Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Αγαπητή Γιάννα, χαίρε! :-)

Αγαπητή Γιάννα, χαίρε! :-)

Σε ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου, τόσο για τη γιορτή μου όσο και για τα ιστολόγια (20 συνολικά) που δημιούργησα πρόσφατα. Έχω, γι αυτό το δεύτερο κυρίως, την ανάγκη από όλων σας τις ευχές!..

Ναι, εγώ είμαι που είχα το μπλογκ «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ» του οποίου η διεύθυνση άρχιζε με αυτό ακριβώς το «natapoume»!

Και με άφησαν να τα λέω ελεύθερα, για ένα δεκάμηνο περίπου…

Ήταν (αυτό το μπλογκ μου) φιλοξενούμενο στο «παθφαηντερ» της εταιρίας «Φαιστός» του δημοσιογραφικού οργανισμού Λαμπράκη (ΔΟΛ) και φαίνεται ότι αρχικά συμφωνούσαν βασικά με εμένα, δηλαδή με την κατά του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου κριτική μου…

…Και έτσι, «με άφηναν ελεύθερο», να τα λέω!..

Όταν όμως ήρθε στα πράγματα ο (όπως φαίνεται) αρεστός τους, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος «ο Βου», δεν ανέχτηκαν (γιατί άλλο;) για πολύ την κριτική που ασκούσα ΚΑΙ προς αυτόν, και έτσι (γιατί άλλο;) εξαφάνισαν το μπλογκ μου από το Διαδίκτυο!

Τόσο άπλα, τόσο «δημοκρατικά»!!!..

Έτσι, δημιούργησα αρχικά αυτό το μπλογκ κορμό, το «ΧΑΙΡΕΤΕ», με τα 19 παρακλάδια του (ισάριθμα άλλα μπλογκς), σε ελεύθερο χώρο πλέον!

Και πάλι σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αγαπητή Γιάννα, και δεν θα χαθούμε (ελπίζω) ξανά στο μέλλον! :-)


Σε χαιρετώ!

Φιλικότατα,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος


http://xairete.blogspot.com/2008/08/blog-post_3530.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: