Δευτέρα 27 Απριλίου 2009

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο Εφραίμ Ν. Μάκρης είναι τόσο «όσιος» όσο «άγιος» είναι και ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης!

Όπως ξέρετε, ο «Άγιος» Εφραίμ (του ομώνυμου μοναστηριού) της Νέας Μάκρης Αττικής, δεν είναι επίσημα αναγνωρισμένος άγιος της εκκλησίας μας. Η ηγουμένη πέθανε γριά, χωρίς να καταφέρει αυτήν την λεγόμενη «αγιοκατάταξη» του «σκηνώματος».

Παρά τον πλούτο του μοναστηριού, πάρα τα χρήματα που έδινε στον Παντελεήμονα, τίποτε δεν έγινε! Ο Παντελεήμονας ήθελε να εκμεταλλεύεται ο ίδιος το μοναστήρι οικονομικά, αλλά για την «αγιοκατάταξη» του Εφραίμ είχε ζητήσει να γίνει έλεγχος του «λειψάνου», επιστημονικός έλεγχος, με Άνθρακα 14.
Αυτό το τελευταίο και πολύ ενδιαφέρον, το μαθαίνουμε από το κύριο άρθρο του τρέχοντος φύλλου της εβδομαδιαίας εφημερίδας «Ορθόδοξος Τύπος» (φύλλο 17/4/2009).
Το σωστό λοιπόν είναι να γίνει ο έλεγχος αυτός, διότι τα όσα συμβαίνουν με κάποια «λείψανα», αποτελούν σκάνδαλο τόσο μεγάλο (ίσως και μεγαλύτερο) όσο και αυτό με τις περιβόητες κασέτες του Παντελεήμονα.
Πονηρά όμως φερόμενοι και οι δυο (μοναστήρι και Παντελεήμονας) αρνούνται τον έλεγχο της δικής του ο καθένας λερωμένης φωλιάς!

Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο Εφραίμ Ν. Μάκρης είναι τόσο «όσιος», όσο «άγιος» είναι και ο... Παντελεήμονας Μπεζενίτης!
Άδικο έχουμε;
Ας επιτρέψει τον έλεγχο το μοναστήρι. Τι φοβάται; Άλλωστε η γηραιά ηγουμένη που είχε αντίρρηση πέθανε.

Αυτή, ίσως να είχε λόγο να φοβάται τον έλεγχο, διότι δικό της δημιούργημα ήταν το συνονθύλευμα αυτό των οστών που είναι ντυμένα με ένα ράσο και πλασάρεται μέσα σε μια βιτρίνα για προσκύνηση σαν όσιος! Ο σκελετός αυτός τέλος πάντων που βρήκε η μακαρίτισσα στα νιάτα της όταν έφτιαξε το μοναστήρι και είχε φαγωθεί να βρει κάποιο λείψανο αγίου για να το βάλει εκεί να το προσκυνάει ο κόσμος. Ο κόσμος, που λόγω του «λειψάνου» θα προσερχόταν αθρόως.

Και κάτι βρήκε τελικά (σκήνωμα αγίου τάχα, αγνώστου βέβαια, που τον είδε λέει στον ύπνο της και της είπε ότι τον λένε Εφραίμ, και ότι μαρτύρησε εκεί, επί τουρκοκρατίας). Βρήκαν λοιπόν τον σκελετό αυτόν που ξέθαψαν μετά από πολλά, σκύβοντας εκεί τριγύρω τα συνεργεία των εργατών που είχε βάλει προς τον σκοπό αυτόν…
Άντε λοιπόν να τελειώνουμε: Έλεγχος στις κασέτες που έθαψε ο Χριστόδουλος, έλεγχος και στη νεκροκεφαλή μετ’ άλλων οστών που ξέθαψε η ηγουμένη.

Μέχρι τότε (δεδομένης της άρνησης και της μιας και της άλλης πλευράς) δικαιούμαστε να θεωρούμε τον Παντελεήμονα κίναιδο, και τον Εφραίμ απάτη και θρησκεμπόριο! Σωστά;



Το λογότυπο του νέου φαν κλαμπ για τον Εφραίμ Νέας Μάκρης!..

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ο Αγιος Εφραίμ είναι επίσημα Αγιος της Ορθοδοξης Εκκλησίας μας. Λυπάμαι πολύ για αυτά που γράφεις αδερφέ μου. Μακάρι ο Θεός να σε φωτίσει , να σε σώσει. Το΄λέω ειλικρινά μέσα από την καρδιά μου.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Έχουμε κι εμείς λόγο στην Εκκλησία του Χριστού, φίλε! Δεν είμαστε τυχαίοι, και δεν είμαστε μόνοι…

http://xairete.blogspot.com/2012/02/blog-post_4134.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σάββατο, 5 Μαρτίου 2011

Τις ακούτε κι εσείς τις καμπάνες από το Μοναστήρι του "Αγίου" Εφραίμ στη Νέα Μάκρη; Θαύμα – θαύμα!

http://xairete.blogspot.com/2011/03/blog-post_4396.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Προς τον / την χρήστη του διαδικτύου (και όχι μόνο) ...
με το ψευδώνυμο «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ»:

EFRAIM-NEAS-MAKRHS-GYNAIKEIOS-SKELETOS
http://xairete.blogspot.gr/search/label/EFRAIM-NEAS-MAKRHS-GYNAIKEIOS-SKELETOS

P. MICHALOPOULOS είπε...

Προς τον / την χρήστη του διαδικτύου (και όχι μόνο) ...
με το ψευδώνυμο «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ»:

RE-MH-KRINETE-REEEE
(77 αναρτήσεις) ΕΔΩ:

http://xairete.blogspot.gr/search/label/RE-MH-KRINETE-REEEE

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ είπε...

Έχεις δίκιο αδερφέ, είμαστε όλοι μας αμαρτωλοί και κρίνουμε εύκολα τους άλλους.

Αρκεί να κοιτάμε και στον καθρέφτη καμιά φορά...

Κύριε και Δέσποτα της ζωής μου,
πνεύμα αργίας, περιεργίας,
φιλαρχίας, και αργολογίας μη μοί δως.

Πνεύμα δε σωφροσύνης, ταπεινοφροσύνης,
υπομονής, και αγάπης χάρισε μοί τω σω δούλω.

Ναί Κύριε Βασιλεύ,
δώρησαι μοί του οράν τα εμά πταίσματα,
και μη κατακρίνειν τον αδελφόν μου
ότι ευλογητός ει εις τους αιώνας των αιώνων.

Καλό Τριώδιο, καλή φώτιση σε όλους μας!

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ναι Κύριε Βασιλεύ, ω, εσύ… Σούπερ Σταρ, όπως σε είδε και στο όραμα του, ο κωλο-καλόγερος Παΐσιος!
Υιε της βασιλομήτορος Μαριάμ, της θεογεννήτριας, που έχει τα Δευτερεία της Αγίας Τριάδας και είναι θεά, ή «θεός μετά τον θεόν», κλπ, κλπ!
Της Κυρίας –βασίλισσας των αγγέλων, που… ΑΥΤΗ, μας σώζει («Σουπερ-αγία, Σώσε μας!»).
Της μητέρας θεού και όχι άνθρωπου… ( Η «Θεοτόκος», που μύρισε τον κρίνο, όπως δείχνει και η «Μεγαλόχαρη» της Τήνου!).
Ο Γιος της βέβαια, μας προτρέπει να κρίνουμε, ορθά σωστά -ΔΙΚΑΙΑ, και «μη κατ΄όψην»! Να μην εντυπωσιαζόμαστε για παράδειγμα από την καρναβαλική εμφάνιση των δεσποτάδων και νομίζουμε ότι είναι κάτι παραπάνω από κούφιοι!
Ο Γιος της βέβαια, επαινεί την ορθή κρίση!
Αλλά οι περισσότεροι οι ύμνοι της Εκκλησίας μας, είναι αιρετικοί, παπικοί, μονοφυσιτικοί, είναι βασισμένοι σε ψευδεπίγραφα, σε πλαστά, σε απόκρυφα ευαγγέλια, σε παραμυθία της Χαλιμάς!
Τι να περιμένεις λοιπόν από αυτούς;
Χα!

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΣ είπε...

ἐγὼ δὲ ὡσεὶ κωφὸς οὐκ ἤκουον καὶ ὡσεὶ ἄλαλος οὐκ ἀνοίγων τὸ στόμα αὐτοῦ· 15 καὶ ἐγενόμην ὡσεὶ ἄνθρωπος οὐκ ἀκούων καὶ οὐκ ἔχων ἐν τῷ στόματι αὐτοῦ ἐλεγμούς. 16 ὅτι ἐπὶ σοί, Κύριε, ἤλπισα· σὺ εἰκακούσῃ, Κύριε ὁ Θεός μου.

ψαλμός 37

τέλος...

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23

13 Οὐαὶ δὲ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κατεσθίετε τὰς οἰκίας τῶν χηρῶν καὶ προφάσει μακρὰ προσευχόμενοι· διὰ τοῦτο λήψεσθε περισσότερον κρῖμα.

14 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι κλείετε τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων· ὑμεῖς γὰρ οὐκ εἰσέρχεσθε, οὐδὲ τοὺς εἰσερχομένους ἀφίετε εἰσελθεῖν.

15 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι περιάγετε τὴν θάλασσαν καὶ τὴν ξηρὰν ποιῆσαι ἕνα προσήλυτον, καὶ ὅταν γένηται, ποιεῖτε αὐτὸν υἱὸν γεέννης διπλότερον ὑμῶν.

16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ λέγοντες ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ, ὀφείλει.

17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσός ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν;

18 καί· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ᾿ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ δώρῳ τῷ ἐπάνω αὐτοῦ, ὀφείλει.

19 μωροὶ καὶ τυφλοί! τί γὰρ μεῖζον, τὸ δῶρον ἢ τὸ θυσιαστήριον τὸ ἁγιάζον τὸ δῶρον;

20 ὁ οὖν ὀμόσας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ἐπάνω αὐτοῦ·

21 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ ναῷ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν τῷ κατοικήσαντι αὐτόν·

22 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ οὐρανῷ ὀμνύει ἐν τῷ θρόνῳ τοῦ Θεοῦ καὶ ἐν τῷ καθημένῳ ἐπάνω αὐτοῦ.

23 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι.

24 ὁδηγοὶ τυφλοί, οἱ διυλίζοντες τὸν κώνωπα, τὴν δὲ κάμηλον καταπίνοντες!

25 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι καθαρίζετε τὸ ἔξωθεν τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ἐξ ἁρπαγῆς καὶ ἀδικίας.

26 Φαρισαῖε τυφλέ, καθάρισον πρῶτον τὸ ἐντὸς τοῦ ποτηρίου καὶ τῆς παροψίδος, ἵνα γένηται καὶ τὸ ἐκτὸς αὐτῶν καθαρόν.

27 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις, οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι, ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.

28 οὕτω καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι, ἔσωθεν δὲ μεστοί ἐστε ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας.

29 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι οἰκοδομεῖτε τοὺς τάφους τῶν προφητῶν καὶ κοσμεῖτε τὰ μνημεῖα τῶν δικαίων,

30 καὶ λέγετε· εἰ ἦμεν ἐν ταῖς ἡμέραις τῶν πατέρων ἡμῶν, οὐκ ἂν ἦμεν κοινωνοὶ αὐτῶν ἐν τῷ αἵματι τῶν προφητῶν.

31 ὥστε μαρτυρεῖτε ἑαυτοῖς ὅτι υἱοί ἐστε τῶν φονευσάντων τοὺς προφήτας.

32 καὶ ὑμεῖς πληρώσατε τὸ μέτρον τῶν πατέρων ὑμῶν.

33 ὄφεις, γεννήματα ἐχιδνῶν! πῶς φύγητε ἀπὸ τῆς κρίσεως τῆς γεέννης;

34 διὰ τοῦτο ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς, καὶ ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε, καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν,

35 ὅπως ἔλθῃ ἐφ᾿ ὑμᾶς πᾶν αἷμα δίκαιον ἐκχυνόμενον ἐπὶ τῆς γῆς ἀπὸ τοῦ αἵματος ῎Αβελ τοῦ δικαίου ἕως τοῦ αἵματος Ζαχαρίου υἱοῦ Βαραχίου, ὃν ἐφονεύσατε μεταξὺ τοῦ ναοῦ καὶ τοῦ θυσιαστηρίου.

36 ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἥξει ταῦτα πάντα ἐπὶ τὴν γενεὰν ταύτην.

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σχετικό:
Ο Ιησούς εκδιώκει τους εμπόρους από το Ναό

Όταν ήρθαν πάλι στα Ιεροσόλυμα (την επόμενη μέρα), μπήκε ο Ιησούς στον Ναό…
Μέσα στον περίβολο του ιερού (Ναού) βρήκε αυτούς που πουλούσαν βόδια, πρόβατα και περιστέρια για τις θυσίες, και τους αργυραμοιβούς καθιστούς πίσω από τους πάγκους.
Τότε έφτιαξε ένα μαστίγιο από σχοινιά και τους έβγαλε όλους έξω από τον περίβολο του Ναού, μαζί και τα πρόβατα και τα βόδια, και έριξε καταγής τα νομίσματα των αργυραμοιβών, και αναποδογύρισε τους πάγκους.
Και είπε σε αυτούς που πουλούσαν τα περιστέρια:
«Πάρτε τα αυτά από εδώ, μην κάνετε εμπορικό κατάστημα το σπίτι του Πατέρα μου. Η Γραφή λέει: Ο οίκος μου πρέπει να είναι οίκος προσευχής, εσείς όμως τον κάνατε σπήλαιο ληστών».

http://e-theologia.blogspot.gr/2014/04/blog-post_15.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Αρχειακό:
(Δευτέρα, 27 Απριλίου 2009)
Συμπεραίνουμε λοιπόν ότι ο Εφραίμ Ν. Μάκρης είναι τόσο «όσιος» όσο «άγιος» είναι και ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1123397424389602