Παρασκευή 10 Ιουλίου 2009

Καλησπέρα σας, αγαπητέ κ. Αχμαντ Ελντιν!

Αχμαντ Ελντιν


Σάββατο, 18 Οκτώβριος 2008, 20:59


Καλησπέρα σας, αγαπητέ κ. Αχμαντ Ελντιν!

Σας ευχαριστώ θερμά για το ευγενικό και φιλικό σας γράμμα.

Βλέπω μεγάλη διαφορά με εσάς, από κάποιους (ελάχιστους ευτυχώς) εκπροσώπους της Εκκλησίας μου για παράδειγμα, που συστηματικά με διώκουν, με φιμώνουν και έφτασαν (τουλάχιστον ένας από αυτούς) σε απειλή ακόμα και κατά της ίδιας μου της ζωής!..

Μου λέτε: «Το δικαίωμα σας να εκφράζεστε ελεύθερα δεν σημαίνει ταυτόχρονα ότι έχετε το δικαίωμα να παρουσιάζετε λανθασμένα άλλα πιστεύω.»!

Δηλαδή; Μου καταλογίζετε τέτοια πρόθεση; Ότι δηλαδή εσκεμμένα παραποιώ τα πιστεύω σας; Βέβαια, στη συνέχεια λέτε: «Παρο όλα αυτά σέβομαι απόλυτα το σκεπτικό σας και την άποψη σας.»!

Πώς συμβιβάζονται όμως αυτά, ε; Αν παρουσιάζω λανθασμένη άποψη, τότε αυτήν δεν πρέπει να τη σέβεστε! Έτσι δεν είναι;

Τα πρόσωπα βέβαια (έστω και αν διαφωνούμε με τις απόψεις τους) είναι σεβαστά σαν δημιουργήματα του Θεού, όχι όμως και οι «λανθασμένες» απόψεις τους! Έτσι δεν είναι;

Στη συνέχεια, μου προτείνετε «να ανταλλάξουμε απόψεις ενώπιον κοινού (Μουσουλμάνων και Χριστιανών) οργανωμένα και πολιτισμένα». Πού, δεν μου λέτε όμως, και υποθέτω ότι κάποιο τζαμί θα έχετε κατά νου. Έτσι;

Ούτως ή άλλως, σας ευχαριστώ για την καλή σας αυτή διάθεση!

Όμως εγώ είμαι μηχανολόγος, και εσείς είστε δημοσιογράφος! Και τις απόψεις που εγώ εξέφρασα, δεν τις φαντάστηκα, αλλά τις βρήκα μέσα σε μελέτες δικών μας θεολόγων.

Κάποιοι από τους θεολόγους σας, λοιπόν, θα έπρεπε να προσπαθήσουν να τις ανασκευάσουν…

Πού; Σε έναν χώρο που θα σας προτείνω, αν και τον έχετε κακοχαρακτηρίσει, και αυτός είναι το ιστολόγιο μου. Ελάτε λοιπόν, εκεί, να συζητήσουμε!

Είτε σε αυτό που αναφέρεται στο Ισλάμ, είτε στο άλλο, στο «κεντρικό» (αυτό με τον τίτλο «χαίρετε»).

Σας περιμένω εκεί, λοιπόν, τόσο εγώ όσο και οι αναγνώστες και υπόλοιποι σχολιαστές μου για «να ανταλλάξουμε απόψεις ενώπιον κοινού» (του Ίντερνετ) «οργανωμένα και πολιτισμένα». Τι λέτε;

Φιλικότατα,

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος





Η συνέχεια, εδώ:

http://xairete.blogspot.com/2008/10/blog-post_5593.html


2 σχόλια:

stavroula είπε...

To 8umamai auto to ar8ro.
3ereis ti mou perase ap to mualo?
Ton nomo ths sarias pou prospa8oun na perasoun k se kapoia Eurwpaika krath. Ean dn kanw la8os kata M. Bretania k Olandia meria.
Gia fantasou.

anastasia. είπε...

Αγαπητε μου Παναγιωτη καλημερα και καλη εβδομαδα.
Οπως βλεπεις αντιθετα με εσενα μπαινω και διαβαζω την ιστοσελιδα σου.
Εχω λοιπον να σου πω μια δικη μου μαρτυρια οσον αφορα το "ισλαμ" οταν ημουνα στην Ιταλια εν ετη 1988,κατα Τεργιεστη μερια,ηθελαν λοιπον καποτε αυτοι οι κυριοι(μουσουλμανοι), να κανουν ενα συνεδριο στην φοιτιτικη λεσχη της Τεργιεστης με θεμα ακριβως αυτο,διαφορες και προσεγγισης στην χριστιανικη πιστη κ.λ.π
Επειδη οπως ξερης το θεμα με ενδιεφερε παρα πολλυ ,αποφασισα να παω τουλαχιστον για μισο μηνα ,να διαβαζω το κορανι στα ιταλικα,να μου σταλη απο Ελλαδα και στα ελληνικα και ετσι λοιπον να εχω μια πιο καλη αποψη επι του θεματος.
(αν και αυτοι δεν δεχοντε το κορανι να ειναι γραμμενο παρα μονον στα αραβικα,δηλαδη δεν δεχοντε μεταφραση του)
Ακου,η μαλλον διαβασε λοιπον τι εγινε!!οταν ηρθε η ωρα να μιλησω και εγω,με προσβαλαν λεγοντας μου οτι τα ιταλικα μου δεν ητανε στο δικο τους επιπεδο,με ρωτησαν σαν πρωτη ερωτηση εαν δεχομε την πολυγαμια και εγω τους απηντησα οχι,η δευτερη ερωτηση μου ητανε γιατι δεν με ρωτατε το πιστευω μου ,ειμαι Χριστιανη Ορθοδοξη και ναι!ειμαι μονογαμικη.
Θα χρειαζοντουσταν εδω Παναγιωτη πολλες μα παρα πολλες σελιδες να σου πω πως κατεληξε η ολη ιστορια ,ειδικα οταν καποιες φορες συμφωνουσαν μαζι μου και ιταλοι φοιτητες,χειροκροτησαν οταν στην ερωτηση μου γιατι πηγαινη ο συζυγος μπροστα και η γυναικα δυο με τρια βηματα πισω.....,γιατι μονον ο ανδρας μουσουλμανος μπορη να παντρευτη γυναικα χριστιανη η εβραια και οχι το αντιθετο.....αυτοι μετα το πηραν προσωπικα,απειληθηκα ,ζητησα την βοηθεια των carabinieri,ομως ειμαι εδω με την βοηθεια του Θεου.λοιπον αυτο που εχω να σου καταθεσω ειναι ,τα επεκτατικα τους πιστευω δεν θα σταματησουν ποτε ,νομιζουν οτι μονον αυτοι και κανενας αλλος μπορη να μιλαη για πιστη και ηθικη....και νατοι τωρα στην υποτιθεμενη χριστιανικη Ελλαδα για μια ακομη φορα τους βρισκω,τους βλεπω τους ακουω,μπροστα μου και καταφεραν με τους ανικανους ταγους που εχουμε να εξαπλοσουν μια θεωρια οτι μια και εχουν και μπορουν 4 γυναικες ,(βεβαια με τα σημερινα δεδομενα ειναι λιγακη δυσκολο οπως λενε),ομως ποσοι ελληνες ειναι αυτοι που πρεσβευουν την θεωρια αυτη!!!!τολμουν και σε αυτη την χωρα να κανουν οτι θελουν και δυστηχως τους αδαης να τους πειθουν οτι ναι,βλεπετε εμεις ειμαστε σωστοι,κυταξτε τις γυναικες μας ποσο σοβαρες και ποσο καλα ντυμενες ειναι κ.λ.π....πραγματα γνωστα που τα ξερη ολος ο κοσμος.
ετσι λοιπον Παναγιωτη διαβαζοντας το συγκεκριμενο αρθρο σου απηντησα.
Ενα ειναι το μονο σιγουρο δεν χρειαζετε κανενας μα κανενας διαλογος με αυτους τους ανθρωπους,για φαντασου ο υποτηθεμενος πατριαρχης Κων/ος που φιλικα επιασε το χερη του μουφτη και εδειξε να!αγαπητοι μου και με αυτους ειμαστε μαζι.......
Πως μπορω εγω τωρα Παναγιωτη να μην υποστηριζω με ολη μου την υπαρξη για τους ελευθερους πολιορκειμενους της μονης εσφιγμενου?εξαλου για μια ομολογια δεν ζουμε?
Να εισαι παντα καλα
Αναστασια.