Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Εγώ, πιστεύω ότι είναι Σιμωνία – γενικά - το να πληρώνεται ο παπάς για τις ιερατικές υπηρεσίες που παρέχει...

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Σάββατο, 17 Απριλίου 2010

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ: "Για ποιόν ιερέα μιλάμε; Για το δημόσιο υπάλληλο, που είναι μισθωτός, άρα δεν είναι ποιμένας;"



Mιχάλης είπε...


Αν είναι έτσι όπως τα λέει ο ΙΚ τότε γιατί το Ευαγγέλιο λέει " Οι καλώς προεστώτες Πρεσβύτεροι διπλής τιμής αξιούσθωσαν, μάλιστα οι κοπιώντες εν λόγω και διδασκαλία... και άξιος ο εργάτης του μισθού αυτού.(Τιμ Α' 17-18).

Το πρόβλημα ποιο είναι?

Απαγορεύεται ο μισθός γενικά ή μόνο όταν αυτός είναι από την Πολιτεία?(δημοσιουπαλληλία).

Χριστός Ανέστη !


19 Απριλίου 2010 1:05 μ.μ.



P. MICHALOPOULOS είπε...

Ποια είναι η ερμηνεία; Ποιος είναι ο μισθός; Η τιμή μήπως; Και μάλιστα τιμή επαυξημένη κατά 100% (διπλός «μισθός») για τους «κοπιώντας εν λόγω και διδασκαλία»;

Ο αγαπητός κ. Ι. Καρδάσης, είναι κατά της δημοσιοϋπαλληλικής ιδιότητας, κατά του να υπηρετεί τον Καίσαρα ο παπάς…

Δεν θα είχε αντίρρηση όμως στο να «τα παίρνει» ο παπάς από το παγκάρι!

Εγώ, πιστεύω ότι είναι Σιμωνία – γενικά - το να πληρώνεται ο παπάς για τις ιερατικές υπηρεσίες που παρέχει...

Και επαναλαμβάνω αυτό που έγραψα στο πιο πάνω σχολιο:

«Ας κάνουν ένα οποιοδήποτε αξιοπρεπές επάγγελμα (σκηνοποιός δεν ήταν ο Απόστολος Παύλος;) και ας αμείβονται μόνον από αυτό. Την δε ιεροσύνη, ας την έχουν μόνο σαν λειτούργημα! Και την χάρη των μυστηρίων να την παρέχουν δωρεάν! Πόσο θα τους εξύψωνε κάτι τέτοιο στα μάτια των πιστών σαν ποιμένες! Δεν νομίζετε;»

19 Απριλίου 2010 2:01 μ.μ.

http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_6079.html



ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κυριακή, 18 Απριλίου 2010

«Επάγγελμα παπάς», τέλος!


Δεν υπάρχουν σχόλια: