Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Αυτή είναι η καταραμένη συκιά;

6 σχόλια:

anastasia είπε...

Παναγιωτη καλο σου βραδυ
Δεν περιμενα ποτε να περασω απο τοοοοοση μεγαλη λογοκρισια,αληθεια γιατι τοσος φοβος για τον τουρκο του πατριαρχειου,ακομη και οι blogers θα πρεπει να τον φοβουντε,μα τα λογια ειναι της αναστασιας ,ο φοβος γιατι?
Αυτα Παναγιωτη,δεν εμαθα ποτε να φοβαμε για τι αποψεις μου,εχης δικιο ομως γιατι παραπονιεμε στο δικο σου "σπιτι" κατα καποιο τροπο!
Αναστασια.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εγώ όμως, "φοβαμε" τοοοοοσο τα ακατάληπτα, όσο και τα ανορθόγραφα...

φοβούνται

φοβάμαι

έχεις

παραπονιέμαι

Anastasia είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη
Κατ'αρχας θα πρεπει να σε ευχαριστησω για το μαθημα της γραμματικης ,που μου εκανες!
Το αποδεχΟμε πληρως.Θα πρεπει ομως να ξερης ,οτι ο καθενας απο μας που δεν ειναι bloger,διοτι δεν εχη χρονο,γραφη και δυστηχως αυτα που γραφη δεν τα διαβαζη,αυτος ειναι ο πιο ουσιαστικος λογος των λαθων και κατι ακομη ,ας μην ξεχναμε και την παλια καλη γραμματικη που ητανε τελειως διαφορετικη απο τουτηνε εδω τωρα.................
Ομως απ'οτι καταλαβα πρεπει να μην ελαβες το email,γυρω απο τον τουρκο και βεβαια εχης δικιο να παραπονιεσε οτι ειναι ακαταλαβιστικα πολλα πραγματα.
Ως καλως χριστιανος συνχωρεσε τα λαθη μου και θα κανω οτι μπορω να γραφω σωστα.Οσο για το email και παλι θα τοκοιταξω να δω τι εγινε!!!!
Σε ευχαριστω πολλυ
Αναστασια

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητή Αναστασία, καλησπέρα! :-)
Ως «κάλος» χριστιανός σε πειράζω! Συγχώρεσε με κι εσύ!..

Στα σοβαρά όμως τώρα, πρέπει να ξέρεις ότι υπάρχουν κειμενογράφοι που σου διορθώνουν το κείμενο.

Ακόμα και εδώ, ο χώρος των σχολίων σου δίνει μια τέτοια δυνατότητα. Γιατί λοιπόν δεν τον χρησιμοποιείς ακόμα και για τον τονισμό;

Φιλικότατα,
Παναγιώτης

P. MICHALOPOULOS είπε...

Εγώ όμως "φοβαμε" Αnastasia !!!..

http://xairete.blogspot.com/2009/10/nastasia.html

Ανώνυμος είπε...

Και μένα μου έχουν βγει τα ματια απο τα λάθη .Έλεος