Πέμπτη 4 Μαρτίου 2010

«Όνειρα»: Νέο κρούσμα (απόπειρας) προβοκάτσιας εις βάρος του «χαίρετε» και του διαχειριστή του;

Φωνή:

«Γράψε στο μπλογκ σου Παναγιώτη, ότι εγώ ο διάσημος, ο επώνυμος, ο ξακουστός, θα βγάλω τις μέρες αυτές ένα βιβλίο όπου μεταξύ πολλών, θα ρωτάω και τον “τάδε” μητροπολίτη “το-και-το”…

Γράψε το και θα κάνει μια εβδομάδα να κοιμηθεί!»

!!!..


ΣΧΕΤΙΚΟ:


Τετάρτη, 03 Μαρτίου 2010


Τα Βlogs του ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, και τα όνειρα τα εφιαλτικά με προβοκάτορες κλπ…



ΣΧΟΛΙΟ:

. MICHALOPOULOS είπε...

Ξύπνησα πάλι! Τι νομίσατε, ότι όλο θα κοιμάμαι; Ξύπνησα λοιπόν, από τον σημερινό απογευματινό ύπνο…

Γεροντάκι βλέπετε, είχα κουραστεί και χτες με τις δουλειές, και βρήκα σήμερα τον κατάλληλο καιρό (συννεφιά κλπ) για λίγο χουζούρι παραπάνω…

Μόλις ξύπνησα που λέτε… Και πριν πάω για καφέ, θα σας πω για το όνειρο που μόλις τώρα είδα…

Τώρα που το έχω πρόσφατο, διότι είναι και λίγο θολό (όχι τόσο ζωηρό όπως εκείνοι οι άλλοι εφιάλτες) και φοβάμαι μήπως το ξεχάσω. Θα μου πείτε δε εσείς μετά, πού να το κατατάξω…

Είναι ένας διάλογος (θα μου ήρθαν φαίνεται βαριά εκείνα τα φασόλια οι γίγαντες που είχα περίσσευμα από χτες, και που έφαγα και σήμερα το μεσημέρι)… Και έχει κι αυτό το όνειρο σχέση με το μπλογκ μου αυτό…

Φωνή: Παναγιώτη, είμαι το τάδε γνωστό πρόσωπο…

Παναγιώτης: Α, χαίρω πολύ!

Φωνή: Τυπώνω ένα βιβλίο που θα κάνει μπαμ…

Παναγιώτης: Α, καλή επιτυχία!

Φωνή: Άκου να δεις, θέλω να γράψεις σχετικά στο μπλογκ σου, από τώρα… Και να αναφέρεις μάλιστα και κάποια χαρακτηριστικά κλισέ που σπάνε κόκαλα…

Παναγιώτης: Πώς θα γράψω; Πριν από το μπαμ; Δεν πάει! Θα φανεί σαν διαφήμιση!

Φωνή: Δεν είναι διαφήμιση. Εσύ ασχολείσαι με εκκλησιαστικά θέματα, και αυτό είναι ένα μέγα εκκλησιαστικό γεγονός…

Παναγιώτης: Αφήστε καλύτερα να γράψω σχετικά, μετά, όταν πράγματι γίνει αυτό το μπαμ που λέτε, όπως κάνω και για άλλα θέματα της επικαιρότητας…

Παναγιώτης: Ξέρετε, εγώ πάω και τρώω και σε κανένα ταβερνάκι καμιά φόρα…
Μην πουν ότι κάνω εξαίρεση σε σας, ότι σας διαφημίζω και ότι… (εσείς) μου δίνετε λεφτά και πάω και τρώω στις ταβέρνες εκείνο το ξερό ψωμί και εκείνους τους ξερούς γίγαντες…

Παναγιώτης: …Που σημειώστε ότι μου φέρνουν και βάρος στο στομάχι και ταχυπαλμία, και μετά βλέπω και εφιάλτες όπως τώρα…

03 Μαρτίου 2010 5:02 μ.μ.

http://xairete.blogspot.com/2010/03/1.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: