Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Περαστικά σου Δούκισσα! Σιδερένια! Καλό κουράγιο!





1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το Δράμα της Δούκισσας

«Νιώθω ότι είμαι ανάπηρη. Δεν μπορώ να περπατήσω!» δήλωσε η Δούκισσα. Δεν πρόλαβε να αναρρώσει από την επέμβαση περιτόναιου που την καθήλωσε μήνες στο σπίτι, και μια κακιά στιγμή την ξανάστειλε στο νοσοκομείο από σπάσιμο στο ισχίο. Το ένα κακό μετά το άλλο συμβαίνει στην τραγουδίστρια! Η τραγουδίστρια, που χρόνια τώρα ταλανίζεται από προβλήματα υγείας, από την προηγούμενη Παρασκευή βρίσκεται ανήμπορη σε κρεβάτι νοσοκομείου: «Ετοιμαζόμουν να πάω στην κλινική για να μου γράψει ο γιατρός κάποιες εξετάσεις. Μπαίνοντας στο αυτοκίνητο παραπάτησα και έπεσα κάτω. Την ίδια στιγμή άκουσα ένα δυνατό κρακ, σαν να έσπασε ένα ξερό ξύλο. Ένιωσα ότι είχα υποστεί σοβαρή βλάβη» τόνισε για τη νέα περιπέτειά της.
Έτσι, αντί για την καθιερωμένη επίσκεψη στο γιατρό της, η κ. Δούκισσα έκανε εισαγωγή στο νοσοκομείο «Μετροπόλιταν», ώστε να χειρουργηθεί άμεσα. «Οι πόνοι ήταν αφόρητοι. Μου έκαναν στεφανιογραφία και όλες τις απαραίτητες εξετάσεις και υποβλήθηκα σε μία λεπτή επέμβαση, που ευτυχώς ήταν επιτυχής μέσα στην ατυχία μου, που είναι τεράστια».
Σήμερα πρόκειται να της δοθεί εξιτήριο, αλλά η περιπέτειά της δεν σταματά εκεί. «Δεν το βλέπω να περπατήσω σύντομα. Με τη βοήθεια του Πι στην αρχή θα κάνω κάποια βηματάκια από το κρεβάτι στην πολυθρόνα και ξανά πίσω. Παραγγείλαμε ειδικό κρεβάτι για την περίσταση, στην οποία θα μου συμπαρασταθούν νοσοκόμες και επιτελείο φυσικοθεραπευτών για να με βοηθήσουν να περπατήσω σύντομα». Βέβαια στο πλευρό της έχει πάντα τα παιδιά της και τη νύφη της.

πηγή:Espresso