Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Ευχαριστώ, Μιχάλη! Καλό ταξίδι, καλή Ανάσταση! :-)

Πέμπτη, 24 Απριλίου 2008 10:55 πμ
ο FORUMEPISKEPTHS έγραψε,
σε έναν άγνωστο επισκέπτη σχολιαστή:

Σε ευχαριστώ θερμά, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Μιχάλη, για την σκέψη σου αυτή να μου αφήσεις ένα σχόλιο με χαιρετισμό λόγω της αναχώρησης σου, ένα σχόλιο με ευχές για το Πάσχα, αλλά και για το προσωπικό μου έργο. Σε ευχαριστώ, και πάλι, πολύ με συγκίνησες, φίλε!

Αυτά τα καλά σου λόγια, πολύ με στηρίζουν και με κάνουν να πιστεύω ότι δεν έχω μόνο σταυρωτές (π.χ. τους παλαιοημερολογίτες, π.χ. τους «δικούς» μου ρασοφόρους, που επιβουλεύονται και τη ζωή μου ακόμα, π.χ. και όλες τις άλλες τις απανταχού «χριστιανο»Φασιστικές δυνάμεις), δεν έχω μόνο σταυρωτές αλλά έχω και ένα Σίμωνα Κυρηναίο, τον αδελφό Μιχάλη!.. Να είσαι καλά! :-)

Εύχομαι λοιπόν και εγώ, ολόψυχα, τα ίδια:

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ, ΠΑΣΧΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ και ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ. Είθε ο εκ νεκρών Αναστάς Χριστός να σου χαρίζει υγεία και δύναμη. Καλή συνέχεια και στο δικό σου έργο, σε κάθε τομέα της ζωής σου!

«XAIRETISMATA»! :-)

Καλό ταξίδι, καλά να περάσεις, καλή επιστροφή!

Παναγιώτης

(natapoume. pblogs. gr)



Δεν υπάρχουν σχόλια: