Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

BLOGxairete

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Πέμπτη, 29 Ιουλίου 2010

Γιατί είναι υπερήφανος για την κόρη του (Ελένη Αλεξανδρή) ο «ιερωμένος» πατέρας της;


stavroula είπε...
Yep! "Criminal Minds" An kai exw kairo na to dw. Genika den koitw k polu TV. oi asxolies einai arketes. [...]
PS
Na sou pw, den pernw k polu prefa gia tis Ellhnoamerikanides mouses mas. Eilikrina ta perissotera nea tous ta ma8ainw ap to XAIRETE. Isws giati den me sughnei to eidos tous.
30 Ιουλίου 2010 10:02 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Και εγώ δεν βλέπω τηλεόραση. Δεν έχω άλλωστε! Η πληροφόρηση μου σχετικά με αυτά που αναφέρομαι στις αναρτήσεις μου, προέρχεται από τις πηγές μου στο Δίκτυο...

...Από τις εφημερίδες που μου έρχονται με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, από φίλους μπλόγκερς που με ενημερώνουν με τον ίδιο τρόπο για τις δικές τους αναρτήσεις, και από μερικές άλλες δημοσιογραφικές σελίδες που επισκέπτομαι.

Η δική μου δε «συγκίνηση», δεν είναι ίδια με αυτών που προβάλουν τα σχετικά με τις κοκόνες (και όχι μόνο) θέματα, αλλά το δικό μου ενδιαφέρον εστιάζεται κυρίως στη σχέση που έχουν τα θέματα αυτά με την θρησκεία.

30 Ιουλίου 2010 11:36 μ.μ.

http://xairete.blogspot.com/2010/07/blog-post_6014.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: