Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Ένας «χριστιανός» αναγνώστης του (φιλικού προς το Βατοπέδι) «τρωκτικού», ο οποίος έκανε πολιτικό «γάμο», λέει…


"Γάμοι..."

"Θα ήθελα μέσω της αξιολογότατης σελίδας σας να εκφράσω μια απορία.
Το Σαββατοκύριακο έτυχε και ήμουν καλεμένος σε δύο γάμους, Αττική και οι δύο.
Τι χλίδα, τι πλούτος, τι πολυτέλεια...

Χτήμα, πισίνες, 100 ευρώ το κεφάλι μενού, άκουσα πόσο στοίχισε το νυφικό κι'έχασα το κεφάλι μου.

Και σκέφτομαι τώρα ο Χριστιανός:

1.Όλοι αυτοί που κάνουν τέτοιους γάμους, έχουν τόσα χρήματα???
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!
Και οι δύο ήταν συνάδελφοί μου, τριάντα χρονών, που ολημερίς και οληνυχτίς κλαίγονται για τα οικονομικά τους.

2. Να'τανε πλούσιες οι νύφες????

Αμ δε!
Ούτε αυτωνών τους περισσεύουν.

3. Αρα, κάτι πούλησαν.

Η, ακόμα χειρότερα, δανείστηκαν.

Και αναρωτιέμαι:

Εγώ χαζός είμαι που έκανα πολτικό και άφησα το θρησκευτικό για αργότερα?
Με 30, 60 και 70 χιλιάρικα ( γιατί τέτοια ποσά έπαιξαν), μεγαλώνω το γιο μου!!!
Ανετα!!!
Δεν τα κρατάγατε για τον τοκετό ρε παιδιά???
Μην κλαιγόμαστε μετά ότι χρωστάμε και περνάμε κρίση!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

--------------------------------------------------------------

"Άν θες πραγματικά να παντρευτείς τον άλλο με θρησκευτικό γάμο, με 1500 ευρώ ξεμπέρδεψες (ίσως και λιγότερα). Τουλάχιστον εμένα, με εξαίρεση το κέντρο που πήγε 20 ευρώ Χ τα άτομα που ήρθαν (που ήταν κοντινά πρόσωπα μόνο), όλα τα υπόλοιπα έξοδα κάπου εκεί μου βγήκαν...! Δυστυχώς όμως όλοι κοιτάνε να εντυπωσιάσουν και πιστεύουν ότι η ευτυχία του γάμου τους στη συνέχεια έχει να κάνει με τον 'ονειρεμένο' γάμο που θα κάνουνε, βασισμένο σε Αμερικάνικα πρότυπα πάντα."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_2783.html


Ένας «χριστιανός» αναγνώστης του (φιλικού προς το Βατοπέδι) «τρωκτικού», ο οποίος έκανε πολιτικό «γάμο», είπε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: