καντιώτης.

Γράφω δε, από παλιά. Γράφω από το 1980 (για θέματα τηλεόρασης τότε), τότε που έστειλα το πρώτο μου γράμμα στην Ελευθεροτυπία! Το 1987 μάλιστα, εξέδωσα και ένα βιβλίο, το «Γράμματα Διαμαρτυρίας» που κυκλοφόρησε και σε τρίτη έκδοση και εξαντλήθηκε γρήγορα, ένα βιβλίο με τη συλλογή των επιστολών μου αυτών, όσων δηλαδή είχαν δημοσιευτεί εκείνη την εποχή στον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, και είχαν μάλιστα τύχει μεγάλης προβολής (οι επιστολές)... Aπό το σαλόνι των εφημερίδων - κατάλληλα εικονογραφημένες - μέχρι και ως ... πρωτοσέλιδα άρθρα είχαν προβληθεί!..

Και φτάνουμε στην ηλεκτρονική εποχή, που τα γράμματα μου τα στέλνω (πιο εύκολα και πιο μαζικά) με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Η διεύθυνση μου, αυτή, άρχισε να έχει και "εισερχόμενα". Έτσι, γνώρισα και κάποια εκκλησιαστικά πρόσωπα με τα οποία αντάλλασα απόψεις ιδιωτικά... Μέχρι που (πριν 7 χρόνια περίπου) ανακάλυψα και κάποιες εκκλησιαστικές ιστοσελίδες που τις επισκεπτόμουν και κατέθετα σχόλια! Αναγκάστηκα όμως να τις επισκεφτώ όλες (αμέτρητες στον αριθμό) διότι δεν προλάβαινα να γράψω κάτι, και το διέγραφαν αμέσως. Εμένα δε, με αποκλείανε, με φίμωναν δια παντός! Έτσι, γυρνούσα από εδώ κι από εκεί, αλλά είχα παντού την ίδια τύχη! Δεν με ανέχονταν πουθενά, να γράφω και να ελέγχω τα σκάνδαλα που διέπρατταν τα διάφορα εκκλησιαστικά πρόσωπα, δεν με ανέχονταν να καυτηριάζω τα κακώς κείμενα, όπως είναι η ομοφυλοφιλία στο χώρο αυτό, και η εκμετάλλευση του θρησκευτικού συναισθήματος. Με έβριζαν και με διέγραφαν και μου στερούσαν (αποκλείοντας με) το δικαίωμα να τους απαντήσω. Αν μάλιστα έγραφα με ψευδώνυμο (το δοκίμασα κι αυτό) με καταλάβαιναν αμέσως και είχα, και, σαν «ανώνυμος» την ιδία τύχη, αφού το γράψιμο μου είναι (φαίνεται) μοναδικό!

Τα ίδια συνέβαιναν μετά, και σε κοσμικές σελίδες του ιντερνετ! Το μακρύ τους χέρι (όλων αυτών των διαπλεκομένων με τα σκάνδαλα και τους σκανδαλοποιούς) έφτανε μέχρι εκεί, και μου δημιουργούσε προβλήματα αποκλεισμού! Ακόμα και ένα μπλογκ (με πλήρη τα στοιχεία μου, πάλι) που το έφτιαξα (για να έχω κάποια ελευθερία) πριν τρία χρόνια σε χώρο του ΔΟΛ, το μπλογκ «χαιρετίσματα» το φθόνησαν διότι ήταν το πρώτο σε επισκεψημότητα (στο pathfinder)! Είχα τότε απειλές πάσης φύσεως, ακόμα και για τη ζωή μου. Ακόμα και από... Πατριαρχείο! Μέχρι που μια μέρα, χωρίς καμιά εξήγηση, χωρίς καμιά δικαιολογία, το μπλογκ αυτό απενεργοποιήθηκε από την εταιρία αυτή! Ένα μπλογκ που είχε μόνο 9 μήνες ζωή, με 6.500 αναρτήσεις και 15.000 σχόλια αναγνωστών! Ήταν μια προμελετημένη κίνηση των επίδοξων υποψήφιων δολοφόνων μου, ώστε ό,τι κάνουν εναντίον μου να γίνει "στη ζούλα"! Να μη γίνει δηλαδή γνωστό το όποιο χτύπημα μου ετοίμαζαν να διαπραχτεί - όπως τους βόλευε - στο σκοτάδι της εξαφάνισης μου, πλέον, από το Διαδίκτυο. Τότε (δυο χρόνια πριν) έφτιαξα στην Γκουγκλ το μπλογκ «χαίρετε». Έβαλα και έναν μετρητή επισκεπτών που τρελάθηκε αφού έφτασε σε λίγο χρονικό διάστημα (2 μηνών περίπου) να δείχνει 300.000 επισκέψεις!

Σήμερα 10:30 από χρήστη SANDRA
WOW!!!!OK PANAGIOTH EYXARISTO GIA THN APANTHSH NA'SAI KALA KAI SOU EYXOMAI OTI TO KALYTERO GIA TON DYSKOLO DROMO POU DIALEXES (FANTAZOMAI) THS DIAKONIAS. EILIKRINA POLY PARAXENO MOU FAINETAI KLIRIKOS KAI BLOGGER... MIA XARA TO BRISKO... SHMADIA TON KAIRON BLOGGERS PANTOU!!....KALH DYNAMH!

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=12629

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΝΤΙΦΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΟ:

PES TA XRYSOSTOME PANAGIOTH MIXALOPOULE!!! SYMFONOUME!! BRAVO!!!

(22/7/2010, 13:14 από χρήστη SANDRA)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=12579

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΑΝΤΙΦΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΟ:

Η Sandra, στο λάκκο με τα φίδια του Μαυρομουστακάκη!

Κουράγιο Sandra, και αν δεν τα σιχαίνεσαι, πάτατα!

Άραγε ντόπια είναι, εδώ γεννήθηκαν σαν σκουλήκια και αναπτύχτηκαν έτσι (και πετάγονται συστηματικά ενάντια σε κάθε ελεύθερη φωνή, και δαγκώνουν κάθε σχολιαστή που δεν είναι σαν τα μούτρα τους), ή είναι περιφερόμενα στις ιστοσελίδες, ή είναι εισαγόμενα από την σκατο-ιστοσελίδα που είχε ο Κούλογλου;

Άραγε, από ποιας μάνας, μαύρης (άκρα αριστερά - αναρχική του κώλου, ή άκρα δεξιά-φασιστική του κερατά) το πράμα να ξεπετάχτηκαν;

(Σήμερα 15:16 από χρήστη Γητευτής φιδιών)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=12659