Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2009

Με εκτίμηση, Ευάγγελος Συκιώτης.

http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/3948863/2/istockphoto_3948863_electronic_mail.jpg

Αξιότιμε κύριε Μιχαλόπουλε,


Δεν ξέρω αν με θυμάστε, αλλά είμαι ο Ευάγγελος Συκιώτης, που είχα ξεκινήσει μια διένεξη στο μπλογκ σας στο pathfinder για τον μητροπολίτη Λευκάδας Νικηφόρο, όταν εκοιμήθει, θεωρώντας πως αν και είμαι έξω από τον εκκλησιαστικό κύκλο, είχα ηθικό χρέος απέναντι του.

Συνήθως δεν παρακολουθώ την επικαιρότητα, αλλά μέσα από την διαδρομή μου ως εκπρόσωπος τύπου το 2001 του πρώτου Βουδιστικού Ευκτήριου Οίκου (θέση από την οποία έχω αποσυρθεί εδώ και 6 χρόνια) ήρθα σε επαφή με πολλούς ανθρώπους τόσο μέσα από τη Μονή Πετράκη όσο και με δημοσιογράφους.

Ο λόγος που σας γράφω αυτή τη φορά είναι ότι κατά καιρούς πέφτουν στην αντίληψη μου διάφορα πράγματα, πληροφορούμαι δηλαδή διάφορα για θέματα με αρκετό ενδιαφέρον.

Επειδή γενικά έχω αποσυρθεί από τον δημόσιο λόγο και την μάχιμη δημοσιογραφία (μια δουλειά που ξεκίνησα από 16 ετών το 1995), αυτές οι πληροφορίες που έχω δεν αξιολογούνται όπως θεωρώ ότι θα έπρεπε.

Αυτός είναι και ο λόγος που περιοδικά μπαίνω σε διάφορα φόρουμ ή σε μπλογκ σαν το δικό σας, διότι θέλω να αναδεικνύω κάποια πράγματα.

Έτσι λοιπόν τον τελευταίο χρόνο είμαι αυτόπτης και αυτήκοος μόρτης πληροφοριών – γεγονότων δηλαδή, και έχω να δώσω στοιχεία που αξίζουν να αξιοποιηθούν.

Θεωρώ ότι είστε έντιμος άνθρωπος που ξεχωρίζει για τον αγώνα του, οπότε θα ήθελα να μοιραστώ αυτά τα πράγματα μαζί σας.

Αν σας ενδιαφέρει, σας παρακαλώ να μου απαντήσετε σε αυτό το email.

Για αρχή, μπορώ να σας πω ότι το θέμα έχει να κάνει με την εποχή μετά τον Καλλίνικο στην μητρόπολη Πειραιά.

Περιμένω νέα σας, το συντομότερο δυνατόν.

Με εκτίμηση,

Ευάγγελος Συκιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: