Δευτέρα 29 Μαρτίου 2010

Να τον γνωρίσετε, διαβάζοντας τα βιβλία του, διότι ο Καντιώτης ήταν κυρίως πύρινος λόγος του Θεού, και όχι σόου!..

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Δευτέρα, 20 Απριλίου 2009


Αυγουστίνος Καντιώτης – 103 ετών: Τον βασανίζουν;



Ανώνυμος είπε...


Μπορεί ο Γέροντας να είναι 103 ετών (τα κλείνει επίσημα στις 20 Απριλίου), αλλά σχετικά με το αν είναι κατάκοιτος, δεν υπάρχει κάποια φωτογραφία να το αποδεικνύει.[...] Μακάρι να αξιωθώ να τον γνωρίσω πριν φύγει από την επίγεια ζωή.

29 Μαρτίου 2010 3:05 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...


Τι να αξιωθείτε να τον γνωρίσετε; Πώς θα τον γνωρίσετε τώρα που είναι πια ένα ζωντανό λείψανο;

Να τον γνωρίσετε, διαβάζοντας τα βιβλία του, διότι ο Καντιώτης ήταν κυρίως πύρινος λόγος του Θεού, και όχι σόου!..

Να τον γνωρίσει πήγα έναν φίλο μου συνομήλικο μου, στα νιάτα μου (δεκαετία ’60) όταν ήταν στον Ευαγγελισμό ο π. Αυγουστίνος (αρχιμανδρίτης τότε) για εκείνη την εγχείριση του Προστάτη, και μόλις μας είδε που μπήκαμε στο δωμάτιο, μου είπε: «Παιδί μου Παναγιώτη, τι το έφερες εδώ το παιδί; Να δει τι; Έναν παπά στο κρεβάτι; Να τον φέρεις στο κήρυγμα, μεθαύριο που θα είμαι και πάλι καλά!».

Τώρα ο γέροντας είναι κατάκοιτος, και δεν επικοινωνεί πια! Και τον στήνουν σε μια καρέκλα, και τον πηγαίνουν με το αναπηρικό καροτσάκι, πάλι πίσω στο κρεβάτι του…

Πριν από λίγες μέρες δε, είχε ένα ρεπορτάζ η εφημερίδα «Εσπρέσο», από την επίσκεψη που έκανε στον γέροντα Αυγουστίνο ο (συνομήλικος μου) μητροπολίτης Γλυφάδας Παύλος.
Ε, λοιπόν! Ούτε καθιστός δεν μπορούσε να είναι πια ο παππούλης!
Ξαπλωμένος στο κρεβάτι του (αγνώριστος χωρίς τα χοντρά του τα γυαλιά που του τα φοράνε όταν τον στήνουν για το σόου) ξαπλωμένος στο πλάι (προφανώς για να μη κάνει πληγές) και με τα μάτια του κλειστά!

Αλλά Πάσχα έρχεται, και ίσως τα καταφέρουν πάλι να τον στήσουν κάποια στιγμή...

Για να τον φωτογραφίσουν πάλι να μοιράζει τάχα αντίδωρο… Κόβοντας βέβαια σκηνές, κρύβοντας την αλήθεια, το ότι δηλαδή δεν το μοιράζει το αντίδωρο, αλλά… το τρώει!!!..

29 Μαρτίου 2010 3:44 μ.μ.

http://xairete.blogspot.com/2009/04/103.html


Δεν υπάρχουν σχόλια: