Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

Κακώς υποθέσατε ότι είμαι παλαιοημερολογίτης.

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
"Μαριέτα Τηλεπρεζάκ(η): Και φωτογράφιση και νυφικό και συνέντευξη"


1. ΟΥΑΑΑΟΥΟΥΟΥ!!!!! Μαυρομουστακακη Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ!! τι τιτλος (
Σήμερα 13:12 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

2. Εντυπωσιακά αλλά και sexy νυφικά...
http://xairete.blogspot.com/2010/01/sexy.html
(
Σήμερα 13:24 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

3. κυριε Μιχαλοπουλε πουλας νυφικα? θα μου κανεις καλη τιμη να ερθω? που εχεις το μαγαζι? ελπιζω μονο να μην ειναι παλαιοημερολογιτικα ε? νεο κοριτσι ειμαι (Σήμερα 13:34 από χρήστη Χωρίς Όνομα)

4. Ποιος ειναι παλαιοημερολογίτης;
(
Σήμερα 13:41 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

5. "Νυφικό είναι αυτό, και όχι άσπρο κομπινεζόν, όπως νόμισες!"
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_4452.html
(
Σήμερα 13:43 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

6. ρε μιχαλοπουλε χοτικες σε ολες τις αναρτησεις? εριξα μια ματια στο κολομπλογ σου και ειναι για τα μπαζα!!!!!!!!! (
Σήμερα 13:44 από χρήστη DINA)

7. DINA, το ιστολόγιο αυτό, έχει άπειρες φορές αναφερθεί στον αυτοεξευτελισμό της εκκλησίας μας...
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
(
Σήμερα 14:06 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ)

8. κυριε Μιχαλοπουλε δεν μπορω να καταλαβω τι ειστε υπεθεσα οτι ειστε παλαιοημερολογιτης γιατι αυτοι δειχνουν τετοια εχθροτητα αναλογη με τη δικη σας για την Ελλαδικη αλλα και για την παπικη εκκλησια οχι βεβαια οτι ειναι αγγελουδια αγιασμενα !! εμπορευονται αυτο που πιστευουμε εμεις απλα (
Σήμερα 15:40 από χρήστη Χωρίς Όνομα)


9.
Αγαπητέ / αγαπητή, καλησπέρα!

Α. Κακώς υποθέσατε ότι είμαι παλαιοημερολογίτης.

α) Είμαι κληρικός («Αναγνώστης») της Εκκλησίας της Ελλάδος, χειροθετημένος σε πανηγυρική τελετή από τον Σεβασμιότατο Μητροπολίτη Φλώρινας π. Αυγουστίνο Καντιώτη (1968), στον εκεί Μητροπολιτικό Ναό!
β) Είμαι δε από τα νιάτα μου, και, ενεργό μέλος της ίδιας τοπικής μας Εκκλησίας, της «Ελλαδικής» που λέτε, ως διακεκριμένος Ιεραπόστολος - Κατηχητής! Πτυχιούχος Κατηχητής, της Σχολής της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος! Κατά την αποφοίτηση μου δε, το 1969, έλαβα - μετ' επαίνων - το σχετικό πτυχίο - περγαμηνή, από το χέρι του ίδιου του τότε Αρχιεπισκόπου, του Ιερωνύμου Κοτσώνη.

Β.
Μιλάτε όμως και για εχθρότητα δική μου «προς την Ελλαδικη αλλα και για την παπικη εκκλησια»!
Έχω να σας απαντήσω ότι ως προς την πρώτη (την «Ελλαδική» Εκκλησία), μάλλον θα μπερδεύετε, θα ταυτίζετε, την Εκκλησία μας με τους κακούς παπάδες τους οποίους από καθήκον (και όχι από εχθρότητα) ελέγχω.
Ως προς την δεύτερη «Εκκλησία», τι περισσότερο να σας πω, αφού και εσείς την αποκαλείτε «παπική Εκκλησία». Βλέπω λοιπόν, με χαρά, ότι τελικά συμφωνούμε! Και, για το παπαδαριό, και για τον παπισμό, αφού όπως λέτε «δεν ειναι αγγελουδια αγιασμενα, αλλα εμπορευονται αυτο που πιστευουμε εμεις απλα»!..

(Σήμερα 18:53 από χρήστη ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ
)

http://www.freegossip.gr/News.php?ID=6282




Σήμερα 19:12 από χρήστη Χωρίς Όνομα:
o.k.kυριε Μιχαλοπουλε με καλυψατε 





ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πέμπτη, 7 Αυγούστου 2008

Για να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας (αν και δεν έχουμε)

Δεν υπάρχουν σχόλια: