Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2009

Σπόνσορας ειδωλολατρίας, η μητρόπολη Κέρκυρας;


«Για τους Κερκυραίους, όπως είπε ο Σέργιος Βούλγαρης, «Ο Άγιος Σπυρίδων είναι το παν». Είναι απόλυτα συνυφασμένος με τη ζωή τους, από τα βρεφικά χρόνια, την πρώτη μετάληψη, τα βαφτίσια, τους γάμους, τις γιορτές, τις λιτανείες.

Όλη η ζωή της ίδιας της πόλης της Κερκύρας έχει επίκεντρο τον ναό του, όπου το Ιερό Σκήνωμα και το Καμπαναριό του ναού του επί αιώνες αποτελούν την καρδιά της Κέρκυρας.
Όπως, χαρακτηριστικά γράφει η Αθηνά Δούντση, που επιμελήθηκε τα κείμενα του τόμου «Άγιος Σπυρίδων, ο ναός και η λατρεία του στην Κέρκυρα», έκδοσις Ιεράς Μητροπόλεως Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων, και Τοπίο, με τις ολοζώντανες φωτογραφίες του Δημήτρη Ταλιάνη, "οι κτύποι του δίνουν ρυθμό στη ζωή της". Όλα αυτά τα θυμηθήκαμε, με αφορμή μια φωτογραφία από τη λιτανεία του Αγίου..»


(Από άρθρο της κ. Ελένης Mπιστικα, στην Καθημερινή. Σάββατο, 22 Δεκεμβρίου 2007)
http://www.apologitis.com/gr/ancient/kalopoulos/great_lies/The_Great_Lie_Agios_Spyridon/articles/mummyDani1.jpg
Σχόλιο Ιστολόγίου:
Δεν είναι ο Θεός «το παν», αλλά ο άγιος (τον βλαστημάνε κιόλας;)!!!..
Σαν θεό επομένως, τον λατρεύουνε κιόλας (τον Θεό μόνο λατρεύουμε, τους αγίους απλά τους τιμούμε) και αυτό το ειδωλολατρικό, έχει για σπόνσορα την «ιερά» μητρόπολη Κερκύρας; ......Αμπιστεύαμπλο!
ΥΓ
Ο μητροπολίτης Προκόπιος, τι ακριβώς κομμάτια είχε κόψει από τον άγιο, και τα έστελνε από δω και από κει (πριν να υποχρεωθεί σε παραίτηση;)


5 σχόλια:

Μιχάλης είπε...

Παναγιώτη, ποια είναι η άποψη σου για τον Άγιο Σπυρίδωνα? Είναι άφθαρτο λείψανο ή προϊόν μουμιοποίησης(τεχνιτής ή φυσικής) όπως η φωτογραφία που έχεις δίπλα και είναι μία μούμια? Πιστεύεις ότι η Μητρόπολη Κερκύρας εξαπατά τον κόσμο? Και μία απορία που είχα πάντα: Γιατί τα άφθαρτα λείψανα δεν παραμένουν όπως ήταν την ημέρα του θανάτου του αγίου παρά βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση? 4 Αύγουστος 2008 1:44 μμ
P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητέ Μιχάλη, χαίρε! 1. Η φωτογραφία που έχω δίπλα, είναι ένα απολίθωμα, και ως τέτοιο σαν μούμια μπορούμε να το ονομάσουμε. Αντίθετα, το λείψανο του Αγίου Σπυριδώνα είναι λένε μαλακό, φαίνεται και το δέρμα, και δεν έχει εκείνα τα χαρακτηριστικά της μούμιας, όπως λένε! 2. Δεν πιστεύω ότι η μητρόπολη εξαπατά τον κόσμο με αυτό το λείψανο του αγίου, αλλά όμως έχω σοβαρές επιφυλάξεις για το λεγόμενο λείψανο, αυτό που μας κουβάλησε ο δεσπότης από τους παπικούς, ένα κόκαλο δηλαδή το οποίο και μας το παρουσιάζουν σαν το δεξί (εκείνο το θαυματουργό λένε) χέρι του αγίου! 3. Ως προς την απορία σου δε, σχετικά με το «γιατί τα άφθαρτα λείψανα δεν παραμένουν όπως ήταν την ημέρα του θανάτου του αγίου παρά βρίσκονται σε αυτή την κατάσταση», έχω να σου πω ότι προβληματίστηκα τώρα, και, εγώ! Δεν ξέρω να σου πω, φίλε, και αν έχεις εσύ κάπου καταλήξει, σε παρακαλώ να ενημερώσεις και εμάς, σχετικά! Ευχαριστώ! :-) 4 Αύγουστος 2008 2:13 μμ
P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχω ακόμα να προσθέσω, ότι για να χαρακτηριστεί κάτι σαν ιερό λείψανο δεν είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό του η αφθαρσία (η όποια διατήρηση, τέλος πάντων), αλλά είναι κυρίως οι θαυματουργικές ιδιότητες, είναι και η ευωδία που αναβλύζει, κλπ.

Πράγματα βέβαια, που και αυτά αμφισβητούνται κάποιες φορές, διότι είναι γνωστή η «εταιρία θαυμάτων» των διαφόρων θρησκεμπόρων, γνώστες και οι πολλές απάτες με τάχα ιερά λείανα και με εικόνες που τάχα ματώνουν ή αναβλύζουν μύρο, κλπ!

Έλεγε σχετικά ο πατέρας Αυγουστίνος Καντιώτης, ότι παραμονές της οκτωβριανής (κομουνιστικής) επανάστασης στη Ρωσία η εκκλησία (εκκλησία Ρασπούτιν, κρατικά διαπλεκόμενη και τότε), ήταν σε μεγάλη κατάπτωση και τότε! Ότι ο κάθε τυχάρπαστος φόραγε ράσα, έβρισκε κάπου ένα κόκαλο, το έβαζε σε μια θήκη πολυτελείας, και το περιέφερε παντού για να το προσκυνήσουν και να τα οικονομήσει, εκμεταλλευόμενος την ευκολοπιστία των απλών θρησκευόμενων ανθρώπων.
Αυτοί (οι ρασοφόροι γενικά), ήταν και οι πρώτοι που έπεσαν από τις σφαίρες των μπολσεβίκων, έλεγε ο πατέρας Αυγουστίνος!.. 4 Αύγουστος 2008 2:32 μμ
P. MICHALOPOULOS είπε...

Αυγουστίνος Καντιώτης:

«Η εκκλησία, η οποία προς απολαβή εγκόσμιων αγαθών, έκρινε καλόν να συζευχθεί, να ενώσει την τύχη της μετά του θηρίου της Αποκάλυψης, συν τω χρόνω απώλεσε την ελευθερία της, και ηδονικά καθισμένη στη ράχη του θηρίου, κυβερνάται υπ΄ αυτού και περιφέρεται στις οδούς και στις ρύμες του κόσμου ως μισθωτή πόρνη θρησκευτική πόρνη, που εμπορεύεται τον Χριστόν, αναγκασμένη να κερνά τα πλήθη από το χρυσόν ποτήρι όχι τον καθαρό οίνο της Κ. Διαθήκης, αλλά οίνο νοθευμένο, διδάγματα ξένα και αλλότρια προς το γνήσιο πνεύμα του Χριστιανισμού».

http://agiografika.blogspot.com/ 4 Αύγουστος 2008 2:56 μμ
P. MICHALOPOULOS είπε...

LEIPSANA http://leipsana.blogspot.com/ 4 Αύγουστος 2008 3:03 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: