Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009
Νησίδες εγγραφών
ο Forum EPISKEPTHS έγραψε
Σάββατο, 22 Μαρτίου 2008 7:45 μμ:
Στο χιαχου γκρουπ «ορθοδοξία» (μάλλον «κακοδοξία», είναι), βγήκε προχθές ο διαβόητος μονάχος Μάξιμος, αυτός που εκδίδει τον Παΐσιο, και θίγεται οικονομικά από έμενα λόγω της κριτικής μου, βγήκε λοιπόν για να ξεράσει όλον τον εσωτερικό του κόσμο εναντίον του μπλογκ αυτού και εναντίον του γράφοντος εδώ, τον οποίον και αναφέρει ονομαστικά.
Έγραψε και ξαναέγραψε εκεί, διότι εδώ δεν τολμά να έρθει και να διαλεχτεί.
Γράφει εκεί που εμένα με έχουν αποκλεισμένο, και ξέρουν ότι δεν μπορώ να απαντήσω!
Αποκλεισμένο, διότι πριν από ένα χρόνο ξεσκέπασα μια «κυρία» Μελπόμενη, και μια υπέργηρη φίλη της αμερικανίδα (μέλη του γκρουπ), υποστηρίκτριες του Μπους και υποστηρίκτριες οργανώσεων που λειτουργούν ως προθάλαμοι της μασονίας..
Με έβρισαν και με διέγραψαν, τότε, γι αυτό!
Εκεί κατέφυγε τώρα ο ψευτοκαλόγερος («αγιορείτης») για να χύσει όλο το δηλητήριο του εναντίον μου.
Φυσικά, και στα δυο του ποστ, έσπευσε να απαντήσει η επίσης διαβόητη Μελπόμενη, για να υποστηρίξει τον «νονό-προστάτηη» του Παΐσιου, και για να με χαρακτηρίσει ως «αντίχριστο», για την προς τον Παϊσιο κριτική μου, εδώ!!!..
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Επίκαιρος διάλογος στο Φόρουμ, για τον Παΐσιο
ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Πέμπτη, 17 Απριλίου 2008 12:34 πμ:
Μάπα ο Παΐσιος, και ξέθαψαν τον Βησσαρίωνα!
ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ:
ΧΡΗΣΤΗΣ «ΑΝΤΙΛΟΓΙΟΣ» (29 Νοε. 06):
Αυτός ο Παΐσιος γιατί κάνει πολλούς να ασχολούνται μαζί του με θετικό κι αρνητικό τρόπο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ:
Οι προβοκάτορες «χριστιανο»φασίστες, θέλουν να κάνουν κακό στην Ορθοδοξία. Σαν αιχμή του δόρατός τους, χρησιμοποιούν τέτοιους τύπους σαν τον Παΐσιο για να προβάλουν (με κατάλληλη δική τους σάλτσα) ένα εκτρωματικό της πίστης μας (τάχα) πρόσωπο..
Όλη αυτή η προπαγάνδα, συνάντησε την δική μου αντίδραση, και έτσι αποτράπηκε η αγιοποίηση του καραγκιόζη αυτού Παΐσιου, που ήταν στα σκαριά εδώ και τρία χρόνια. Τι να κάνουν λοιπόν οι θρησκέμποροι προβοκάτορες και κατασκευαστές αγίων σαν τα μούτρα τους; Αναγκάστηκαν, σαν εναλλακτική λύση, να ξεθάψουν τον Βησσαρίωνα!!!..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΑΝΤΙΛΟΓΙΕ!
ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, Ο ΧΡΗΣΤΗΣ «ΝΑΖΑΡΕΤ», ΕΓΡΑΨΕ:
«o monaxos apebiose prin 10 tora einai apokei asteton na xekourasti kai kitakte ti tha kanete eseis i zontani» (nazaret)
ΚΑΙ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Καλωσόρισες στη συζήτηση μας.
Μου κάνει εντύπωση πάντως, το ότι μπήκες στο φόρουμ ειδικά για τον Παΐσιο! Έχεις μήπως καμιά σχέση με αυτόν;
Και ποιος παρακαλώ, δεν τον αφήνει να ξεκουραστεί; Όχι πάντως εγώ, που άνοιξα το θέμα διαμαρτυρόμενος για τον διασυρμό του!!..
Αν διάβαζες δε, τα μηνύματα θα έβλεπες ότι κάποιοι άλλοι δεν τον αφήνουν ήσυχο στον τάφο του, αλλά έχουν φτιάξει έναν «βρικόλακα» με το όνομα του γέροντα, πάνω στον οποίο «βρικόλακα» φορτώνουν όλες τις ανοησίες και τις αιρετικές διδασκαλίες (σαν θαύματα τάχα και σαν διδαχές δικές του) για να περάσουν ό,τι αντιορθόδοξο στο λαό (δαγκώνοντάς τον κυριολεκτικά!) και να πλήξουν έτσι την Εκκλησία.
Πήγαινε λοιπόν και στο άλλο πτώμα τον Βησσαρίωνα για να ζητήσεις από αυτούς που τον διαπομπεύουν (και αυτόν) να τον αφήσουν να αναπαυτεί ήσυχος στο χώμα, και να τον βγάλουν από τη γυάλα.
Θα πας;
http://i169.photobucket.com/albums/u228/PANAGIOTHSM7/imagephp.jpg?t=1214519081
Ο κυρ Ιερώνυμος όμως, δεν μένει στις προσευχές μόνο, αλλά έχει πάρει τους δρόμους και ψάχνει ο ίδιος εναγωνίως, για να βρει το κατάλληλο παραθαλάσσιο θέρετρο (με παιδική κατασκήνωση κοντά, κατά προτίμηση), που να είναι της απολύτου αρεσκείας του (εκλεκτού του Βαρθολομαίου) Παντελεήμονα, ώστε να παραθερίσει εκεί, από το να μένει στον Κορυδαλλό και να εκτίει εκεί (ανθυγιεινά) την πολύχρονη ποινή του!
Σχόλιο, στο ECCLESIAnet:
Ο Μάρκο Τ είπε...
Κυριακή ημέρα και εορτή Πέτρου και Παύλου, ο πατριάρχης ώφειλε να λειτουργήσει στον Ορθόδοξο ναό του Αγίου Θεοδώρου της Ρώμης. Κατόπιν ας πήγαινε να ευχηθεί στον πάπα. Δεν χρειάζονταν καθόλου ανούσιες και θεατρικές λειτουργικές συμπροσευχές με μανδύες και πατερίτσες και Ευαγγέλια. Αλλά αυτά προφανώς έχουν γίνει έθος για το Φανάρι, που αναζητά την επιβίωσή του στις δημόσιες σχέσεις και την επιβεβαίωσή του ως προς τη θέση του στην Ορθόδοξη Εκκλησία στην αναγνώριση του πατριάρχη ως (περίπου) ισότιμου προς τον πάπα από Ρωμαιοκαθολικούς και ετερόδοξους γενικά.
Δυστυχώς, από τη στιγμή που, με τη συνθήκη της Λωζάννης και την ανταλλαγή των πληθυσμών, μοιραία ο Ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης κατάντησε νησίδα διαρκώς συρρικνούμενη, η μετατροπή του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε ένα ιδιότυπο κογκλάβιο αρχιερέων, οι περισσότεροι από τους οποίους χωρίς ποίμνιο, ήταν αναπόφευκτη. Και αναπόφευκτη ήταν πλέον η αναζήτηση στηριγμάτων σε δημόσιες σχέσεις, με το οποιοδήποτε τίμημα. Και επειδή αυτά συμβαίνουν εδώ και μισό αιώνα στο Φανάρι, έχουν γίνει πλέον καθεστώς.
