Σάββατο 10 Απριλίου 2010

«Παρέα» με έναν εφοπλιστή έφαγα σήμερα το μεσημέρι...


«Παρέα» με έναν εφοπλιστή έφαγα σήμερα το μεσημέρι, σε γνωστή ψαροταβέρνα!
Άλλοι έρχονται από μακριά για το φρέσκο ψάρι του Λεωνίδα… Εμένα με βολεύει να τρώω εκεί, διότι το μαγαζί είναι δυο βήματα από το σπίτι μου…

Εκεί βρέθηκα για φαγητό και σήμερα το μεσημέρι… Έπιασα το τραπεζάκι μου εκεί στη γωνιά, εκεί που κάθομαι συχνά, και έτυχε στο διπλανό τραπέζι να κάθεται μια παρέα με δυο κύριους, δυο κυρίες, και δυο νεαρούς… Ο ένας κύριος, στον οποίο όλοι απευθύνονταν με σεβασμό και ο οποίος ήταν ζωηρός ομιλητικότατος, μου φάνηκε γνωστός…

Η φυσιογνωμία του, μου θύμιζε απόλυτα τον κύριο (εφοπλιστή, αν δεν κάνω λάθος) που είναι μαζί με την Βάσια Λόη, μιλάμε δηλαδή για το ζευγάρι στο οποίο έχει αναφερθεί το μπλόγκ αυτό… Η κυρία, την οποία αποκαλούσε «Βασιλική», είχε γυρισμένη την πλάτη (καθόταν απέναντι του) και δεν διέκρινα καλά τα χαρακτηριστικά της…

Έκπληκτος σε λίγο ακούω τον κύριο αυτό, να διηγείται διαφορές περιπέτειες του στο εξωτερικό, σε ελληνικά νησιά, σε χιονοδρομικά κέντρα, κλπ, (συν το ότι τον ακούω να αποκαλεί την κυρία που ήταν απέναντι του «Βασιλική», είπαμε), και από τη συζήτηση που συνεχιζόταν, μαθαίνω τέλος ότι είναι πράγματι εφοπλιστής!

Εμένα βέβαια, δεν με ενδιέφερε και τόσο αν ήταν πράγματι το πρόσωπο το οποίο υποπτεύθηκα, ή αν ο κύριος αυτός ήταν κάποιος με τόση καταπληκτική ομοιότητα με αυτόν, την κ. Βάσιας…

Απλά, με ευχαρίστησε το γεγονός ότι πέρασα τόσο όμορφα όσο έτρωγα, ακούγοντας τόσο όμορφες ιστορίες!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: