Δευτέρα 22 Ιουνίου 2009

Γιατί ειρωνεύεται η εφημερίδα «το Παρόν της Κυριακής» τον μητροπολίτη Πειραιώς;

Γράφει το χθεσινό «το Παρόν της Κυριακής»:

«Η ενασχόληση με τη γιόγκα είναι άρνηση της ορθόδοξης πίστης και βλασφημία», τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Μητροπολίτης Πειραιώς.

Αφού λύσαμε όλα τα προβλήματα των μουσουλμάνων, δώσαμε λύση στη μάστιγα των ναρκωτικών που θερίζει τους νέους και τα ψάλαμε στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ και στους Εβραίους, περάσαμε τώρα στην ινδουιστική επίθεση που έχουν εξαπολύσει οι γηγενείς γκουρού στα τσάκρα μας...

(Στήλη Εκκλησιαστικά - Μικρά και ενοχλητικά)


Γιατί ειρωνεύεται η εφημερίδα «το Παρόν της Κυριακής» τον μητροπολίτη Πειραιώς;

Τι πρέπει να κάνει δηλαδή; Να ζητήσει την άδεια των μουσουλμάνων πριν να τοποθετηθεί σε διάφορα θέματα που εκείνος κρίνει ότι έχει καθήκον να τοποθετηθεί;

Τι πρέπει να κάνει δηλαδή; Να συνοδεύει μήπως τον Ιερώνυμο (στις τσάρκες του Ιερώνυμου με τον οδηγό του) σε στέκια ναρκομανών, και να πάρει κι από εκεί μια άδεια;

Γιατί ενοχλήθηκε ο κ. Κουρής, που ο μητροπολίτης «τα έψαλε» στη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ; Να υποψιαστούμε κάτι;

«Περάσαμε τώρα στην ινδουιστική επίθεση που έχουν εξαπολύσει οι γηγενείς γκουρού», καταλήγει το Παρόν!

Τι να υποψιαστούμε πάλι, και γι αυτήν την ενόχληση της εφημερίδας; Της εφημερίδας με τα περίεργα… εκκλησιαστικά ενδιαφέροντα!!!..



Τετάρτη, 17 Ιούνιος 2009


Σεραφείμ: Η γιόγκα μοιάζει με τη μαγεία



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να σταματήσει να ασχολείται με κάθε επιστητό. Άλλο να έχεις το θάρρος της γνώμης σου και άλλο να γίνεσαι γραφικός.

Εδώ έφθασε να κάνει μαθήματα αστροφυσικής και στον Στήβεν Χόκινς και μάλιστα όχι και με τόσο λεπτό τρόπο. Δεν νομίζω ότι αυτά όλα συνάδουν με την σοβαρότητα του λειτουργήματός του:

(Μητροπολίτης Πειραιώς εναντίον Στίβεν Χόκινγκ: "Ενας παραπληγικός επιστήμων σε σύγχυση"!)

Γιάννης είπε...

Πόσο εύκολα βρίζουμε σε αυτή τη χώρα, χωρίς καμία περίσκεψη. Ο Χόκινγκ δεν κάνει τίποτα άλλο από το να αντικαθιστά το Θεό με κάτι που προυπήρχε από μόνο του, είτε ένα απειροελάχιστι σημείο άπειρης μάζας, είτε κάτι άλλο.

Δεδομένου ότι δέχεται πως δεν υπήρχε χωροχρόνος πριν τη μεγάλη έκρηξη, το απειροελάχιστο αυθύπαρκτο σημείο, δε μπορούσε να υπάρξει ,αφού δεν υπήρχε χώρος, ούτε χρόνος.

Οι θεωρίες του μπάζουν από παντού και αναρωτιέμαι αν θα είχε υπερκτιμηθεί τόσο, αν δεν ήταν στην τραγική κατάσταση, που βρίσκεται.

Είναι πολύ πιο λογικό να δεχτεί κανείς το αυθύπαρκτο παν, το Θεό, παρά το αυθύπαρκτο τίποτα εκ του οποίου έγιναν όλα.

Αλλά να μη φτάνουμε και στο σημείο να μη μπορεί ένας μητροπολίτης να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του, όπως ελεύθερα πρέπει να την εκφράζει ο καθένας.

Και επίσης ας μη δεχόμαστε τις επιστημονικές θεωρίες, ως γνώση, γιατί είναι θεωρίες και μόνο θεωρίες, οι οποίες δυστυχώς μας πλασάρονται, ως γνώση.