Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Αυτή είναι η οικογένεια μου!

Σάββατο, 16 Αυγούστου 2008

Αυτή είναι η οικογένεια μου!

Με θυμήθηκαν (μέχρι στιγμής) φέτος στη γιορτή μου:

1. Ο αγαπητός εν Χριστώ αδελφός Μιχάλης, τακτικός αναγνώστης και σχολιαστής μας, που έσπευσε πρώτος (από την παραμονή κιόλας της εορτής) να μου ευχηθεί με μέηλ στο οποίο απάντησα… (και τα δυο κείμενα δημοσιεύτηκαν εδώ, στο ποστ «Χρόνια πολλά Παναγιώτη»)

2. Ο «Ορθόδοξος Αγών», με μέηλ.

3. Με μέηλ και αυτή, η νέα μας φίλη, η κ. Μαρίνα (επώνυμη) από την Πάτρα, αναγνώστρια (από διμήνου) των ιστολογιών μου, η οποία αν και εκτιμά τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, εκτιμά (όπως αποδεικνύεται), και, εμένα που τον ελέγχω!..

4. Δεν θα μπορούσε βέβαια να μας ξεχάσει η αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Σταυρούλα, η εκλεκτή συνεργάτης, η τακτική σχολιάστρια, από την Βιρτζίνια των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής… Ευχήθηκε με σχόλιο της, κάτω από το θέμα «η Κοιμήση της Θεοτόκου».

5. Τέλος, το πιο απροσδόκητο ευχητήριο μήνυμα (μέηλ) το είχα από την πιο παλιά γνωστή μου (μέσω Ίντερνετ και αυτή), από την εξίσου πολύ αγαπητή εν Χριστώ αδελφή μου, την κ. Ευγενία (Νίτσα, ή «Ελληνίδα») από τον Καναδά, «απροσδόκητο» μετά από αρκετά χρόνια σιωπής της!!..


Έτσι, μπορώ σίγουρα να πω ότι αυτοί (οι ανωτέρω) είναι οι φίλοι μου και οι αδελφοί μου, ότι ΑΥΤΗ είναι, ΚΑΙ, η οικογένεια μου! Τους ευχαριστώ θερμά για την αγάπη τους!..



Από: Μαρίνα
Προς: michalopoulos_p@yahoo.gr
Κυριακή, 17 Αύγουστος 2008, 14:22

Κύριε Μιχαλόπουλε, έλαβα τα mails με την -ομολογουμένως-άρτια οργανωμένη ταξινόμηση των θεμάτων, στα επιμέρους blogs σας!

Ευχαριστώ θερμά!

Έμπαινα μόνο στο ieronymosb,
Blog «IERONYMOS-B»
http://ieronymosb.blogspot.com/

γιατί ήταν το πρώτο που μου έβγαλε η Google σε κάποια αναζήτηση, από τότε που έγιναν ανενεργά τα ''χαιρετίσματα''.

Το ''xairete'', που φαντάζομαι είναι το ιδρυτικό-αν μπορώ να το ονομάσω, αδόκιμα, έτσι-το αγνοούσα.

Μπήκα και είδα λοιπόν, το πολύ ανθρώπινο post σας για την ημέρα της γιορτής σας.
«Αυτή είναι η οικογένεια μου!»

Με συγκινεί που με συγκαταλέγετε σε δικούς σας ανθρώπους, με συγκινεί που χρησιμοποιήσατε τη λέξη '' οικογένεια''.

Είθε όλοι να αισθανόμαστε οικογένεια, είθε όλοι να αισθανόμαστε μέλη του σώματος του Θεανθρώπου, πέρα από κατά κόσμον διαφοροποιήσεις, απόψεις και -κάποτε-αντιθέσεις και έριδες...

Ευχαριστώ και πάλι!

Καλή εβδομάδα σας εύχομαι.

Μαρίνα.

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΣΧΟΛΙΟ
11 Αύγουστου 2008

Στο παθφαιντερ, της Φαιστός, του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη (ΒΗΜΑ, ΝΕΑ, κ.λπ.), είχαμε έναν επισκέπτη το λεπτό, αλλά είχαμε και μια ιστορία 10 μηνών, με 3,700 αναρτήσεις θεμάτων και με 7.000 σχόλια!

Η επιτυχία όμως αυτή, είχε και τα αρνητικά της:

α) Ένα ολόκληρο πατριαρχείο (της Αφρικής) θύμωσε πολύ, και ένας αρχιεπίσκοπός του (ο Γιοχάνεσμπουργκ) με μέηλ απειλούσε εμμέσως πλην σαφώς, το σπίτι μου την οικογένεια μου και την ίδια μου τη ζωή!..

β) Ένας δεσπότης (ο Νέας Ιωνίας) με απείλησε με αγωγή, εδώ και μερικούς μήνες, διότι άπλα και μόνο περιέγραψα μια εκπομπή (του Καρατζαφέρη) που αναφερόταν στο πρόσωπο του!

γ) Μου απέκλεισαν πριν από δυο εβδομάδες, το πρώτο μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ», που είχε 60.000 επισκέπτες κάθε μήνα) χωρίς εξήγηση και χωρίς προειδοποίηση (ο κ. Λαμπράκης, για να προστατεύει τον Ιερώνυμο;) μου απέκλεισαν αμέσως , και, το δεύτερό μου μπλογκ (τα «ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑΣΤΟΠ») που έστησα μετά μέσα σε 10 μέρες με επίλεκτα θέματα (ο κ. Λαμπράκης πάλι, για να προστατευτούν οι μασόνοι και οι ομοφυλόφιλοι;) και μάλιστα πριν από τον δεύτερο αυτόν αποκλεισμό ελάμβανα και περίεργα εσωτερικά μηνύματα (της διαχείρισης του παθ;), χωρίς ίχνη, μηνύματα με το στερεότυπο: «θα πεθάνεις»!..