Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2009

Διαβάζεται το… «ό,τι έχετε ευχαρίστηση»

5 σχόλια:

stavroula είπε...

Auth h fwto einai parmenh apo kapoio sugekrimeno vid vaftishs sto YT. Apo pou thn vrhkes?

P. MICHALOPOULOS είπε...

Γιατί ρωτάς Σταυρούλα; Έχει μήπως κάτι το περίεργο η φωτογραφία αυτή; Κάτι που να σε κάνει να υποψιάζεσαι ότι δεν μοιάζει με κανονική βάφτιση;

stavroula είπε...

Nai...thn exw dei sto YT dusthxws:(
Sugnwmh alla autos o papas dn fainetai na vaftizei alla na kanei "pathtes" sto mwro mesa sthn
kolupmh8ra...etsi toulaxiston to vlepw egw.
Sugnwmh alla pote dn to exw
3anadei se vaftish.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχεις δίκιο Σταυρούλα! Αυτό το περίεργο που λες κι εσύ είδα κι εγώ στη φωτογραφία αυτή...

Και για αυτό την χρησιμοποίησα εδώ, για σατυρικούς λόγους δηλαδή…

Μου θύμισε όμως και τη βάφτιση του γιου μου Παύλου, στην Αγία Τριάδα Αργυρούπολης (ενορία της αναδόχου) όπου είχαν κάνει και εκεί οικονομία στο νερό, αλλά ευτυχώς που μόνο τον «ποπό» του (που λέει και η κ. Νίτσα) βάφτισαν κι έτσι δεν είχαμε αυτό το φαινόμενο να ψάχνει ο παπάς να βρει της κολυμπήθρας τον πάτο με… λαβή στο κεφαλάκι του μωρού! Ευτυχώς!

Ευτυχώς, που κι εσύ δεν έχεις ξαναδεί κάτι τέτοιο (με «πατητές»), ευτυχώς που δεν έχεις ζήσει και ό,τι έζησα εγώ με τη βάφτιση της κόρης μου στην ενορία μου (τότε) στην Αγία Βαρβάρα Αργυρούπολης, στην οποία βάφτιση παραπέμπει και η φωτογραφία για την οποία συζητάμε...

Και την οποία φωτογραφία, δεν θυμάμαι σε ποια ιστοσελίδα την βρήκα, τότε, όταν την πρωτο-χρησιμοποίησα, παλιά στα «χαιρετίσματα».

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχεις δίκιο Σταυρούλα! Αυτό το περίεργο - που λες κι εσύ - είδα κι εγώ στη φωτογραφία αυτή...

http://xairete.blogspot.com/2009/10/9-2009.html