Φυσικά, ένωση με τους Ρωμαιοκαθολικούς είναι ουσιαστικά αδύνατο να γίνει, επειδή και υπάρχουν σοβαρότατα εμπόδια θεολογικής και εκκλησιολογικής φύσεως, αλλά και επειδή (υποθετικά μιλάμε), ακόμα και να συμφωνήσει το Φανάρι σε κάτι τέτοιο, θα υπάρξει σοβαρότατη αντίδραση και πρώτα απ' όλα μέσα στους ίδιους τους κόλπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δεν εννοώ φυσικά την Κωνσταντινούπολη με τους ελάχιστους πιστούς, εννοώ το Άγιον Όρος, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη, την Αυστραλία, την Αμερική. Στην τελευταία υπάρχει πλέον ισχυρός μοναχισμός που εξαρτάται μεν από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά έχει αντιοικουμενιστικό προσανατολισμό. Και ο μοναχισμός αυτός της Αμερικής έχει ευρύτερη επιρροή πνευματική μεταξύ Ελλήνων και ξένων Ορθοδόξων.
Να μην ξεχνούμε επίσης ότι τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται δυναμικά η Ορθόδοξη Εκκλησία στη Λατινική Αμερική, όπου οι Ορθόδοξοι κληρικοί και λαϊκοί υπάγονται στην πλειοψηφία τους στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά προέρχονται από τον Ρωμαιοκαθολικισμό, τον οποίο εγκατέλειψαν συνειδητά.
Επειδή έχω γνωρίσει ιερείς από Κούβα και Κολομβία, ξέρω ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν πρόκειται ποτέ να μεταβληθούν σε Ουνίτες, επειδή ακριβώς έχουν βιώσει την πνευματική ένδεια του σύγχρονου Καθολικισμού.
(Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008. 1:22 πμ)
«Τι άλλη μαρτυρία χρειάζεται για να καταλάβει κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος ότι πρόκειται για υπόθεση τσίρκου; Στην αρχή λέει, το «ΑΓΙΟ» φως δεν καίει μετά καίει. Βγαίνει από μια μαρμαροκολόνα (να και η σχισμή, σου λένε) της οποίας η σχισμή έχει ένα μικρό βάθος επιφανειακό. Στροβιλίζεται, κάνει τούμπες και τρελίτσες σαν τον γκάσπερ το φαντασματάκι...
...Και το σπουδαιότερο: ο πατριάρχης που θα το «βγάλει» το «άγιο» φως, πρέπει να είναι... ΕΛΛΗΝΑΣ!!!.. (μασκαρά, Γκρέκο μασκαρά)»
ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε (30 Ιουνίου), το ακόλουθο απαντητικό σχόλιο:
«Φίλε σχολιαστή στα «χαιρετίσματα»,
Δεν ψάχνουμε να βρούμε τρωτά σημεία στον άλλον για να δικαιολογήσουμε την δική μας πνευματική φτώχεια! Δεν χρειάζεται να ψάξουμε, άλλωστε, διότι την βρωμιά τους (θεομπαιξία, χριστεμπόριο, ομοφυλοφιλία, κ.λπ.), έρχονται κάποιοι υψηλά ιστάμενοι (σαν εξουσία εκκλησιαστική) έρχονται λοιπόν προκλητικά (σαν δημόσια πρόσωπα) και μας την τρίβουν στη μούρη, ξεδιάντροπα, την βρωμιά τους αυτή! Να το δεχτούμε αυτό αδιαμαρτύρητα;
Ξέρουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί, και επικρίνουμε και εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας γι αυτό (δεν ζητάμε προσχήματα δικαιολόγησης), αλλά θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί που μετανοούμε, και όχι αμετανόητοι σανδαλοποιοί όπως πολλοί από τους μεγαλοπαπάδες μας! Αν εκτραπούμε και εμείς, και μάλιστα δημόσια, αν γίνουμε και εμείς τόσο πωρωμένοι που δεν θα το καταλαβαίνουμε από μόνοι μας το πόσο χαμηλά έχουμε πέσει, ε, τότε θα πρέπει, ρε φίλε, να δεχτούμε με ευγνωμοσύνη τον έλεγχο.. αυτόν τον αφυπνιστικό και σωτήριο έλεγχο (που εσύ τον λες διαπόμπευση), αυτόν που θα μας κάνει (αν μας έμεινε δράμι από τσίπα) να διαισθανθούμε τη γύμνια μας!»
Σάββατο, 22 Μαρτίου 2008 7:45 μμ:
Στο χιαχου γκρουπ «ορθοδοξία» (μάλλον «κακοδοξία», είναι), βγήκε προχθές ο διαβόητος μονάχος Μάξιμος, αυτός που εκδίδει τον Παΐσιο, και θίγεται οικονομικά από έμενα λόγω της κριτικής μου, βγήκε λοιπόν για να ξεράσει όλον τον εσωτερικό του κόσμο εναντίον του μπλογκ αυτού και εναντίον του γράφοντος εδώ, τον οποίον και αναφέρει ονομαστικά.
Έγραψε και ξαναέγραψε εκεί, διότι εδώ δεν τολμά να έρθει και να διαλεχτεί.
Γράφει εκεί που εμένα με έχουν αποκλεισμένο, και ξέρουν ότι δεν μπορώ να απαντήσω!
Αποκλεισμένο, διότι πριν από ένα χρόνο ξεσκέπασα μια «κυρία» Μελπόμενη, και μια υπέργηρη φίλη της αμερικανίδα (μέλη του γκρουπ), υποστηρίκτριες του Μπους και υποστηρίκτριες οργανώσεων που λειτουργούν ως προθάλαμοι της μασονίας..
Με έβρισαν και με διέγραψαν, τότε, γι αυτό!
Εκεί κατέφυγε τώρα ο ψευτοκαλόγερος («αγιορείτης») για να χύσει όλο το δηλητήριο του εναντίον μου.
Φυσικά, και στα δυο του ποστ, έσπευσε να απαντήσει η επίσης διαβόητη Μελπόμενη, για να υποστηρίξει τον «νονό-προστάτηη» του Παΐσιου, και για να με χαρακτηρίσει ως «αντίχριστο», για την προς τον Παϊσιο κριτική μου, εδώ!!!..
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Επίκαιρος διάλογος στο Φόρουμ, για τον Παΐσιο
ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε
Πέμπτη, 17 Απριλίου 2008 12:34 πμ:
Μάπα ο Παΐσιος, και ξέθαψαν τον Βησσαρίωνα!
ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ:
ΧΡΗΣΤΗΣ «ΑΝΤΙΛΟΓΙΟΣ» (29 Νοε. 06):
Αυτός ο Παΐσιος γιατί κάνει πολλούς να ασχολούνται μαζί του με θετικό κι αρνητικό τρόπο;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ:
Οι προβοκάτορες «χριστιανο»φασίστες, θέλουν να κάνουν κακό στην Ορθοδοξία. Σαν αιχμή του δόρατός τους, χρησιμοποιούν τέτοιους τύπους σαν τον Παΐσιο για να προβάλουν (με κατάλληλη δική τους σάλτσα) ένα εκτρωματικό της πίστης μας (τάχα) πρόσωπο..
Όλη αυτή η προπαγάνδα, συνάντησε την δική μου αντίδραση, και έτσι αποτράπηκε η αγιοποίηση του καραγκιόζη αυτού Παΐσιου, που ήταν στα σκαριά εδώ και τρία χρόνια. Τι να κάνουν λοιπόν οι θρησκέμποροι προβοκάτορες και κατασκευαστές αγίων σαν τα μούτρα τους; Αναγκάστηκαν, σαν εναλλακτική λύση, να ξεθάψουν τον Βησσαρίωνα!!!..
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΑΝΤΙΛΟΓΙΕ!
ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ, Ο ΧΡΗΣΤΗΣ «ΝΑΖΑΡΕΤ», ΕΓΡΑΨΕ:
«o monaxos apebiose prin 10 tora einai apokei asteton na xekourasti kai kitakte ti tha kanete eseis i zontani» (nazaret)
ΚΑΙ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Καλωσόρισες στη συζήτηση μας.
Μου κάνει εντύπωση πάντως, το ότι μπήκες στο φόρουμ ειδικά για τον Παΐσιο! Έχεις μήπως καμιά σχέση με αυτόν;
Και ποιος παρακαλώ, δεν τον αφήνει να ξεκουραστεί; Όχι πάντως εγώ, που άνοιξα το θέμα διαμαρτυρόμενος για τον διασυρμό του!!..
