Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2009

Η «αγιοποίηση» του Βέγγου, σε σημερινό πρωτοσέλιδο της Espresso…

Η «αγιοποίηση» του Βέγγου, σε σημερινό πρωτοσέλιδο της Espresso…


Σταχυολογώ από το ρεπορτάζ:

Θανάσης Βέγγος: Για όλους, είναι ο «καλός μας άνθρωπος».

Ο Βέγγος κάνει πολλές φιλανθρωπίες. Στο χωριό Ασσος Κορινθίας, όπου έχει το εξοχικό του, τον αποκαλούν Άγιο Αθανάσιο, είπε κοντινό του πρόσωπο.


Στο δήμο Ασσου Κορινθίας τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου σκέπτονται να διοργανώσουν εκδήλωση προς τιμήν του Θανάση Βέγγου, τον οποίο φιλοξενούν στον τόπο τους.

Αντιδήμαρχος Ελένη Γεωργίου:

Ο δρόμος έξω από το σπίτι του, που σήμερα ονομάζεται οδός Ανδριανού, θέλουμε να πάρει το όνομά του».


Κώστας Κακαβάς:


«Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τρυφερός και ευαίσθητος είναι! Να φανταστείτε, μου έλεγε: “Κώστα μου, έκανα οικονομία και δεν έμαθα το τσιγάρο για να μπορώ να αγοράζω τσιγάρα για τον πατέρα μου, που ήταν φτωχός”.»

Τζώνυ Βαβούρας (παλιός γείτονας του Θανάση Βέγγου):

«Βοηθούσε πολλές φορές τη μητέρα μου που αντιμετώπιζε προβλήματα υγείας. Ο Θανάσης είχε τότε αυτοκίνητο, εμείς δεν είχαμε, και την πήγαινε στον γιατρό ή στο σούπερ μάρκετ για να ψωνίσει.

Από τη γειτονιά είχε παρτίδες μόνο με τη μητέρα μου, που ήταν η πρώτη γειτόνισσα που γνώρισε όταν ήρθε στην περιοχή και αγόρασε το διαμέρισμα δίπλα στο σπίτι μας.»

Πηγή: www.espressonews.gr