Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

XΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

Ο P. MICHALOPOULOS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας



Αγαπητή Σταυρούλα,

Με συγκίνηση διάβασα την περιγραφή σου σχετικά με την επαφή που είχες με αδελφότητες και χριστιανικές οργανώσεις, στις κατασκηνώσεις τους, και μάλιστα με μια από τις πιο αγνές και πιστές στην παράδοση, όπως είναι η αδελφότητα «Ο Σωτήρ».

Όπως λες και εσύ, πέρασες όμορφα παρά την αυστηρότητα, εκεί.

Έχω πάει και εγώ σε χριστιανική κατασκήνωση στην εφηβική μου ηλικία, όταν ήμουν σπουδαστής και εργαζόμενος. Κατασκήνωση, με τη ΧΕΕΝ (χριστιανική ένωση εργαζομένων νέων), της αδελφότητας «Η Ζωή», στην Βραβρώνα Αττικής.

Έχω δε να παρατηρήσω ότι δεν είναι μόνο οι χριστιανικές κατασκηνώσεις χωριστές (άλλες περίοδοι για νέους και άλλες για νέες), αλλά και τα κατηχητικά σχολεία της Εκκλησίας, έχουν και αυτά ξεχωριστά τμήματα (πού είναι αυτά τα "unisex" kathxhtika sxoleia;)!

Σχετικά με το σχόλιό μου τώρα, προς την Αδελφότητα «Ο Σωτήρ» (για το γλωσσικό στα εκκλησιαστικά), το «tolmhro» όπως πολύ σωστά το αποκάλεσες, δεν έχω να σου πω τίποτε σχετικά με τις απαντήσεις πάνω σε αυτό, διότι τέτοιες δεν υπήρχαν!

Αν θεωρείται απάντηση ότι η Αδελφότητα αυτή μου ζήτησε να μη την ενοχλώ πια με μέηλ, και το ότι τα προσκείμενα σε αυτή φόρουμ με απέκλεισαν από συνομιλητή στο Ίντερνετ!


Με άκουσε όμως (όπως και σε πολλά αλλά θέματα) ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος με τον οποίον τότε είχαμε τακτική αλληλογραφία, και προσπάθησε δειλά – δειλά να κάνει κάποια βήματα προς την κατεύθυνση αυτή, με αποτέλεσμα να πέσουν να τον φάνε κυριολεκτικά οι «Ταλιμπάν», όπως τους αποκάλεσε, των Αδελφοτήτων!

Πώς και δεν χύθηκε αίμα! Πώς και δεν είχαμε δηλαδή νέα «ευαγγελικά»!

Εκείνη την εποχή, έτυχα και σε ένα κήρυγμα του κ. Σωτηρόπουλου (αδελφότητα «Ο Σταυρός») στο οποίο ήταν πυρ και μανία διότι άκουσε λέει κάπου να αποκαλούν τον Χριστό «Γιο» και όχι «Υιό»! Ήμουν ακριβώς μπροστά του, εκεί στην αίθουσα, και δεν κρατήθηκα αλλά τον διέκοψα και τον ρώτησα «Ποια είναι η διάφορα;»! Ξεροκάταπιε, με κοίταξε σαν να έβλεπε φάντασμα, αλλά δεν απάντησε…

Ανάρτηση από τον P. MICHALOPOULOS στο XAIRETE τη 23 Νοέμβριος 2008 3:54 πμ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Από τα λεγόμενα του Γ. Μουστάκη:

1/ Επισκόπους θέλουμε και όχι Δεσποτάδες (μεσαιωνικούς)
2/ Θεέ και Κύριε, πως έχουν μεταβληθεί οι πρώην δεσμώτες κληρικοί, σε δεσμοφύλακες ανθρωπίνων συνειδήσεων!
3/ Δεν είναι βλασφημία, όχι να λένε οι ρασοφόροι παντός βαθμού, αλλά να εφαρμόζουν συστηματικά "καλή πραμάτεια ειν' ο Θεός και τελειωμό δεν έχει";

Ο υποσημειούμενος
Γ. Μουστάκης
Θεολόγος-Κοινωνιολόγος