Αν διάβαζες δε, τα μηνύματα θα έβλεπες ότι κάποιοι άλλοι δεν τον αφήνουν ήσυχο στον τάφο του, αλλά έχουν φτιάξει έναν «βρικόλακα» με το όνομα του γέροντα, πάνω στον οποίο «βρικόλακα» φορτώνουν όλες τις ανοησίες και τις αιρετικές διδασκαλίες (σαν θαύματα τάχα και σαν διδαχές δικές του) για να περάσουν ό,τι αντιορθόδοξο στο λαό (δαγκώνοντάς τον κυριολεκτικά!) και να πλήξουν έτσι την Εκκλησία.
Πήγαινε λοιπόν και στο άλλο πτώμα τον Βησσαρίωνα για να ζητήσεις από αυτούς που τον διαπομπεύουν (και αυτόν) να τον αφήσουν να αναπαυτεί ήσυχος στο χώμα, και να τον βγάλουν από τη γυάλα.
Θα πας;
http://i169.photobucket.com/albums/u228/PANAGIOTHSM7/imagephp.jpg?t=1214519081
Ο κυρ Ιερώνυμος όμως, δεν μένει στις προσευχές μόνο, αλλά έχει πάρει τους δρόμους και ψάχνει ο ίδιος εναγωνίως, για να βρει το κατάλληλο παραθαλάσσιο θέρετρο (με παιδική κατασκήνωση κοντά, κατά προτίμηση), που να είναι της απολύτου αρεσκείας του (εκλεκτού του Βαρθολομαίου) Παντελεήμονα, ώστε να παραθερίσει εκεί, από το να μένει στον Κορυδαλλό και να εκτίει εκεί (ανθυγιεινά) την πολύχρονη ποινή του!
Σχόλιο, στο ECCLESIAnet:
Ο Μάρκο Τ είπε...
Κυριακή ημέρα και εορτή Πέτρου και Παύλου, ο πατριάρχης ώφειλε να λειτουργήσει στον Ορθόδοξο ναό του Αγίου Θεοδώρου της Ρώμης. Κατόπιν ας πήγαινε να ευχηθεί στον πάπα. Δεν χρειάζονταν καθόλου ανούσιες και θεατρικές λειτουργικές συμπροσευχές με μανδύες και πατερίτσες και Ευαγγέλια. Αλλά αυτά προφανώς έχουν γίνει έθος για το Φανάρι, που αναζητά την επιβίωσή του στις δημόσιες σχέσεις και την επιβεβαίωσή του ως προς τη θέση του στην Ορθόδοξη Εκκλησία στην αναγνώριση του πατριάρχη ως (περίπου) ισότιμου προς τον πάπα από Ρωμαιοκαθολικούς και ετερόδοξους γενικά.
Δυστυχώς, από τη στιγμή που, με τη συνθήκη της Λωζάννης και την ανταλλαγή των πληθυσμών, μοιραία ο Ελληνισμός της Κωνσταντινούπολης κατάντησε νησίδα διαρκώς συρρικνούμενη, η μετατροπή του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε ένα ιδιότυπο κογκλάβιο αρχιερέων, οι περισσότεροι από τους οποίους χωρίς ποίμνιο, ήταν αναπόφευκτη. Και αναπόφευκτη ήταν πλέον η αναζήτηση στηριγμάτων σε δημόσιες σχέσεις, με το οποιοδήποτε τίμημα. Και επειδή αυτά συμβαίνουν εδώ και μισό αιώνα στο Φανάρι, έχουν γίνει πλέον καθεστώς.
Φυσικά, ένωση με τους Ρωμαιοκαθολικούς είναι ουσιαστικά αδύνατο να γίνει, επειδή και υπάρχουν σοβαρότατα εμπόδια θεολογικής και εκκλησιολογικής φύσεως, αλλά και επειδή (υποθετικά μιλάμε), ακόμα και να συμφωνήσει το Φανάρι σε κάτι τέτοιο, θα υπάρξει σοβαρότατη αντίδραση και πρώτα απ' όλα μέσα στους ίδιους τους κόλπους του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δεν εννοώ φυσικά την Κωνσταντινούπολη με τους ελάχιστους πιστούς, εννοώ το Άγιον Όρος, τα Δωδεκάνησα, την Κρήτη, την Αυστραλία, την Αμερική. Στην τελευταία υπάρχει πλέον ισχυρός μοναχισμός που εξαρτάται μεν από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά έχει αντιοικουμενιστικό προσανατολισμό. Και ο μοναχισμός αυτός της Αμερικής έχει ευρύτερη επιρροή πνευματική μεταξύ Ελλήνων και ξένων Ορθοδόξων.
