Τετάρτη 20 Μαΐου 2009

Δεν γνωρίζω αν είναι παλαιοημερολογίτης ο κ. Σακαρέλος...

Ο Θεόδωρος είπε...
κ. Μιχαλόπουλε,

Μιας και γίνεται λόγος για παλαιοημερολογίτες , πείτε μου σας παρακαλώ ποια γνώμη έχετε για την άποψη που εξέφρασε ο κ. Αθανάσιος Σακαρρέλλος, που είναι παλαιοημερολογίτης ο ίδιος, ότι δηλαδή στις 7 Δεκεμβρίου 1965 έγινε η ένωση των Εκκλησιών. Το βρίσκετε τραβηγμένο. Μνημονεύει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος τον πάπα στη θ.λειτουργία στο Φανάρι ναι ή όχι. Αυτά λέει το orthodoxia.forum up. Πολύ λυπηρό αν όντως είναι αληθινό. Eσείς τι λέτε. Διαδίδουν ένα τόσο τραβηγμένο ψέμα.
20 Μάϊος 2009 10:14 πμ
Διαγραφή
Ο P. MICHALOPOULOS είπε...
1. Δεν γνωρίζω αν είναι παλαιοημερολογίτης ο κ. Σακαρέλος.

Όταν τον γνώρισα (το 1974), μάλλον ο πνευματικός μου (ο π. Επιφάνειος Θεοδωρόπουλος), μου τον σύστησε σαν δικηγόρο τον κ. Σακαρέλο, ήταν με το νέο ημερολόγιο...

2. Έχω σχολιάσει ένα άρθρο τού κ. Σακαρέλου, άρθρο που δημοσίευσε στον «Ορθόδοξο Τύπο», πρόσφατα, όπου επαναλαμβάνει αυτόν τον (ατεκμηρίωτο) ισχυρισμό του, ότι δηλαδή στις 7 Δεκεμβρίου 1965 έγινε η ένωση των Εκκλησιών.

Στον σχολιασμό μου αυτόν (εδώ, στο «χαίρετε») εξέφρασα και εγώ την απορία μου για το αν αληθεύει αυτό, και απάντηση δεν έλαβα.
http://xairete.blogspot.com/2009/04/blog-post_2283.html

3. Δεν γνωρίζω αν μνημονεύει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος τον "πάπα" στη θ. λειτουργία στο Φανάρι...

Πώς τεκμηριώνεται και αυτό; Και ποιος τα λέει αυτά στο παλαιοημερολογίτικο orthodoxia. forum up;

Ο κ. Σακαρέλος τα λέει, πίσω από ψευδώνυμο «Κοσμάς»;

20 Μάϊος 2009 11:15 πμ


ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:


Φαίνεται ότι σατανοκρατείται αυτό το (και παλαιοημερολογίτικο, στην πλειονότητα) νησί της Σαλαμίνας!

11 σχόλια:

Θεόδωρος είπε...

κ.Μιχαλόπουλε,

ο κ. Αθανάσιος Σακαρέλλος είναι παλαιοημερολογίτης εδώ και και 11 χρόνια και είναι δικαίωμα του βέβαια. Από το 1990 έπαψε κάθε επάφή με την Ελλαδική Εκκλησία, αποτειχίστηκε όπως λέει, λόγω του Οικουμενισμού. Μου κάνει πάντως εντύπωση ποιο ένα πρόσωπο σαν τον κ. Σακαρέλλο με πνευματικές σχέσεις με τον αείμνηστο π.Επιφάνειο Θεοδωρόπουλο , που είχε σκληρές αντιπαλαιοημερολογιτικές θέσεις, να έχει φτάσει στο άλλο άκρο και να έχει γίνει σκληροπηρυνικός Γ.Ο.Χ. με απόλυτες και κάθετες αντινεοημερολογιτικές θέσεις. Ειδικά από με το θέμα της ένωσης των Εκκλησιών, που κατ΄αυτόν υπογράφηκε το 1965, μου φαίνεται πολύ εξωφρενικό και με προβληματίζει έντονα. Τι δηλαδή κανένας δεν έχει καταλάβει τίποτε και μόνο αυτός συνειδητοποίησε τι είχε συμβεί τότε. Είναι πράγματι ο κύριος με το όνομα Κοσμάς στο orthodoxia forum up. O λόγος που σας τα γράφω όλα αυτά είναι γιατί με προβληματίζει το γεγονός αυτό. Να είναι άραγε αλήθεια. Ποιός ξέρει...

P. MICHALOPOULOS είπε...

1. «Από το 1990 έπαψε κάθε επαφή με την Ελλαδική Εκκλησία».

Πώς τεκμηριώνεται αυτό;

2. «Αποτειχίστηκε όπως λέει, λόγω του Οικουμενισμού».

Τι σημαίνει «Αποτειχίστηκε»; Μήπως ότι διαχωρίζει τη θέση του από τον Οικουμενισμό; Αν σημαίνει αυτό, τότε έχει δίκιο!

3. «Έχει φτάσει στο άλλο άκρο, έχει γίνει σκληροπηρυνικός Γ.Ο.Χ.».

Είναι Γ.Ο.Χ. ο κ. Σακαρέλος;

ΘΕΟΔΩΡΟΣ είπε...

Είναι Γ.ΟΧ. Ο κ. Σακαρέλλος από το 1998. Ανήκει στους Φλωρινικούς που έχουν αρχιεπίσκοπο τον Χρυσόστομο Κιούση. Διάβασα το άρθρο στο οthodoxia forum up με το τίτλο Η αποτείχηση που λέει κάποια πράγματα. Καλά είναι δικαίωμα του να ανήκει οπουδήποτε , όμως τι συμβαίνει τελικά με την περίφημη ένωση των Εκκλησιών το 1965. Έγινε ή όχι...

P. MICHALOPOULOS είπε...

Για την "ένωση" αυτή, θα δυσπιστούμε όσο δεν μας δίνουν στοιχεία!

Για την παράταξη δε αυτήν που αναφέρετε, μου κάνει εντύπωση, το ότι ανήκει (όπως λέτε) σε παλαιοημερολογίτη της Φλώρινας, ο κ. Σακαρέλος!

Όταν τον γνώρισα ήμουν νεαρός, και τον θυμάμαι που έκανε μεγάλο αγώνα κατά του αρχιεπισκόπου Αθηνών Ιερωνύμου Κοτσώνη. Τόσο μεγάλο, που ακόμα και ο ίδιος ο Αυγουστίνος Καντιώτης (ιεροκήρυκας στην Αθήνα) τον λυπήθηκε και τον άκουσα να λέει (ήμουν στην αδελφότητα) ότι πρέπει να του δώσουν και κάποια χρήματα για τον κόπο του!

Μετά, αποδείχθηκε ότι σκοπό είχε την άνοδο στον αρχιεπισκοπικό θρόνο του κολλητού του δικτάτορα Ιωαννίδη, δηλαδή του Σεραφείμ Τίκα, μητροπολίτη Ιωαννίνων, κάτι που έγινε, και τότε αυτός (ο κ. Σακαρέλος) θριαμβολογούσε!

Ήταν δε παρών, μετά, και στο μητροπολιτικό ναό Αθηνών όταν ο Σεραφείμ χειροτονούσε έναν ανάξιο… Τότε, που τράβηξε περίστροφο μέσα στο ναό ο οδηγός τού Σεραφείμ, ο άνθρωπος που με χτύπησε και έφυγα ματωμένος από ναό, ενώ η μάνα του μητροπολίτη Ιωαννίνων Χρυσόστομου Σετάκη έσπαζε χέρια και κεφάλια (με την τσάντα της γεμάτη πέτρες) τα κεφάλια και τα χέρια όσων εκφωνούσαν το "ανάξιος" για τη χειροτονία αυτή!

Τότε, ήταν εκεί στο ναό ο κ. Σακαρέλος, συμπαραστάτης του Σεραφείμ που ωρυόταν κατά των διαμαρτυρόμενων χριστιανών και που έδινε την εντολή (ο αρχιεπίσκοπος): "Βαράτε τους όσους φωνάζουν ανάξιος. Μην τους λυπόσαστε και μην τους φοβάστε! Κατηχητόπουλα είναι"!..

ΘΕΟΔΩΡΟΣ είπε...

κ. Μιχαλόπουλε,
Φλωρινικοί είναι η μία από τις δύο μεγάλες παρατάξεις των Γ.Ο.Χ η άλλη είναι των Ματθαϊκων. Ονομάστηκαν έτσι διότι ο Μητροπολίτης Φλώρινας Χρυσόστομος Καβουρίδης το 1935 έφυγε με άλλους δύο επισκόπους και προσχόρησε στους παλαιοημερολογίτες. Οι επίγονοι κατα κάποιον τρόπο του Δεσπότη αυτού ονομάζονται Φλωρινικοί.Ανήκει στην ίδια Εκκλησία που έχει Αρχιεπίσκοπο Αθηνων Γ.Ο.Χ. τον Χρυσόστομο Κιούση και επίσκοπο Πειραιώς Γ.Ο.Χ.τον Γερόντιο Λουδάρο που έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα esprresso πριν 2 μήνες.

θεόδωρος είπε...

πάντως το 1990 εγκατέλειψε και τον Σεραφείμ, προφανώς διότι η Ελλαδική Εκκλησία δεν κατέκρινε τα ανοίγματα του Φαναρίου με τον Πάπα και δεν διέκοπτε την επικοινωνία. Το 1998 εντάχθηκε στους Γ.Ο.Χ. αφού επίσης ανακάλυψε ότι το Ιουλιανό ημερολόγιο είναι σωστό κι όχι το Νέο Ημερολόγιο.Τα υπόλοιπα τα ξέρετε

P. MICHALOPOULOS είπε...

"Tα ανοίγματα του Φαναρίου με τον Πάπα", των παπικών, τα προδοτικά!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

11/3/2009

http://xairete.blogspot.com/2009/03/blog-post_461.html

http://xairete.blogspot.com/2009/03/to-bhma.html

Μετά από αυτά, ποιος νορμάλ άνθρωπος θα παραμείνει μέλος της "εκκλησίας του κώλου" όπως κατάντησαν την "εκκλησία της Ελλάδος" ???

Τι καπνό φουμάρει η "Ιερά" Σύνοδος;

http://xairete.blogspot.com/2009/03/blog-post_9129.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Θεόδωρος; Ποιος Θεόδωρος; Ο Ζήσης;

Εννοώ, τον δεινό σχολιαστή που υπογράφει ως «Θεόδωρος) και που άφησε ένα νέο μήνυμα στο θέμα αυτό εδώ σήμερα (9:29 πμ).

Μας δίνει στο μήνυμα του αυτό, ένα κείμενο που το αποδίδει στον κ. Αθ. Σακαρέλο. Αλλά δεν μας δίνει μια διεύθυνση, ένα λινκ, για να βεβαιωθούμε σχετικά με την αυθεντικότητα (ως προς τον συγγραφέα) του κειμένου αυτού...

Ας τεκμηριώνει τα όσα γράφει, για να μπορούν να δημοσιευτούν…


Υ.Γ.

Καλό θα ήταν, ακόμα, μια και καταγγέλλει τόσο σοβαρά πράματα ο φίλος μας ο «Θεόδωρος» (και φαίνεται σοβαρός, και φαίνεται γνώστης πολλών θεμάτων), καλό θα ήταν να μας δώσει τα πλήρη στοιχεία της ταυτότητας του...

Απευθύνεται σε μένα που είμαι γνωστός, και μιλάει για τον κ. Σακαρέλο που είναι επίσης γνωστός.

...Γιατί λοιπόν δεν αποκαλύπτεται ο ίδιος ο σχολιαστής μας; Μήπως δεν λέγεται Θεόδωρος αλλά Οδυσσέας; Μήπως είναι ο ίδιος ο κ. Σακαρέλος;

:-)

P. MICHALOPOULOS είπε...

Πρωινός καφές, με τον Θεόδωρο, σήμερα! :-)

http://xairete.blogspot.com/2009/05/blog-post_7169.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ο/Η Θεόδωρος άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας

"Δεν γνωρίζω αν είναι παλαιοημερολογίτης ο κ. Σακαρέλος..."

κ.Μιχαλόπουλε.

Ο κ. ΑΘ. Σακαρέλλος υποστηρίζει τα εξής. Η υπογραφή για την Ένωση των Εκκλησιών ,Ορθοδόξου και Ρωμαιοκαθολικής έγινε στις 7-12-1965 με γαλλικό το πρωτόπυπο κείμενο. Στην επίσημη μετάφραση όμως του γαλλικού κειμένου στα ελληνικά γρφόταν άλλα πράγματα.Το πρωτότυπο κείμενο της συμφωνίας έλεγε ότι Πατριάρχης και Πάπας αίρουν την ακοινωνησία, δηλ. το Σχίσμα του 1054 μεταξύ των Εκκλησιών! Στην Ελληνική όμως μετάφραση γράφηκε ότι αίρουν τα αναθέματα!

Άλλο όμως η άρση της ακοινωνησίας το οποίο σημαίνει Ένωση των Εκκλησιών και άλλο η άρση των αναθεμάτων το οποίον είναι απλό επιτίμιο!

Έτσι τότε εξαπατήθηκε ο Ορθλοδοξος Λαός και εφησύχασε.Τότε δεν αντιλήφθηκαν οι πιστοί τι έγινε. Αργότερα αποκαλύφθηκε η απάτη αυτή!
Ο ίδιος ο πατριάρχης Αθηναγόρας ομολόγησε 2 φορές το 1968 και το 1971 ότι ήρθη το Σχίσμα και έγινε η Ένωση των Εκκλησιών.

Την πρώτη φορά το ομολόγησε σε επιστολή του στον Ιερώνυμο Κοτσώνη όταν έγραφε ΅Δια της άρσεως του σχίσματος στις 7-12-1965 επανήλθομεν αυτομάτως εις την προ του 1054 εποχήν¨

Τη δεύτερη φορά το ομολόγησε σε ομάδα ελληναμερικανών που τον επισκέφτηκε στο Φανάρι. Τότε δήλωσε ¨Το 1965 εσηκώσαμεν το Σχίσμα¨

Και καταλήγει ο κ. Σακαρέλλος στο εξής συμπέρασμα. Ύστερα από τις μαρτυρίες αυτές αμφιβάλλει κανείς ότι δεν έγινε η Ένωση της Παπικής Εκκλησίας με την Νεοημερολογίτικη Εκκλησία.

Αυτά εν συντομία λέει ο κ. Σακαρέλλος κ. Μιχαλόπουλε. Παρ όλα αυτά εγώ έχω κάποιες αμφιβολίες. Όλα αυτά τα χρόνια κανείς δεν είχε καταλάβει τίποτε άραγε. Εσείς τι λέτε , πως τα σχολιάζετε αυτά. Εγώ ανησυχώ..


Ανάρτηση από τον Θεόδωρος στο XAIRETE τη 25 Μάϊος 2009 9:29 πμ