Να μην ξεχνούμε επίσης ότι τα τελευταία χρόνια αναπτύσσεται δυναμικά η Ορθόδοξη Εκκλησία στη Λατινική Αμερική, όπου οι Ορθόδοξοι κληρικοί και λαϊκοί υπάγονται στην πλειοψηφία τους στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, αλλά προέρχονται από τον Ρωμαιοκαθολικισμό, τον οποίο εγκατέλειψαν συνειδητά.
Επειδή έχω γνωρίσει ιερείς από Κούβα και Κολομβία, ξέρω ότι οι άνθρωποι αυτοί δεν πρόκειται ποτέ να μεταβληθούν σε Ουνίτες, επειδή ακριβώς έχουν βιώσει την πνευματική ένδεια του σύγχρονου Καθολικισμού.
(Τρίτη, 1 Ιουλίου 2008. 1:22 πμ)
«Τι άλλη μαρτυρία χρειάζεται για να καταλάβει κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος ότι πρόκειται για υπόθεση τσίρκου; Στην αρχή λέει, το «ΑΓΙΟ» φως δεν καίει μετά καίει. Βγαίνει από μια μαρμαροκολόνα (να και η σχισμή, σου λένε) της οποίας η σχισμή έχει ένα μικρό βάθος επιφανειακό. Στροβιλίζεται, κάνει τούμπες και τρελίτσες σαν τον γκάσπερ το φαντασματάκι...
...Και το σπουδαιότερο: ο πατριάρχης που θα το «βγάλει» το «άγιο» φως, πρέπει να είναι... ΕΛΛΗΝΑΣ!!!.. (μασκαρά, Γκρέκο μασκαρά)»
ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε (30 Ιουνίου), το ακόλουθο απαντητικό σχόλιο:
«Φίλε σχολιαστή στα «χαιρετίσματα»,
Δεν ψάχνουμε να βρούμε τρωτά σημεία στον άλλον για να δικαιολογήσουμε την δική μας πνευματική φτώχεια! Δεν χρειάζεται να ψάξουμε, άλλωστε, διότι την βρωμιά τους (θεομπαιξία, χριστεμπόριο, ομοφυλοφιλία, κ.λπ.), έρχονται κάποιοι υψηλά ιστάμενοι (σαν εξουσία εκκλησιαστική) έρχονται λοιπόν προκλητικά (σαν δημόσια πρόσωπα) και μας την τρίβουν στη μούρη, ξεδιάντροπα, την βρωμιά τους αυτή! Να το δεχτούμε αυτό αδιαμαρτύρητα;
Ξέρουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί, και επικρίνουμε και εμείς οι ίδιοι τον εαυτό μας γι αυτό (δεν ζητάμε προσχήματα δικαιολόγησης), αλλά θέλουμε να πιστεύουμε ότι είμαστε αμαρτωλοί που μετανοούμε, και όχι αμετανόητοι σανδαλοποιοί όπως πολλοί από τους μεγαλοπαπάδες μας! Αν εκτραπούμε και εμείς, και μάλιστα δημόσια, αν γίνουμε και εμείς τόσο πωρωμένοι που δεν θα το καταλαβαίνουμε από μόνοι μας το πόσο χαμηλά έχουμε πέσει, ε, τότε θα πρέπει, ρε φίλε, να δεχτούμε με ευγνωμοσύνη τον έλεγχο.. αυτόν τον αφυπνιστικό και σωτήριο έλεγχο (που εσύ τον λες διαπόμπευση), αυτόν που θα μας κάνει (αν μας έμεινε δράμι από τσίπα) να διαισθανθούμε τη γύμνια μας!»
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου